Sopar d’empresa

El desembre és el mes dels sopars d’empresa i per a mi és el compromís social més irrellevant de tot l’any. És amb diferència l’esdeveniment més hipòcrita que he de viure. No us passa a vosaltres? Gent que durant tot l’any és insolidària amb tu, quan arriba aquest àpat, es presenta com si fos el més generós, el més sincer i el més solidari del món. Amb aquesta entrada ja podeu imaginar que aquests sopars no em fan gens de gràcia, però al final hi acabo anant i algun cop, fins i tot, m’ho he passat tan bé que ha estat inoblidable. Especialment, l’any que es va incorporar a l’oficina la Sílvia.
La Sílvia era molt més jove que jo. Ella tindria uns vint-i-set anyets i jo ja havia fet els quaranta. La seva arribada va ser una injecció d’aire fresc en aquella oficina tant sosa. De caràcter amable, generosa i simpàtica la Sílvia desprenia solidaritat, companyerisme i sinceritat pels quatre cantons. O sigui, just el contrari del que érem la resta de treballadors. Ràpidament, vam connectar i es va generar una relació laboral molt cordial que quedava dins de les parets de l’empresa. Però a mesura que passaven les setmanes aquesta relació va portar-nos a continuar connectats fora de l’horari laboral a través del xat de whatsapp.

La veritat que treballàvem molt bé junts i malgrat la diferència d’edat ens enteníem molt bé en el terreny personal. Tots dos teníem parella, però parlàvem ben poc d’elles. Després de les hores a la feina, quasi cada dia continuàvem parlant per la via del missatge de mòbil . Sí has vist aquesta escena d’una sèrie de televisió, sí demà em pots ajudar en això que no he fet mai, o comentant xafarderies de l’oficina. Una petita qüestió era motiu per començar una llarga conversa pel mòbil i molts dies acabàvem a les tantes. Amb aquesta situació el sopar d’empresa d’aquell any havia agafat una altra dimensió. Per primer cop volia que arribés per poder seure amb la Sílvia i compartir aquella nit amb ella.

He de ser sincer, feia molts dies que pel meu cap em passava la idea d’anar-me’n al llit amb ella. Sí, ho confesso, la desitjava sexualment i en la meva imaginació pensava que era correspost. Els dies previs van servir per preparar l’encontre. Aprofitant la meva experiència dels anys anteriors, ella em preguntava com hauria d’anar vestida al sopar, si la gent anava molt elegant o era una mica més informal. La veritat és que la gent s’ho prenia molt seriosament i aquella nit s’acabaven vestint amb una elegància extrema i vaig puntualitzar que segur que la roba interior que la gent feia servir aquella nit era la de les millors ocasions. Això ens va donar peu a parlar d’altres anys, de quines eren les dones que millor vestien, de si la gent bevia molt aquella nit i feien el ridícul i ella em va preguntar si algun cop, alguns treballadors de la feina s’havien acabat enrotllat. Li vaig dir que segur que havia passat algun cop, però no havia transcendit res perquè hi havia molta discreció.

El dia abans del sopar, em vaig oferir a anar-la a buscar a casa per anar plegats, però la Teresa, la dona més borde de l’oficina ja s’havia compromès a anar-la a buscar i després de la nit la tornaria a casa. Havia insistit tant que no va poder negar-s’hi, o almenys és el que em va dir a mi. La Teresa, Tere com la coneixem tots, és la dona que pitjor em cau de tot el personal, i em va fotre molt que fos ella la que havia espatllat el meu pla.

La nit del sopar vaig arribar dels primers al restaurant, la Sílvia encara no havia arribat. Ho va fer al cap d’un quart d’hora. Anava espectacular, amb un vestit cenyit de màniga llarga per sobre del genoll i marcant les corbes del seu cos. No era escotat, però al ser estret marcava molt bé el pit. Unes mitges negres i unes sabates taló alt feien que estigués espectacular i sobretot radicalment diferent de com anava cada dia a la feina. Pentinada per a l’ocasió i molt ben maquillada, la Sílvia era amb diferència la dona més atractiva de totes les que havien treballat mai amb mi.

Em vaig apropar a ella, li vaig fer dos petons a la galta i mirant-la de dalt a baix i amb una cara d’admiració absoluta li vaig dir que anava guapíssima. Que m’havia costat molt reconèixer-la en entrar i és que a l’oficina sempre anava vestida amb texans i samarreta.

A l’hora d’entaular-nos, vaig aconseguir asseure’m al seu costat tot i que la cabrona de la Tere, que havia pres posició a l’altre cantó, la va fer moure dos o tres cops. A l’estar junts vam poder xerrar amb fluïdesa. Una copa de vi, després un altre, i més tard una més. En un no res tots anàvem contents i la resta de companys començaven a fer el paper hipòcrita de sempre. Mentre els uns xerraven pels descosits la Sílvia em va dir:

—He fet cas del teu suggeriment —

Com no sabia de què m’estava parlant, li vaig haver de preguntar directament i ella em va contestar:

— M’he posat roba per les millors ocasions –

Jo li vaig contestar que ja li havia dit a l’entrada, que aquella nit estava guapíssima i que el vestit era molt elegant, però ella em va deixar amb la boca oberta.

– Vull dir que m’he posat la roba per les millors ocasions per fora i per dins. He anat a comprar una roba interior que anés a conjunt amb les expectatives d’aquesta nit! –

El meu cos va fer un sobresalt en escoltar aquesta confessió. L’estat anímic va saltar pels aires i em vaig excitar com mai ho havia fet. Mentre em deia això, es va arromangar lleugerament el vestit per ensenyar-me que portava mitges amb lliga cames.

— Creus que és adequat per aquesta nit? — em va dir en veu baixeta.

Aquest gest em va provocar l’erecció més ràpida de la història. Vam començar aleshores un joc de mans sota la taula. Primer els meus dits van buscar el contacte amb la seva pell a l’altura de la cama que tenia al meu costat. Els meus dits es desplaçaven suaument per la seva cuixa tocant la costura de la seva roba interior. Tot això mentre la resta de gent no parava de dir ximpleries. Cada dos per tres la Tere reclamava l’atenció de la Sílvia que de tant en tant em mirava als ulls mentre es mossegava el llavi per contenir l’excitació que li estava provocant els meus dits.

En un moment del sopar, la Sílvia es va aixecar per anar al lavabo, i quan pensava que seria el moment que estava esperant, la cabrona de la Tere s’aixeca amb ella i li diu, espera que t’acompanyi.

Quan ja estaven al bany, rebo un whastapp de la Sílvia que em diu.

– Aquesta tia és idiota, es pensa que és la meva mare i que m’ha de cuidar. No me la traure del damunt en tota nit !

Li tenia mania, però aquella nit ja començava a estar tip d’aquella dona. Un cop van tornar a la taula, el nostre joc s’havia refredat. Ella va seure i va compartir conversa amb la resta de membres de la taula, però uns minuts més tard, ella va tornar a obrir foc.

— I tu quina roba interior portes aquesta nit? —

Aquella nit anava més arreglat que mai. La presència de la Sílvia va fer que aquella nit em vestís amb americana i pantalons negres. Amb una camisa blau cel, una corbata a conjunt i sabates negres. Vaig ser una de les sorpreses de la nit, tothom em preguntava per què m’havia posat tan elegant, estaven acostumats que en aquell sopar hi anava de qualsevol manera. Li vaig dir a la Sílvia que portava uns bòxers de color negre i ella no es va conformar amb la meva descripció i em va demanar veure’ls, de la mateixa forma que jo havia vist el seu lliga cama. A poc a poc, amb molta discreció, vaig descordar-me els pantalons, vaig baixar la cremallera i els vaig deixar lleugerament a la seva vista. Aquell joc pervers ens estava portant a una dimensió desconeguda. Ella va estirar dissimuladament la seva mà i va començar a tocar-me els meus calçotets que contenien a dins el meu sexe dur com una pedra, Les puntes dels seus dits jugàvem amb la punta de la meva polla mentre ella estava en conversa amb altres persones de la taula.
Aquell joc sexual sota la taula era molt morbós. Havíem de jugar molt a despistar a la resta de companys. Mentre a sobre la taula fèiem una cosa, per sota hi havia un joc sexual increïble. De tocar per damunt dels bòxers, va passar a jugar-hi per dins, fent que les puntes dels seus dits toquessin la meva polla. Al cap d’una estona, va retirar la mà, se la va emportar al nas i de forma dissimulada es va olorar els dits. Al cap d’un instant va apropar-los al meu nas i em va dir a caus d’orella:

— Fan olor de la teva polla, vols mullar els teus dits dins el meu cony? —

Ens estàvem jugant moltíssim, però l’excitació era tan gran que les nostres ments no podien parar a reflexionar ni un sol instant. Si ho haguéssim fet estic segur que hauríem parat en sec. Així que sense pensar-hi, ella va obrir lleugerament les cames el que va facilitar que la meva mà anés a poc a poc al seu entrecuix. Vaig anar baixant amb delicadesa, com si estic buscant a dins d’un calaix. Les puntes dels meus dits van fer-se lloc entre les seves calces que eren xopes. No em va costar gaire mullar els dits. Aquell contacte va tornar a fer que ella em mirés i es mossegués de nou el llavi. Vaig retirar la mà i me-la vaig apropar al nas per olorar. M’encanta l’olor de sexe, però el del cony de la Sílvia em va embriagar enmig d’aquell sopar d’hipòcrites. Igual que havia fet ella, jo també vaig apropar discretament els meus dits al seu nas i li vaig dir:

— aquesta és l’olor que fa ara mateix el teu cony —

Després de les postres i el cafè, tots els de l’oficina vam decidir anar a un bar musical que hi havia al costat del restaurant a fer-hi una copa. Nosaltres teníem al cap fugir junts a la primera oportunitat, però com no, la cabrona de la Tere continuava pressionat la Sílvia. Anem a fer una copa i després et porto a casa , tu no et preocupis que jo no he begut res, li deia un cop darrere l’altre. Tot i que la Sílvia insistia en el fet que volia marxar, la Tere continuava tossuda en estar al seu costat. Avui cuido de tu, li deia.

Resignada, la Sílvia va aixecar-se de la taula i va apropar-se a la barra per demanar-se un gintònic. Jo vaig anar darrere d’ella. El bar estava ple de gom a gom i vam haver de fer cua per demanar a la barra. Una situació que em va permetre posar-me darrere seu, arrambant el meu cos contra el seu. Va poder notar la meva excitació impactant contra el seu cul. Aprofitant la multitud, els meus dits van tornar a jugar per sota el seu vestit, buscant el tacte de les seves cames. Un joc de carícies sexuals que ens van tornar a posar a mil. Ella va girar-se i amb somriure viciós em va dir:

— Tinc unes ganes boges! Vull que em follis —

No podíem més, així que vam dissenyar una nova estratègia. Vam acordar que després de prendre la copa, ella li diria a la Tere que la seva parella estava en un bar proper i que se n’anava amb ell. Jo marxaria uns minuts abans per no aixecar cap sospita. A pocs metres d’on érem hi havia un hotel i allà l’havia d’esperar.

Vaig estar uns deu minuts esperant al hall de l’hotel . La Sílvia va obrir la porta i en veure’m va fer un somriure d’orella a orella. Per fi estàvem sols. Ens vam besar per primer cop. Tenia tantes ganes de menjar-me aquells llavis. La sensació de jugar amb la seva llengua era molt excitant. La vaig mirar als ulls i li vaig preguntar si estava segura del que anàvem a fer i em va contestar:

– Em moro de ganes. Fem-ho. El penediment i la culpa serà cosa del demà.

Vam fer el check-in. No eren els únics que anàvem de matinada. Una parella davant nostre també es registrava a l’hotel sense cap maleta. A cau d’orella li vaig dir , aquests també venen a follar. Segurament n’hi havia més. Vaig pagar en efectiu i vam pujar a l’habitació. Estava a la desena planta. En el trajecte de l’ascensor, quasi ens posem a follar allà en mig. Les nostres boques es besaven i les meves mans no paraven de fotre-li mà per tot arreu. Tenia tantes ganes d’ella.. i ella de mi.
Aquesta imatge té un atribut alt buit; el nom de fitxer és coupleelevatoreroticsexsexyblackandwhite-bd9230e5c06d4f1661554c8df9e484a1_h_original.jpegVa ser tancar la porta de l’habitació i va tornar a explotar la tensió sexual que portàvem a dins. Només vam tenir temps d’encendre el llum. Vaig arromangar el seu vestit fins a la cintura per poder veure la roba interior que havia tocat amb els meus dits durant tot el sopar. La desitjava tant. Vaig posar-me de genolls per observar amb tot detall aquella roba interior que s’havia comprat per compartir amb mi aquella nit. Vaig estar durant una bona estona mirant, petonejant i tocant fins que se les vaig treure deixant davant meu aquell preciós mont de venus. El vaig besar, el vaig olorar, el vaig tastar. Regalimava fluids pel seu entrecuix. Era tot molt sexual.

Ella va fer-me aixecar i mentre ens besàvem apassionadament em va descordar els pantalons que van caure fins als turmells. Una de les seves mans furgava per l’interior dels meus bòxers i m’acaronava la polla amb la mà. M’estava donant un gust immens i vaig aturar-la, si continuava masturbant-me així m’escorreria a la seva mà. Jo pel meu cantó, havia descordat la part de dalt del vestit que per la força de la gravetat va anar caient fins a arribar terra. Per fi vaig poder veure i tocar el pit voluptuós de la Sílvia. Encara amb els sostenidors negres cordats, vaig treure els pits de les copes i van quedar a la vista uns mugrons que eren una temptació enorme. Els besava, els llepava i ella em demanava que els pressionés amb certa fermesa. Mentre ho feia, ella va descordar-me la camisa i va deixar-me totalment despullat davant d’ella.
Estaven dempeus, al costat del llit. A l’habitació només hi havia encès un petit llum damunt del capçal. La il·luminació era tènue el que feia que l’escena fos molt suggerent. Vaig guiar el seu cos fins a col·locar-lo a quatre grapes damunt del llit. Seguia amb les mitges i el lligacames posats, però ja li havia descordat els sostens. A quatre grapes, vaig poder comprovar la preciositat del seu cul mentre ella em reclamava:

— Folla’m si us plau. Tinc unes ganes de boges de sentir-te dins meu —

No vaig entretenir-me gens. Vaig apropar el meu cos al seu darrere i vaig fer coincidir el meu membre amb l’entrada al seu sexe. La primera penetració va ser contundent, estava tan xopa i vaig penetrar amb tantes ganes que em va semblar que anava a rebentar-la. L’havia agafat amb força pels malucs i vaig empènyer cap a dins. Vam començar a agafar ritme. Érem com dos animals cardant per instint. Els seus gemecs segur que s’escoltaven a tot l’hotel. Estàvem gaudint moltíssim. Vam anar canviant de posició, ella volia posar-se al meu damunt, perquè volia tenir el control i així ho vam fer. Em vaig estirar i ella va començar a cavalcar al meu damunt. Aquesta posició em permetia tocar-la per tot arreu. Una mà al cul, l’altra amb un dit tocant el clítoris i la meva boca menjant-li el pit. També ens permetia verbalitzar en veu alta el que volíem en cada moment i fantasiejar el que volíem en cada moment. Fins i tot, maleir la intromissió que havia fet la Tere:

— Espero que s’hagi cregut la meva excusa per marxar — Em va dir la Sílvia

—Que li doni per cul a aquesta cabrona —Vaig contestar

Però aleshores ella em va suggerir:

—A ella no, vull que em donis pel cul a mi, fes-me teva pel darrere —

Dit i fet, no teníem lubrificant artificial, però el seu cony regalimava tanta quantitat de flux que el vam aprofitar per lubrificar el seu cul. Vaig tornar a posar-la a quatre potes, i vaig començar a posar-li la punteta. Primer una punta per no fer mal. De mica en mica penetrava una mica més. Si abans els gemecs eren intensos, ara eren encara més forts. La mescla de dolor i plaer en aquella penetració anal va anar creixent , mentre ella molt hàbilment es tocava el clítoris. Els moviments eren cada cop més intensos i les penetracions més profundes. Fins al punt que ella va tenir un orgasme amb la meva polla omplint el seu cul. Jo feia estona que em contenia per poder-me anar al mateix temps que ella, i així va ser. Vaig buidar dins d’ella el semen que havia generat el meu cos des de la primera erecció. Un cop la vaig treure, em va resultar molt impactant veure-la amb aquella posició tornant a agafar les pulsacions normals.

Vam estar una estona estirats i vam acabar la nit follant dos cops més . A les sis de la matinada vam deixar l’hotel. Ella va agafar un taxi fins a casa i jo vaig anar caminant pensant en aquella nit i en els remordiments de consciència que em començaven a aflorar en aquell moment.

Segueix-nos a :
Facebook: https://www.facebook.com/relats.catala
Twitter : https://twitter.com/curtserotics

o pots llegir el llibre : Treu-te les calces

treure les calces portada

Deixa un comentari