Joc a tres bandes

Feia dies que la meva parella i jo teníem al cap de sortir de festa. Teníem ganes de compartir un àpat i després anar a fer unes copes. Tots dos anàvem molt carregats de feina i ens feia falta una nit per distreure’ns.

El sopar va anar genial. Vam parlar una mica de tot, vam fer uns riures i sobretot vam sopar molt bé. Vam anar a un restaurant japonès que ens agrada molt. Però teníem ganes de més festa i després de pagar el compte vam anar a prendre una copa al nucli antic de la ciutat. Tenim el centre molt a prop de casa, a tant sols cinc minuts caminant. Ens agrada perquè viure al centre ens permet anar-hi caminant i evitar així agafar el cotxe. Vam entrar en un bar musical que ja coneixem. Sempre hi ha força gent coneguda i sona molt bona música. Aquell dia el bar també era ple. Vam demanar un parell de gin tònics per seguir la nit.

De cop i volta se’ns va presentar l’Eva, una amiga dels dos. Aquella nit estava especialment atractiva. Portava posat un vestit cenyidet i molt curt. Era de color vermell, i el vermell sempre eleva el to de la sensualitat.

Per tot plegat, aquell vestit la feia estar encara més atractiva i sexi. Al ser cenyit, li podia observar amb tot tipus de detall el seu preciós cul. L’atractiu més important de l’Eva és el seu caràcter obert i amable. Però no puc evitar dir que el seu físic es impecable. L’Eva és morena i el cabell llis li arriba a les espatlles. Es molt guapa de cara amb uns ulls preciosos i un llavis molt sensuals. Fa més de metre setanta i té unes cames llargues , però on els homes perdem el sentit, és quan veiem el seu cul, rodonet, lleugerament alçat i compacte. En poques paraules, de cap a peus, per dins i per fora, és una dona de molt atractiva.

Entre l’Eva i jo hi ha des de fa anys una complicitat molt bèstia. Som capaços d’explicar-nos els problemes de la feina i els enrenous amb les nostres parelles. Ella, per exemple, sempre m’explica amb qui tonteja i amb qui se’n va al llit. I jo també li explico les coses que em porten de cap. Hi ha coses de la meva intimitat que només coneix ella. Tot i aquesta complicitat, entre nosaltres no havia passat mai res sexual, però aquesta complicitat era sempre3 bar un joc perillós que a mi em posava molt calent.
Entre la meva dona i ella hi ha una amistat però no amb el mateix nivell de complicitat. 
Aquella nit l’Eva havia anat acompanyada d’un noi amb el qual ens va dir que volia saber-ne res. Deia que era una mica pesat i per això se’ns va unir a la nostra conversa per evitar-lo.

Vam xerrar molt, vam riure més i sobretot vam beure molt. Vam beure tant que en un moment de la nit, elles dues van tenir la necessitat d’anar al lavabo. L’Eva , se’n va acostar a l’orella i em va dir:

— Tranquil, te la cuidaré—

Les vaig observar com marxaven entre la gent, mentre jo guardava les cadires al costat de la barra. Uns instant més tard, vaig rebre un whatssap al meu mòbil.

— Tinc a la teva dona davant meu, amb les calces baixades i he de dir que és una dona molt sexi!!! —

No em va donar temps a contestar-lo. Quan ho volia fer, després de recuperar-me de l’estat de xoc en què havia entrat, elles dues ja tornaven a la barra.

Vaig mirar l’Eva als ulls i no vaig trobar la seva mirada, s’amagava. Estava jugant amb mi. 
Vam seguir xerrant, rient i bevent encara més. En un moment de relaxació, l’Eva es va girar , va agafar els seu mòbil i va començar a escriure’m un nou missatge.

— Perdona’m pel missatge d’abans, és que l’he vist com es treia les calces i ha estat inevitable imaginar-vos follant a tots dos! Ha Ha Ha —

Com la meva dona estava enmig, jo no podia contestar sense que ella ho pogués llegir. Així que vaig optar per anar al lavabo i així poder respondre-li .

— Ets una cabrona, m’has posat molt calent. És un joc perillós.—

Vaig veure que havia rebut i llegit el missatge, però no va respondre’m. Vaig esperar i esperar, i al final, cansat d’esperar, vaig tornar a la barra. La meva dona va preguntar-me perquè havia trigat tant i vaig excusant-me en què m’havia trobat un conegut amb qui havia xerrat una estona. Jo seguia buscant la mirada de l’Eva, però ella seguia més pendent de la meva dona al mateix temps que es mostrava molt distant amb mi. La situació m’estava desconcertant. Aprofitant la distracció que suposava l’arribada d’uns amics, als quals vam saludar, l’Eva va apartar-se unes passes per tornar a escriure’m:

— No t’hauràs fet una palla al lavabo? Has trigat tant que t’he imaginat masturbant ! Ha Ha Ha —
Ja no sabia com posar-me perquè no es notés l’enorme erecció que tenia sota els meus pantalons. La nit avançava i els tres cada cop anàvem més tocats per culpa de l’alcohol.

Va arribar l’hora de tancar el bar i tocava retirada cap a casa. Nosaltres tornàvem a peu. L’Eva en canvi havia d’agafar el cotxe, i la veritat, no estava en condicions de conduir. Així que li vam oferir de venir a casa a dormir. Li vam aconsellar que agafés el cotxe l’endemà. Evidentment que la idea que aquella nit dormís a casa, a mi em va semblar més que perfecte.

Vam arribar a casa i vam seure al sofà a fer l’última cervesa. El llit de convidats estava preparat i la meva dona li va deixar una camisa de dormir. Abans de prendre l’última, ella va demanar anar al lavabo i la meva dona i jo ens vam quedar sols al menjador de casa nostra. Va ser el moment per comentar entre nosaltres que l’Eva estava molt divertida aquella nit i que portava un pet considerable.

En un parell de minuts es va presentar . S’havia tret el vestit que portava a la nit i s’havia posat la camisa de dormir de color negre que li havia deixat la meva dona. La diferència d’altura que hi ha entre les dues, va fer que aquella peça de roba que a la meva dona li arribava per damunt dels genolls, a l’Eva li quedava super curta. Estava tan sexi que no podia treu-re-li l’ull de sobre. La meva mirava la repassava de dalt a abaix i em perdia entre les seves cames buscant el detall de la seva roba interior. Va advertir-nos que s’havia posat còmode, quan era una obvietat que podíem veure nosaltres.

Vam seguir xerrant, criticant a tothom, queixant-nos de tot i així van anar caient una cervesa darrera l’ altra. Jo no parava de mirar-la. Va passar tranquil·lament una hora quan de cop a la meva dona li va caure l’ampolla d’una cervesa a terra i va quedar apuntant l’Eva. Va ser ella que va dir.

— Ostres com en el joc de l’ampolla! Heu jugat algun cop? — Va preguntar-nos ella

Es referia a aquell joc en que es fa girar una ampolla i a qui senyala, ha de fer una acció o respondre a les preguntes que se li fan. Nosaltres vam dir que de joves havíem jugat a una cosa semblant, botellaperò que enteníem que era un joc innocent. Va ser ella la que ens va dir que de joves aquell joc podia ser innocent, però que en adults, podia ser un joc molt morbós. Va insistir tant en jugar que vam accedir a divertir-nos una estona. Jo estava una mica acollonit perquè no sabia com s’ho prendria la meva dona si jugàvem seriosament a aquell joc.

Vaig fer girar l’ampolla i la primera a caure senyalada va ser l’Eva que va triar confessar un secret. La meva dona li va preguntar quan havia tingut l’últim polvo. I sense dubtar ni un segon, ens va explicar que aquella tarda ho havia fet amb el noi amb els qual havia anat al bar, el que deia que era un plom. Ens va explicar que havien quedat un parell de cops per cardar, però que era un tio genial per estar al llit, però no era el seu tipus per ser la seva parella. Aquí va ser quan la meva dona es va interessar sobre la vida sexual de la nostra convidada. Va començar a interrogar-la davant meu. I ella sense cap complex va explicar-nos amb qui, com i quan li agradava cardar. Una cosa va portar a l’altra i inevitablement vam tornar a fer girar l’ampolla i va acabar assenyalant-me a mi. La nostra convidada va preguntar-me sobre la fantasia sexual que m’agradaria fer realitat.

Jo vaig confessar el què era un secret a veus, que la meva fantasia era fer-ho amb dues dones alhora. A la meva dona ja li havia dit moltes vegades i amb la confiança que li tinc, l’Eva també sabia que era el meu somni sexual més desitjat.

A partir d’aquí vam començar a parlar de les fantasies, si es podien o havien de fer-se realitat i tots tres vam aportar el nostre punt de vista. El que més va sorprendre’m és la resposta de la meva dona. Ella sempre m’havia dit que la idea de fer-ho amb dos o tres homes la tornava boja. Però aquella nit la meva dona em va deixar de pedra quan va confessar que la seva fantasia més oculta era tenir una experiència lèsbica. Tot seguit va acabar sentenciant que tenia el convenciment que només era una fantasia, que mai no podria posar-la en pràctica. Seguint el torn de confessions, l’Eva va confessar que a ella, el que més li agradaria era veure com una altra parella follava davant seu.

El clima sexual era massa intens i per tallar-ho, la meva dona va convidar-nos a acabar aquella vetllada per anar a dormir. Vam recollir les ampolles, i de camí a la cuina l’Eva va fulminar-me amb una mirada en què ho deia tot. Tenia els ulls brillats, oberts i molt expressius. Sabia que com jo, ella anava molt calenta. Ens vam donar dos petons de bona nit i em va llençar una mirada amb la que em deia que allò no podia acabar així.

Ella se’n va anar al seu llit i nosaltres vam fer el mateix anant cap a la nostra habitació. Vam tancar ell llum i un cop érem al llit, la meva dona em va dir que s’havia excitat com mai amb la conversa i vam començar a besar-nos. Les meves mans van agafar el seu coll amb força. Les seves mans tocàvem el meu cos. Notava els seus dits que buscaven el contacte amb el meu sexe. Va petonejar-me el pit i va baixar fins a arribar a la cintura. Després de baixar-me els calçotets va començar a llepar-me la polla. Jo tenia l’esquena arrepenjada al capçal del meu llit i la meva dona era davant meu de genolls i menjant-me el meu sexe. Ho acabàvem de parlar, però em va sorprendre’m el que vaig descobrir en aixecar la mirada. Al fons de l’habitació vaigmirant porta poder veure com darrere la porta hi havia l’Eva que amb el dit em va el senyal de silenci. Tenir a la meva dona fent-me una fel·lació i la meva amiga mirant darrere la porta, m’havia provocat el moment més sexual i més potent de la meva vida. La situació era tan morbosa que en qualsevol moment podria tenir un orgasme. Feia tots els esforços per contenir-me. No ho podia veure bé, però deduïa que ella s’estava masturbant mentre la meva dona me l’estava menjant com mai. En aquell moment, la meitat de la meva atenció la tenia centrada en la meva dona, i altra meitat la tenia fixada en la nostra convidada. I això no va passar desapercebut per la meva dona, que sense girar el cap em va preguntar:

—Està mirant darrera la porta, oi? —

Després de contestar-li afirmativament, ella va convidar-me a fer realitat la fantasia de la nostra amiga. Es va posar a quatre grapes a sobre el llit, i va convidar-me a posar-me al seu darrera. Vaig obeir-la i mentre ella seguia mig amagada darrere la porta, vaig començar a penetrar el sexe de la meva dona. Entrava cada cop més endins . Cada cop més fort. Cada envestida anava acompanyada d’un gemec de plaer. Darrera la porta, l’Eva seguia fent moviments amb la seva mà entremig les seves cames. Les meves mans subjectaven amb força la seva cintura mentre el meu cos empenyia contra el d’ella. Els crits de plaer eren cada cop més intensos. Que la nostra amiga pogués veure’ns, ens havia afegit un morbo immens. I de fons, la podien escoltar a ella que molt baixet gemegava cada cop que ho fèiem nosaltres. La situació era tan bèstia, que en un no res vaig escorre’m . Vaig expulsar un potent raig de semen que va mullar el sexe de la meva dona que seguia molt calenta. Va ser mentre acabava de descarregar sobre ella que li vaig suggerir a l’orella.

— Ara la podries fer entrar, i fas realitat la teva fantasia —

No va dubtar ni un segon. Amb la mà li va indicar que entrés. No feien falta explesbianlicacions, en aquella habitació hi havia molta tensió sexual. Es van besar a la boca davant meu. Jo vaig apartar-me per veure l’espectacle des de un altre angle. Es van arrepenjar a la paret de l’habitació per tocar-se de dalt a abaix mentre no paraven de besar-se. La meva dona va ajudar l’Eva a treure’s la camisa i aquelles calces negres que tan volia veure quan jugàvem al joc de l’ampolla.

Van quedar totes dues despullades damunt el llit. Van deixar de besar-se a la boca per començar a tastar l’una el cos de l’altra, es besaven els pits, el coll, l’esquena… estaven degustant-se l’una a l’altre. L’espectacle era preciós, era una situació molt plàstica, molt eròtica. Les respiracions entre les dues cada cop eren més intenses. Començaven a sortir gemecs de les seves cordes bucals cada cop que es tocaven el sexe amb els dits. La meva dona va obrir lleugerament les cames, i va arrepenjar l’esquena al capçal del llit. Li estava enviant un missatge a la nostra convidada. Volia que li mengés el sexe. I aixi ho va fer. Va posar el seu cap entre les cames i va començar a llepar-li. La cara de plaer que feia la meva dona era brutal. Aquella dona li estava menjant el cony i jo era un espectador de la situació. Mirava la cara de la meva dona, però tampoc perdia atenció del cul de la meva amiga. M’estava tocant perquè era impossible no fer-ho. Els crits de plaer de la meva dona eren cada més intensos. Ella no parada de cridar la seva amant que no aturés el ritme. Les mans de la meva dona agafaven amb força el cap de l’Eva, mentre l’anava ordenant que no parés de llepar-la, que l’estava portant a l’èxtasi total amb la seva llengua. Mentre la seva llengua llepava amb magistrals moviments el clitoris de la meva dona, les seves mans no paraven de tocar el seu cos. Mentre els dits ‘una mà espessigaven lleugerament un dels mugrons dels pits de la meva dona, l’altra mà estava situada sota el seu cul i podia deduir que un dels seus dits l’estava penetrant. La seva llengua seguia llepant-la. Entre gemecs li demanava que no parés mai i va ser així fins que no va poder contenir-se més, i va esclatar de dins del seu cos un crit immens que delatava que estava tenint el primer orgasme de la nit. La meva dona tenia facilitat per encadenar un darrera l’altre.

Va haver uns instants de silenci, i jo seguia amb la meva polla entre les mans, al·lucinant amb el que acabava de veure. La meva dona va besar l’Eva i li va agrair l’inmens plaer que havia tingut. Després va dirigir-se cap a mi i em va preguntar si m’havia agradat el què havia vist. Després d’uns instants, va ser l’Eva que dirigint-se a la meva dona, li va suggerir que després de fer realitat les fantasies d’elles dues, ara tocava fer realitat la meva.

La meva dona va fer estirar la nostra amiga sobre el llit i li va fer obrir les cames. Després em va crida i em va demanar que em poses entre les seves cames. Va agafar el meu sexe i el va ajudar a introduir-lo a dins del sexe de l’Eva. Mentre feiatres aquesta operació, li va dir a la nostra convidada que aquella nit, la meva polla se la repartirien entre les dues. Vaig començar a follar la nostra convidada mentre la meva dona llepava el seu cos. Quina sensació més excitant, m’estava follant una amiga mentre la meva dona l’estava llepant tota. El meu seu sexe entrava i sortia a poc a poc. Estava follant amb un ritme suau aquella dona que tenia amb les cames obertes, però no volia deixar d’atendre l’altre dona. La vaig fer seure damunt d’ella, fent que el seu cul quedés davant meu i vaig començar a masturbar-la. En aquell moment tots tres estàvem en una situació de plaer compartit. Després d’uns instants així, em van fer estirar mirant cap amunt a sobre del llit. La meva erecció era enorme. La meva dona va començar a besar-me a la boca mentre notava com la meva polla entrava a la boca de la meva amiga. Van estar així una estona, morrejant-me amb la meva dona i rebent una fel·lació de la meva amiga. Va ser així fins que vaig notar com l’Eva es posava damunt meu i feia introduir el meu sexe a dins del seu. Estava mullat i era un plaer notar com la meva polla lliscava dins seu. La meva dona va seure damunt la meva cara i va ordenar-me que li llepés el seu sexe mentre elles dues eren cara a cara damunt del meu cos. Els dos cossos van començar a moure’s al meu damunt de forma sincronitzada. Mentre una empenyia el seu cos cap endavant, l’altre ho feia cap endarrere. Era moviments fet amb total harmonia. Els gemecs de tots tres també estaven compensats. Estàvem tan excitats que tots tres vam acabar en aquesta situació. L’Eva va ser la primera en fer tremolar el seu cos, en cridar de plaer i em porta-nos a nosaltres dos a la mateixa situació. Vaig tornar a descarregar, aquest cop a dins el sexe de la nostra convidada. Escorrem al cony de la meva amiga havia estat una experiència brutal, i fer-ho en aquella situació encara ho va ser més- La meva dona va tenir el seu segon orgasme provocat per la meva llengua i va confessar que l’havia portat al límit, la imatge de veure com la nostra amiga es corria amb la polla del seu marit a dins del seu cony.

Aquella nit vam dormir tot tres junts al mateix llit. Havíem fet realitat les fantasies de tots tres en un mateixa nit.

Segueix-nos a :
Facebook: https://www.facebook.com/relats.catala
Twitter : https://twitter.com/curtserotics

o pots llegir el llibre : Treu-te les calces

treure les calces portada

Deixa un comentari

