Assalt al lavabo

Avui m’ha vingut al cap un d’aquells moments de la meva vida que recordaré sempre. D’això fa alguns anys. Aleshores sortia amb l’Anna, una noia un pèl més jove que jo. Guapa, era rossa de cabell, per sobre el metre setanta d’altura, sempre vestia elegantment i d’entrada, de tracte amable. He remarcat d’entrada, perquè també recordo que era una dona molt especial i que mai trobava res bé. Sempre trobava pegues a tot. Al principi de la convivència tot anava bé, però a mesura que avançava la relació, la màgia va anar desapareixent fins que vam haver de deixar-ho córrer. I el dia que va capgirar-se la tendència, l’hauríem de situar en un cap de setmana que vam passar a casa d’una amiga d’ella, la Núria. Juntament amb el seu marit, ells havien anat a viure a les Terres de l’Ebre. Feia temps que la Núria insistia l’Anna que l’anés a veure i va oferir-li casa seva per passar un cap de setmana. Després de mirar diverses dates, vam trobar un forat al mes de juliol. Vam arribar a mitja tarda. Vivien al municipi de Deltebre, en una casa força gran que va causar una enorme enveja en la meva companya.

Fins aquell moment jo no coneixia ni la Núria ni el seu marit, en Josep. Ens estaven esperant a la porta de casa seva. Dos petons i ens van fer les presentacions pertinents. Només veure-la vaig quedar penjat d’ella. La Núria és una dona primeta, no massa alta i amb el cabell de color pel roig. No crec que fos el seu color natural però la feia una dona enormement atractiva. Portava uns shorts texans i samarreta blanca de tirants. El seu pit rodonet lleugerament alçat i subjectat amb un sostenidor de color blanc, els tirants del qual quedaven a la vista. Tot i que el seu cos en general era una delícia, l’expressió de la seva cara és la que em va tornar boig des d’un primer moment. Els seus ulls foscos transmetien una mirada que associada a uns llavis amb un somriure constant, feien que l’expressió de la seva cara fos una atracció brutal. Era una atracció que fins aleshores no havia conegut en la meva vida. No podia evitar mirar-la. Era tanta l’atracció, que fins i tot vaig arribar al punt de sentir vergonya perquè era més que evident que m’havia quedat embovat d’ella. L’Anna m’havia ensenyat unes fotos d’ella que ja puc dir que no li feien justícia. Aquella dona era la viva imatge d’una deessa de l’antiga Grècia. Crec que ni l’Anna ni el marit de la Núria van adonar-se del meu insistent interès. Però qui ho va notar, va ser ella, ja que cada cop que girava el cap trobava la meva mirada clavada en la seva. Inicialment va fer-me la sensació que estava incòmoda amb la situació, però a mesura que van passar els minuts, vaig notar que potser tenia un cert interès, ja que acompanyava la mirada amb un somriure un pèl sensual.

Després d’uns minuts per posar-se al dia, van convidar-nos a deixar les nostres coses a l’habitació. Jo vaig agafar la maleta i la Núria va fer el gest per ajudar-me. En anar a agafar-la tots dos alhora, els nostres dits van tocar-se i em va fer l’efecte que el contacte produïa un esclat d’energia . Era com si haguessin aturat el temps. El contacte dels nostres dits s’havia convertit en una explosió de desig en el meu interior. Els nostres dits van estar en contacte un segon, però em va semblar que havien passat minuts. Ella també va sentir alguna cosa especial, ja que va mirar-me fixament allargant al màxim aquell instant.

La meva parella i en Josep havien enfilat cap a la casa, així que vaig dir-li a la Núria que ja portava la maleta, que m’indiqués cap a on havíem d’anar. L’habitació que ens havien preparat era al costat de la dels amfitrions. La casa era d’una sola planta, molt gran i molt ben decorada, donava gust estar-hi a dins. Ens la van ensenyar tota. El menjador enorme tenia accés a un ampli jardí amb gespa. La cuina també era molt gran. En l’altra part de la casa hi havia les habitacions. En la més grossa hi dormien ells, al costat la que ens havien ofert a nosaltres i en una tercera habitació, hi havia una llitera amb dos llits més.
Davant les habitacions hi havia un bany i ens van indicar que a l’altre cantó de la casa n’hi havia un altre. Ens van proposar que durant el cap de setmana nosaltres féssim servir el més proper i que ells farien servir l’altre més allunyat.
El pla de cap de setmana era un sopar a casa seva, a la nit aniríem a prendre unes copes a Amposta i l’endemà el passaríem a la platja. Després de dinar nosaltres tornaríem a casa perquè jo tenia feina per acabar.

Després de deixar les nostres coses, vam anar a un bar a fer unes cerveses. L’Anna i la Núria no paraven d’explicar-se coses i en Josep i jo vam aprofitar per conèixer més l’un de l’altre. Les mirades amb la Núria van continuar creuant-se constantment. Era un segon d’encontre visual i ràpidament tornàvem la mirada als nostres interlocutors. Així vam estar fins que vam deixar el bar per tornar a la casa.

Per sopar ens havien preparat un bufet d’amanides i plats freds que ja tenien a la nevera. Només calia portar-los a taula. Com era estiu venia molt de gust sopar al jardí, i així ho vam fer. Abans del sopar, les dues parelles van canviar-nos de roba, ja que després volíem anar a fer unes copes. Recordo perfectament el vestit que aquella nit va posar-se la Núria. De colors suaus, d’estiu, fresc, curt. S’havia calçat unes sabates obertes amb una mica de taló que la feien un pèl més alta. No ho he dit, però les cames d’aquella dona eren precioses. Les podia lluir perquè donava gust veure-les. Amb aquell vestit, les cames van agafar molt més protagonisme.

Portàvem les cerveses de la tarda i afegíem el vi del sopar. Cada cop estàvem més animats i la fluïdesa de les converses eren més que evident. El patró de la tarda es va mantenir durant el sopar Les dues dones xerraven dels seus temes pendents i els dos homes seguíem parlant de qüestions sense cap transcendència. La Núria i jo vam seguir creuant mirades durant tot el sopar i les nostres respectives parelles seguien sense detectar absolutament res. Després de sopar, del cafè i de la tertúlia, vam desplaçar-nos a Amposta a fer unes copes en un local que aleshores estava de moda. Era un bar musical amb una petita pista de ball i que recordo que estava ple de gom a gom. El joc de la seducció va anar agafant més forma en aquell local. Però aquí, a les mirades hi vam afegir certs contactes. Era inevitable que balléssim i que la meva mà, ”accidentalment” fregués una mica el seu cul. Ella tampoc podia evitar que les seves mans anessin grapejant discretament el meu cos. Que ho fes en aquell lloc, ple de gent i davant del seu marit, era un joc que m’estava excitant extremadament.

Però el joc no va passar d’aquí, mirades, lleugers fregaments i una tensió sexual molt continguda. De matinada, van tornar a casa seva. En Josep portava el cotxe i al seu costat hi seia la Núria. Fruit del cansament anàvem sense obrir boca escoltant la música de la ràdio. Als seients del darrere, l’Anna es va començar a animar i no parava de besar-me a la boca i tocar-me el meu cos. La seva mà no parava d’acariciar-me la polla per damunt dels pantalons, mentre la seva llengua s’entrelligava amb la meva. Però el que realment m’estava posant calent, era que la Núria no parava de mirar-me als ulls mentre la meva parella m’estava tocant la verga. Descaradament i aprofitant que el seu home estava pendent de la carretera i que la seva amiga estava d’esquenes, la Núria va fixar la seva mirada en els meus ulls. Quina escena! la meva dona m’estava acaronant el sexe i la seva amiga m’estava observant com rebia aquest plaer.

No recordo si el trajecte entre Amposta i Deltebre és curt, però a mi em va passar volant. Arribats a casa seva, vam anar als nostres respectius dormitoris. L’Anna i jo anàvem força calents i només van haver de passar uns minuts perquè comencéssim a jugar. A dins del llit, vaig començar-li a llepar els mugrons dels pits mentre les seves mans no paraven d’acaronar el meu sexe. Les meves mans tocaven tots els racons calents d’aquella dona. Però malgrat que les meves mans tocaven l’Anna, la meva ment estava a l’altre cantó de la paret. Vam estar així una estona fins que l’Anna va decidir que volia portar la iniciativa. Va apropar el seu cap fins a la meva pelvis i va endur-se tot el meu sexe a dins la seva boca. Va començar a llepar-la donant-me un plaer extrem. Tant plaer que no vaig poder evitar dir en veu alta que no parés de menjar-la, que volia que seguís. L’Anna va demanar-me que baixés el to, que ens escolarien a l’habitació del costat. Però no vaig fer-li cas, era precisament el que jo volia, que la Núria m’escoltés.

Estava en un núvol de plaer quan els pèls se’n van posar de punta. Mentre la meva dona seguia menjant la meva polla, vam començar a escoltar com el llit de l’habitació del costat començava a grinyolar. L’Anna va alçar la mirada i rient va certificar el que jo havia detectat.

—Aquests estan fent el mateix que nosaltres— va dir mostrant un somriure lasciu.

El ritme dels grinyols dels llit de l’habitació del costat van anar augmentant en carència i en intensitat. Després es va anar afegint els gemecs femenins que feien que aquell soroll fos més proper a una música celestial que no pas a uns sorolls. A l’Anna i a mi ens estava excitant moltíssim aquella situació.
—Jo també vull que em follis. Vull que me la clavis com li deu estar clavant en Josep a la “marranota” de la meva amiga— va demanar-me l’Anna.

Saber que a l’habitació del costat aquella parella estava follant, ens va portar a un punt d’excitació que no recordo haver tingut mai a la vida. Vaig fer posar l’Anna a quatre grapes a sobre el llit i vaig penetrar el seu sexe amb una intensitat inusual. Entrava i sortia i l’Anna va passar d’emetre un fil de gemec a uns crits de plaer que estic segur també estaven escoltant a l’habitació del costat. La situació tenia un morbo espectacular. Jo podia identificar la veu de al Núria que cridava i repetia ordres com, “més”, “segueix” i “no paris”. Portava fantasiejant amb aquella dona des de feia hores i malgrat que tenia unes ganes boges de follar amb ella, en aquell moment, poder-la escoltar en aquella situació també em donava una satisfacció enorme.

Va arribar un punt en que vam sincronitzar el ritme de gemecs i crits de plaer. Quan jo envestia amb força l’Anna, ella responia emetent un crit que al cap d’un segon tenia la seva replica a l’habitació del costat. No hagués volgut que aquella situació s’acabés mai, però tot seguit vam poder comprovar com els nostres veïns intensificaven el seu ritme fins que un parell de crits molt més intensos van donar pas al silenci. L’apagada del soroll en la cambra del costat va servir per esperonar-nos i vaig començar a imprimir més potencia accelerant la sensació de plaer. Aquesta situació va portar a que l’Anna li donés més força als seus gemecs que es fusionaven amb els que sortien de la meva boca cada cop que el meu sexe entrava a dins del seu. No vam trigar a tenir els nostres potents orgasmes. Primer li va arribar a la meva dona, que després de cridar-me insistentment que no parés de follar-la, va deixar anar tota la tensió que havia acumulat durant els últim minuts. Jo vaig escorre’m al cap d’uns instants. Vaig buidar-me dins del seu cony i el meu cos va tornar a recuperar el ritme cardíac normal.

Vam estirar-nos al llit i vam comentar el què havia passat.

— Quina vergonya passarem demà qua ens els trobem al matí— va comentar-me l’Anna estirada al llit.

Jo no podia treure’m del cap els gemecs de la Núria i en la meva imaginació la veia follant amb el seu marit. Aquesta imatge no parava de donar tombs pel meu cap i estava en aquell punt que no podia agafar el son. L’Anna, en canvi, es va relaxar tant que va caure adormida en pocs moments.

Passat un quart d’hora, i amb l’Anna ja clapada com una marmota , vaig escoltar que s’obria i tancava la porta de l’habitació del costat i unes passes s’allunyaven passadís enllà. No podia dormir i la curiositat va ser tant forta que vaig fer el mateix. Vaig sortir de la nostra habitació i vaig anar a veure qui dels dos s’havia llevat a aquella hora. A poca distància del lavabo vaig comprovar que era la Núria i per satisfacció meva s’havia deixat la porta un pam oberta. En la foscor del passadís vaig poder observar com es treia la camissa de dormir de color negre. Obria l’aixeta de la dutxa i amb una mà la tocava per comprovar-ne la temperatura. Tant sols portava posades unes calces, també de color negre, que es va treure i llençar a terra quan va considerar que l’aigua ja tenia la temperatura adequada i va començar a dutxar-se. Vaig dubtar uns segons, però estava segur que aquella era l’oportunitat que el destí m’estava posant en safata. Vaig entrar al bany i tancant la porta vaig despendre’m dels calçotets que duia posats i vaig entrar a la dutxa amb la Núria.

Ho vaig fer tant decidit i ràpid que ella no va reaccionar fins que el meu cos nu es va enganxar al seu pel darrera. Em va recriminar l’acció qualificant-me de desvergonyit i em va preguntar si estava boig. Les seves paraules estaven buides de sentit perquè no va fer el més mínim esforç per treure’m de la seva dutxa. Tot el contrari, va enretirar lleugerament el seu cul enrere buscant el contacte amb el meu cos. I mentre l’aigua queia per sobre el seu cos va arrepenjar les dues mans sobre la paret.

dutxa okSi vestida la Núria era una dona molt temptadora, despullada us asseguro que ho era encara més. El seu cul rododet, les seves cames perfectes, l’esquena suggerent i el pit més que preciós, provocaven que estigués en una mena d’estat de shock. Ràpidament les meves mans van anar a parar als seu malucs mentre els meus llavis començaven a besar el seu coll, la seva orella. El seu cos va començar a estremir-se degut els estímuls que la situació li estava generant. Vam estar gaudint d’aquesta sensació un quants instants fins que ella em va dir:

—He escoltat com l’Anna te l’estava menjant, i m’he posat com una moto.
—I jo quan he sentit els teus gemecs m’he excitat com mai ho havia fet—vaig respondre-li a un mil·límetre de la seva orella.

Mentre ens dèiem en veu alta el que havíem pensat feia un estona, els nostres cosos seguien enganxats. Les meves mans no paraven de tocar-la. Els malucs, el cul i els seus pits. Les seves mans seguien recolzades a la paret deixant el seu cos a la meva disponibilitat. El meu sexe augmentava de tamany. Els seus llavis buscaven els meus per certificar el desig que en aquells moments ens tenim l’un a l’altre. Els nostres cosos feien una dansa sexual sota l’aigua. Endavant, endarrere, mentre seguia jo seguia besant el seu coll i les meves mans acaronaven el seu cos. Sense desencaixar-me del seu darrere, vaig portar una de les meves mans al seu entrecuix. Els meus dits va començar a jugar amb el seu cony. Un dels meus dits va començar a estimular el seu clítoris. Separant lleugerament les cames, ella va ajudar a que jo pogués moure la meva mà amb més facilitat. Vaig introduir un dels meus dits a l’interior del seu cony i ràpidament va quedar xop per la humitat que desprenia el seu sexe. Un cop xop, se’l vaig dur fins a la seva boca i va començar a llepar-lo per després dir-me:

—Així et llepava la polla l’Anna? Quan us escoltava, em moria de ganes d’estar en el seu lloc.

Aquella declaració no podia quedar sense fer-se realitat i amb la meva mà vaig acompanyar el seu cap fins davant del meu sexe. Malgrat que feia mitja hora ja havia estat treballat i que seguíem sota l’aigua de la dutxa, el meu membre tenia una erecció sense precedents. Ella va posar-se a la gatzoneta i després de jugar uns instants amb la mà, va començar a llepar-la. La llengua d’aquella deessa que tant havia desitjat durant tot el dia, me l’estava menjant. Primer llepant la punta, després passant la llengua pels costats i per últim empassant-se-la tota a dins la boca. Una de les seves mans estava clavada a la galta del meu cul i no parava de tocar-me’l. Els seus ulls buscàvem els meus per veure la reacció que provocava cada una de les glopades que m’estava fent l’amiga de la meva dona. La mirada transparent de primera hora de la tarda s’havia convertit el la mirada d’una dona molt sexual que volia gaudir d’aquell moment extrem. Mentre ella no parava de llepar tots els racons del meu sexe, les meves mans no paraven d’acaronar el seu cap. Estava en la glòria i li vaig dir:
—Quan us he escoltat a l’habitació, em moria de ganes d’estar en el lloc del teu marit!
—Doncs, avui he cridat més que mai perquè sabessis que m’estava follant—va respondre’m ella.

El fet que aquella dona m’hagués confessat que intencionadament havia cridat més del compte amb l’objectiu que jo la pogués escoltar, era un fet que va augmentar encara més les ganes de posseir-la. Així que no vaig trigar gaire a fer-la aixecar de la posició que havia agafat el seu cos per poder-me fer la increïble mamada que m’havia fet. Un cop alçada, i tots dos de cara a cara, les nostres mirades van quedar fixades l’un en l’altre. Els seus ulls amb mirada transparent em tenien hipnotitzat, vaig besar la seva boca encara amb gust del meu sexe. La seva esquena estava recolzada en una de les parets de la dutxa, mentre el meu cos s’esclafava contra el seu. En aquesta posició i mentre les nostres llengües estaven entrellaçades, vaig aixecar-li una cama i el meu sexe ràpidament va anar a buscar el seu. Després, vaig aixecar-li l’altra cama i ella va penjar els seus braços del meu coll i va entrecreuar les seves cames per darrere del meu cul. I vaig començar a follar-la. La meva pelvis es movia amb lleugers moviments i feia que la meva polla entrés i sortís del seu cony. Cada cop que la penetrava, ella gemegava de plaer. De tant en tant, tancava els ulls assimilant el plaer que estava rebent mentre els seus llavis besaven els meus.

El ritme va anar augmentant, les entrades eren cada cop més contundents i profundes. Els seus gemecs eren cada cop més forts. El força que feia el meu cos feia que seu quedés esclafat contra la paret. Les seves ungles esgarrapaven la meva esquena i les meves mans seguien sostenint el seu cul. Vam estar així una bona estona, follant sota l’aigua de la dutxa. El soroll de l’aigua a la dutxa també ajudava a amortir els xiscles de plaer que de tant en tant s’escaven de l’interior de la Núria. Estàvem gaudint tant, que l’orgasme no va trigar gaire. No em puc treure del cap aquell moment. Ella mossegant-se el llavi per evitar cridar, els ulls tancats i rebent les meves empentes. Els crits d’alliberament que va fer va coincidir amb la meva descàrrega de semen a l’interior del seu cony.

Vaig deixar-la a poc a poc, procurant que els seus peus li tornessin l’estabilitat. Havíem xalat com mai, però aleshores començaven els primers remordiments. Havíem estat follant a escassos 20 metres de les nostres parelles i això ens va començar a afectar. Vam segellar un pacte de silenci i vam acordar assimilar-ho de la millor forma. Allò, havia estat una relliscada que no s’havia de tornar a repetir. Així que després d’eixugar-nos, vam anar als nostres respectius llits.
L’endemà, les nostres mirades van continuar buscant-se a l’hora de l’esmorzar. La motxilla dels remordiments s’havia descarregat del tot i el desig va tornar a apoderar-se de nosaltres.

Segueix-nos a :
Facebook: https://www.facebook.com/relats.catala
Twitter : https://twitter.com/curtserotics

o pots llegir el llibre : Treu-te les calces

treure les calces portada

Treu-te les calces de Cèsar Vilanova

 

 

Deixa un comentari

