La sensualitat d’uns talons

En Carles és un dels amics de tota la vida. Vam anar junts a l’escola i d’una manera o altra sempre hem estat lligats. És un home que viu molt al moment i sempre prepara mogudes . Té una alta capacitat econòmica i viu en una casa de dues plantes situada en una urbanització selecte. Ha tingut moltes relacions però mai una parella estable. De forma freqüent organitza festes a les quals convida un munt de gent de molts àmbits; amics personals, de la feina i algun empresari amic seu. Per dir-ho d’una manera entenedora, són festes molt entretingudes, amb gent molt diversa, molta de la qual conec des de fa anys, i a on pots fer moltes relacions. Això sí, en Carles tria molt bé a qui deixa entrar a casa seva i per tan convida a gent molt determinada.

Fa unes setmanes em va convidar a una d’aquestes trobades. La gent acostuma a anar-hi molt elegant i qui no ho fa, ja us puc dir que pot sentir-se desplaçat. El meu fons d’armari no és massa ampli, vaig triar una americana i pantalons de color negre, camisa i una corbata que vaig comprar-me per aquella nit. Vaig presentar-me quan la majoria de convidats ja hi eren. Sempre sóc puntual en les meves cites, però en aquests casos prefereixo arribar un pèl tard per evitar trobar-me sol. Només entrar a la casa vaig saludar en Carles i va ser ell que em va convidar a anar a la barra on van posar-me el primer Gin Tònic de la nit. Amb la copa a la mà vam estar xerrant una bona estona al costat de l’escala que puja al primer pis.

I va ser allà on vaig veure la imatge que va canviar-me la nit. Vaig quedar-me embovat mirant com els peus d’una dona baixaven del primer pis. Tenia un angle de visió que no em permetia veure-li la cara, només podia veure els seus peus que els tenia a dins d’unes sabates negres amb un taló altíssim. Aquella imatge va fer-me accelerar el meu ritme cardíac. Aquells magnífics peus van aturar-se a mitja escala, just davant dels meus ulls. S’havia parat per xerrar. Tenia unes cames precioses, cobertes per unes mitges de color negre que es perdien cap a l’interior d’un vestit, també de color negre. En Carles em parlava, però jo ni l’escoltava, estava abduït per aquells talons de 15 centímetres.

OLYMPUS DIGITAL CAMERATranscorreguts uns segons, aquells peus van acabar de baixar els graons que li faltaven i va ser aleshores que ja la vaig poder veure del tot. Era una dona d’uns 35 anys, metre setanta d’altura, morena de cabell, molt guapa, molt elegant i sobretot, era una dona molt sexi. Portava un vestit negre amb l’esquena al descobert. Veure-la sencera em va canviar la cara i el meu amic Carles, que d’això en sap força, se’n va adonar ràpidament. Em va informar que aquella dona que havia cridat la meva atenció era la Cris, una companya del seu despatx. Però també va advertir-me que estava casada i que el seu marit era un home que l’estava esperant a l’altre cantó de la sala.

De res va servir conèixer la seva condició de casada, al contrari, afegia encara més morbo. Jo no podia deixar de mirar-li els peus i ho feia d’una forma tan descarada, que ella va adonar-se de la situació. Vam creuar-nos una primera mirada amb tanta tensió sexual que va fer l’efecte que el món s’aturés. Del seu rostre vaig detectar com se li escapava un somriure de complicitat, era un somriure pervers. Allò era un senyal molt evident que entre nosaltres dos hi havia molta química.

No vaig poder parar d’observar-la, no perdia ni un detall de tot el que feia. M’era igual que estigués al costat del seu marit. Ell era un home d’uns 40 anys, anava vestit molt elegant i no parava de xerrar amb tots els del grup amb els que estaven acompanyant. Ella, de tant en tant buscava la meva mirada per confirmar que seguia el joc de seducció.

Després d’estar una bona estona, va deixar sol al seu marit i es va dirigir cap a la barra. Va ser en aquell moment que vaig aprofitar per fer una aproximació. Estava al seu darrere, esperant que el cambrer els poses unes copes a una parella que teníem al nostre davant. De forma intencionada vaig fer caure a terra les claus de la meva moto. Vaig ajupir-me i després de replegar-les, els meus dits van començar a tocar lleugerament els seus turmells. Vaig descobrir que aquell gest va fer estremir tot el seu cos i va sorprendre’m gratament que la seva reacció no era per rebutjar el meu gest. Vist que tenia la seva aprovació, vaig fer que els meus dits, de forma intensa però molt dissimulada, anessin pujant per tota la cama fins que van arribar al seu entrecuix. Ella va mirar-me amb uns ulls que em convidaven a seguir, i així ho vaig fer. Els meus dits van seguir tocant-la lleugerament per sota del seu vestit. Davant d’aquests jocs de seducció, la seva reacció va ser mossegar-se el llavi, el que era una clara contenció del plaer que li estava provocant la situació.

La parella que teníem al nostre davant van marxar després d’agafar la seva copa. Tot seguit van servir a la Cris i va acabar així el primer contacte de la nit. Ella va tornar amb el grup de quatre o cinc persones que els acompanyaven a ella i al seu marit. La música sonava amb un nivell alt per tota la casa. Feia l’efecte que era una festa força animada, dic que feia l’efecte perquè jo només estava pendent d’aquella dona. De tant en tant em buscava per tornar-me la mirada. Això em provocava un desig encara més gran. Tenia unes ganes boges d’aixecar-li el vestit. Em moria de ganes de tocar-li tot el cos. Volia llepar-li aquells peus que estaven calçats dins d’aquelles sabates de taló.

En un moment de la nit, ella va deixar la copa i va pujar els esgraons de l’escala que donava al primer pis. Allà hi ha un dels banys de la casa. En passar pel meu davant, va llençar-me una mirada sensual que em va deixar encara més calent. Era la meva oportunitat i evidentment vaig anar al seu darrere.

Quan vaig ser a la primera planta, la vaig veure sola, al final del passadís, i sense dirigir-nos cap paraula vaig posar el seu cos contra la paret i em vaig enganxar al seu darrere. Amb el seu cos immòbil, les meves mans podien tocar tots els racons del seu cos. Tenia una erecció monumental que s’esclafava contra el seu cul. Apropant-me a la seva orella vaig xiuxiuejar-li:

—Tinc unes ganes boges d’estar a dins teu!

amant la tocaEls meus llavis besaven el seu coll, mentre el seu cos continuava atrapat entre el meu i la paret . Aixoplugats per la llum tènue que hi havia en aquell passadís, ella va agafar-me la meva mà dreta i va acompanyar-la a l’interior de les seves calces. Va seleccionar dos dels meus dits i obrint lleugerament les cames, va portar-los a què toquessin l’interior del seu sexe.

—Ho notes? Estic molla per tu!

Els meus dits van quedar xops i l’excitació de tots dos augmentava per moments. Ella feia moure el seu cos amb moviments suaus i jo acaronava el seu clítoris amb la inèrcia que duien els nostres cossos. Estàvem tots dos molt calents, les nostres respiracions eren el senyal evident que estàvem molt excitats. Escoltar la seva respiració em provocava un desig encara més gran. Vaig treure els dits molls de dins les seves calces i els vaig dur fins a la seva boca. Va començar a llepar-los provocant una imatge tan excitant que quasi ens passa per alt que estàvem fent cua per anar al bany.

La porta del lavabo es va obrir i els nostres cossos es van separar bruscament. Les nostres respiracions seguien accelerades però vam dissimular tot el que vam poder per evitar ser enxampats per les evidències. De dins del bany va sortir un conegut meu que quan em va veure va saludar-me efusivament i va començar a donar-me la tabarra sobre els problemes que tenia amb uns amics en comú. La Cris va aprofitar per entrar al bany i lamentablement jo vaig quedar-me a fora. Quan ella va sortir, el meu conegut seguia ratllant-me amb les seves coses. En passar pel meu darrere, la Cris va fer que m’apartés una mica d’ell i a cau d’orella em va dir:

—Té, aquestes són les meves calces. Agafa-les de penyora i si vols, només si vols, espera’m en aquella habitació del fons. En cinc minuts te les vinc a recollir.

El repte que m’havia llençat em va tornar boig. Amb molta classe, aquella dona que m’havia deixat prestat una part de la seva intimitat, va agafar del braç, l’home que havia impedit que jo acompanyés al bany a la Cris i donant-li conversa, se’l va endur escales avall.

Per la meva part, seguint la seva proposta, vaig entrar a l’habitació que m’havia indicat ella. Era el quarto dels convidats. Tenia un llit de matrimoni dues tauletes de nit, un armari i en un racó una cadira. Primer vaig obrir el llum del sostre, però després vaig apagar-lo, ja que la claror que entrava per la finestra li donava un ambient més íntim.

Assegut a la cadira vaig començar a olorar les seves calces. Estava boig de què aparegués per la porta. Se’m va fer etern, però per fi es va obrir la porta.

Només entrar ens vam atreure de forma explosiva. Les meves mans no paraven de tocar-la. Els malucs, la cintura, les cuixes, els pits, el cul… No hi havia part del seu cos que no fos objecte dels meus tocaments. A cau d’orella va provocar-me:

—Avui tinc moltes ganes de fer realitat les meves fantasies. Quan t’he vist, he pensat que aquesta nit series meu.

Mentrestant, les nostres boques es menjaven l’una a l’altre. Les seves mans buscaven el meu cos. La situació havia augmentat encara més l’erecció que patia des de feia estona. Aquesta situació no li havia passat desapercebuda.

Portant la seva mà per damunt dels meus pantalons i va començar fregar-me. No m’ho podia creure, però estava fent realitat aquell desig que havia tingut quan la vaig veure per primer cop. Un desig que ella em va comunicar que havia estat mutu.

—Des del primer moment que t’he vist, he pensat fer realitat la meva fantasia. Volia que fossis meu, però avui estic amb ganes de tot. Vull més. Vols donar-me el que jo vull? —va preguntar-me sense saber ben bé el que volia dir.

Ella va començar a burxar dins dels meus pantalons, buscava el contacte amb la meva polla. I va aconseguir trobar-la a dins dels meus calçotets. Els seus dits van començar a tocar-me mentre els seus llavis seguien enganxats als meus. Els seus dits feien uns deliciosos moviments suaus, aconseguint fer-me una masturbació molt sensual i eròtica. Estava en un núvol quan ella a cau d’orella va fer-me la pregunta de la nit:

—Aquesta nit vull follar amb dos homes alhora. Vols fer-me feliç?

No era el meu pla per aquella nit, però si ella volia, no podia dir-li que no. Tenia la meva polla a la seva mà, i en aquell moment era una joguina per a ella. Vaig acceptar però la meva sorpresa va ser enorme quan vaig veure que obria la porta de l’habitació i entrava el seu marit. Segur que si en aquell moment em punxen, no em treuen sang. Van tancar la porta i sense dir res de nou, ella va tornar a morrejar-me mentre el seu marit l’observava. Estava tan sorprès que vaig separar-me i en veu alta els vaig demanar una explicació. La situació tenia pinta de ser una trampa Però em van convèncer quan van explicar-me que eren un matrimoni obert i que aquell no era el primer cop que compartien relacions amb terceres persones. També van detallar que quan ella em va veure , s’havia proposat portar-me al llit i el més fort és que el seu marit hi estava d’acord, En una altra situació no sé què hagués fet, però aquella nit tenia tantes ganes de follar la Cris, que no els vaig mostrar el meu malestar per no haver-ho sabut abans.

La Cris va tornar a besar-me i si tenia algun dubte, aquest va desaparèixer. Fins aquella nit, jo mai havia fet un trio però la situació, tot i que era estranya, començava a tenir un punt de morbositat enorme. El seu home va seure a la cadira, i va començar a mirar-nos.

Les meves mans van fer lliscar cap a terra el vestit de la Cris que va quedar vestida tant sols amb les sabates, unes mitges curtes amb lliga cama i amb uns sostenidors negres. Va fer el gest de treure’s les sabates i jo li vaig demanar que no ho fes. Aquelles sabates havien originat aquella tensió. Li vaig descordar els sostenidors i vaig besar els seus pits. Tenia els mugrons durs i eren una temptació per fer-los mossegadetes. Les meves mans buscaven acaronar el seu cos. Estirant-se al llit i obrint lleugerament les cames, em va oferir el seu cony perquè el pogués llepar. Tenia ganes de menjar-li i així ho vaig fer. Primer imprimia petites pressions sobre el seu clítoris i a mesura que ella augmentava la carència de les seves respiracions, el ritme de la meva llengua també anava creixent.

marit mira Tot això davant l’atenta mirada del seu marit, que seguia observant en silenci. Em va sorprendre molt la complicitat que tenien tots dos. Mentre jo tenia el meu cap entre les seves cames, l’escoltava com no parava de dir-li :

—Mira com m’està menjant el cony! Mira’l !

Jo estava gaudint d’aquell moment i pels gemecs que feia ella , us asseguro que també ho feia. El seu home seguia callat, mirant-la a ella i olorant les seves calces que havia recollit del terra. Les mans de la Cris agafaven el meu cap i me l’acaronava. Els gemecs que emetia aquella dona eren tot un espectacle. La música que sonava a tota la casa servia per amortir aquells sospirs de plaer tan intensos.

No vaig parar de llepar-li el cony, cada instant que passava, més contundents eren els signes de plaer que estava rebent fins que ella va arribar a un intens orgasme que van provocar-li tremolors a totes les parts del cos. Havia estat el primer, però ens va informar que no seria l’últim orgasme que ella tindria aquella nit.

Després d’agafar una mica d’aire, me la va voler menjar i li ho va anunciar al seu home en veu alta.

— Vull que miris com li menjo la polla. Mira’m!

Amb els genolls a sobre el llit, va apropar les seves mans a la meva bragueta que estava mig oberta i me la va treure fora dels pantalons. La va agafar amb una mà i se la va endur a dins la seva boca, començant així una increïble fel·lació. Jo tancava els ulls com a reacció natural al plaer que em donava cada vegada que la meva verga es perdia a l’interior de la seva boca. El joc humit i suau de la seva llengua era un plaer diví. Estava en el setè cel, estava gaudint com mai i per un moment m’havia oblidat que el seu marit estava mirant-nos. Un sorollets que provenien del racó on era assegut ell van cridar la meva atenció. Vaig mirar-lo per comprovar com aquell home se l’havia tret i s’estava fent una palla mirant com la seva dona em feia una mamada a mi. Personalment era un escenari inèdit, no havia estat mai en una situació així i he de confessar que m’estava portant a un punt de plaer indescriptible .

La Cris va fer-me el gest que m’estirés al llit. Volia cavalcar a sobre meu i jo em moria de ganes de veure-la a sobre meu. Va ajudar-me a treure’m la roba. Primer em va descordar del tot la camisa i me la va treure fent-la lliscar per la meva espatlla. Després sabates, mitjons, els pantalons i els calçotets. Ja despullat del tot, vaig fer cas de la seva ordre i vaig recolzar la meva esquena a sobre el llit, amb la meva verga apuntant al sostre. Vaig observar com la Cris treia un preservatiu i me’l posava. Va besar-me i al mateix temps me la va agafar per portar-la a dins del seu cony. Quan va començar a entrar la seva cara va reflectir plaer. Va deixar caure el seu cos fins que el seu sexe va engolir tot el meu membre erecte. A partir d’aquí va començar a moure’s. Amb una mà a sobre el meu pit, ella començava a moure’s al meu damunt mentre li deia al seu home:

—Vull que miris com me l’estic follant!- Mira’m!

Mentre deia això, podia escoltar com el ritme de la masturbació de l’home augmentava de freqüència. Entre els gemecs de la seva dona, podia escoltar com aquell home se l’estava pelant mirant-nos a nosaltres. Els seus pits ballaven per sobre del meu cap. Era increïble. Gemegava i cridava de forma espectacular fins que van arribar noves tremolors, crits secs i gemecs de plaers que ens anunciaven que havia tingut el segon orgasme de la nit. Havia estat més ràpid que l’anterior.

Mentre ens recuperavem del estat d’èxtasi la Cris es va posar d’esquena a mi. Col·locats de genolls, jo darrera d’ella, vaig començar a acariciar el seu cos mentre l’indicava al seu marit que es col·loqués davant seu. Va començar a menjar-li. Jo en veure que ell s’excitava vaig començar a baixar les meves mans pel cos d’ella fins el seu cony, donant-li plaer. El grau d’exitació estava pujant per moments.

La Cris ja tenia als dos homes però realment no estàvem a on ella ens volia. Va demanar al seu marit que s’estirés al llit. Anava igual de trempat que jo. La Cris va reclinar-se cap a el seu marit i van començar a follar. Amb l’ajut de lubrificant, vaig començar a estimular el darrera d’aquella dona. Gemegava amb la doble penetració que rebia del meu dit i del sexe del seu marit.

Estava gaudint com una boja i així m’ho comunicava en veu alta fins que va demanar-me que retirés el dit i que en seu lloc li poses la punta de la meva verga. La polla del seu marit i la meva estaven separades per un no res. Les meves mans agafaven amb força les natges de la meva amant i jo empenyia fins al fons.

En aquesta posició ens vam córrer tots tres. Ella va tenir el tercer orgasme de la nit i va ser inevitable que jo descarregués a dins del seu cul El seu home va fer-ho quasi al mateix temps ,omplint-la del semen que brollava de dins del sexe del seu marit. Va ser un orgasme a tres bandes espectacular i únic.

Vam trigar una estona a tornar el ritme cardíac a uns nivells normals. Van posar la roba al seu lloc i jo només els repetia que havia estat increïble, Abans de deixar l’habitació però, el seu marit va dirigir-me les úniques paraules de la nit:

—Aquesta ha estat la primera i l’última vegada que et folles la meva dona!

Segueix-nos a :
Facebook: https://www.facebook.com/relats.catala
Twitter : https://twitter.com/curtserotics

o pots llegir el llibre : Treu-te les calces

treure les calces portada

Deixa un comentari

