Encontre casual amb una MILF

Una de les meves passions són les motos. Sempre vaig en moto a tot arreu. Conduir-ne una és una satisfacció que m’omple molt! L’impacte de l’aire contra la cara, la sensació de llibertat i el control de la potència que porto entre les cames són tres dels factors pels quals estic sempre enganxat a la moto. Condueixo una Yamaha de carretera de 600 Centímetres cúbics. Històries eròtiques amb la moto com a convidada n’hi ha més d’una. Però la que recordo més agradablement va passar fa un temps en un hipermercat a prop de casa. Recordo que era un dia molt calorós. Vaig arribar a l’aparcament del súper i vaig deixar la moto al costat d’un cotxe. No m’havia adonat, però a l’interior hi ha havia asseguda una dona que acabava de fer les maniobres per aparcar el cotxe en una de les places. Vaig mirar a l’interior del vehicle i vaig observar les cames d’aquella dona! Van causar-me una atracció sexual descomunal. Portava una faldilla curteta de colors estampats i que en estar asseguda, li havia quedat encara més curta, Tenia quasi totes les cames al descobert. La dona duia una samarreta de tirants molt oberta en la part del pit el que li deixava un escot descomunal.
moto
Jo continuava assegut a sobre de la moto, observant-la amb la boca mig oberta. Encara no li havia pogut veure la cara. Ella remenava coses a dins del cotxe amb el cap cot i encara no havia fet el gest d’obrir la porta. Això em va permetre observar el seu cos amb tot tipus de detall. De cop i volta, mentre jo seguia embovat mirant-la, va fer el gest d’obrir la porta, però com havia deixat aparcada la moto molt a prop, ella no podia sortir. Va alçar la seva mirada per buscar la meva i recriminar-me que no podia sortir per culpa meva. Jo encara duia el casc posat i ella no em va poder reconèixer. Jo si la vaig reconèixer a ella. Quina sorpresa!, la dona que m’havia posat a mil era la mare d’un amic meu! Faré servir els noms inventats de Joan i Tere perquè el meu amic no ha sabut mai aquesta història, encara que sempre he sospitat que ell s’ha olorat que entre la seva mare i jo hi ha hagut un secret. Però no crec que pugui imaginar-se fins on va arribar el nostre secret.

Tornant al moment d’aquell encontre, vaig treure’m ràpidament el casc i vaig identificar-me. La Tere va alegrar-se de veure’m i no va parar de preguntar-me com m’anaven les coses. Feia temps que no havíem coincidit però sempre ha estat una dona molt amable amb mi. Jo, però, ja no podia tornar-la a veure la mare del meu amic. Davant meu tenia una dona molt atractiva, sexualment molt atractiva. L’amabilitat que em demostrava es transformava en un desig sexual que cada segon que passava era més difícil de reprimir. La dona em parlava i jo podia evitar pensar a aixecar-li la faldilla i tocar-li el seu entrecuix. La mirava als ulls però no aguantaven la seva mirada. Queien cap al seu escot i quan mirava la seva pitrera imaginava que li feia caure els tirants i que les meves mans no paraven de tocar-li els pits. Ella s’havia adonat que l’estava mirant amb desig. Sabia que jo ja no era el nen que anys enrere anava a casa seva a jugar amb el seu fill. Era coneixedor que a ella ja no l’estava mirant com ho havia fet en temps passat.

Després de repassar les nostres vides vam decidir deixar-ho allà i anar al super a comprar. Vam fer-nos dos petons i que per a mi van tenir sabor a un amarg comiat. Ella va passar davant i jo al seu darrere. Mentre érem a les escales mecàniques, la meva mirada va quedar fixades en les seves cames, intentant veure una mica més enllà. Li volia veure les calces. Tenia moltes ganes d’aixecar-li la faldilla i tocar-li el cul. Em moria de ganes de poder-la follar. I va ser en aquest punt quan hi va haver el gest que va desencadenar aquesta història. Mentre els meus ulls seguien enganxats al seu cul i la meva boca mig oberta bavejava, ella va girar-se i va poder veure la cara d’excitació que feia jo mirant-la. En aquell moment va comprovar realment que ja no era aquell nen que jugava a casa seva i que darrere tenia a l’home que volia posseir-la sexualment. Lluny de sentir-se molesta, la Tere va emetre un somriure de complicitat que va glaçar-me el cos. Per a mi era la MILF ( Mom I’d Like to Fuck) que molts nois han somiat follar-se moltes vegades i ella en canvi, segur que se sentia genial perquè sabia que estava provocant una atracció sexual brutal en un home molt més jove que ella. Què jo fos amic del seu fill afegia encara més morbo a la situació.

Després d’aquell somriure provocador, vam entrar al súper a fer les nostres compres. Jo només volia comprar quatre coses per sopar. Només portava una petita motxilla per posar-hi un parell de coles, uns frankfurts i 4 iogurts. Però no volia marxar abans que ella, així que vaig anar a tafanejar per tots els passadissos. Cada cop que coincidíem, les nostres mirades es quedaven fixades, els nostres llavis somreien maliciosament i els nostres cossos patien petits tremolors. Era un joc de seducció en tota regla. El súper era ple de gent i com passa en els pobles, era gent que la podien conèixer a ella o a mi.

Jo cada cop tenia més ganes de tocar-la i volia comprovar si ella també volia que la toqués. Vaig aprofitar un encontre en un passadís més estret i ple de gent. Ella mirava els preus dels prestatges va girar la mirada per buscar la meva i va tornar a somriure. Quan vaig arribar a la seva alçada, com era un espai estret i no podia passar bé, vaig passar pel seu darrere fent que la meva pelvis impactés contra el seu cul. Va ser un moviment molt lent que vaig acompanyar d’una lleugera carícia dels meus dits a la seva mà. Per dissimular davant la resta de gent que omplia el passadís, ella tenia fixada la mirada en el preu d’un pot de tomàquet i l’únic que va sortir de la seva boca va ser un sospir de contenció de les sensacions que acabava de tenir. L’impacte lleuger del meu cos al seu darrere i el fet de notar que tenia la polla molt erecta, van ser elements que van generar un clima sexual entre els dos que aleshores ja va ser impossible de contenir.

Vam seguir comprant i jugant una estona més. Ella després de buscar-me amb la mirada, va dirigir-se cap a la caixa. Volia fer-se veure que deixava el super. Jo la vaig entendre i després d’agafar les quatre coses que necessitava pel sopar, també vaig anar cap a la caixa. Com era de preveure, vaig escollir la caixera més lenta i quan la Tere marxava cap al cotxe, jo encara tenia dos clients al meu davant. Em vaig posar molt nerviós i vaig estar a punt de deixar les coses i sortir sense la compra. Però vaig aguantar i al cap de tres minuts pagava i anava corrent cap al pàrquing.

Afortunadament encara estava col·locant la seva compra al maleter del seu cotxe. Vaig apropar-me i a l’interior del seu vehicle hi havia l’element que va ajudar-me en aquella situació de tensió sexual. Hi duia un casc de moto. I després de preguntar-li, em va dir que era seu, que cada dia anava a treballar amb un scotter. Li vaig preguntar si algun cop havia fet un tomb amb una moto de gran cilindrada. La seva resposta negativa em va servir per convidar-la a provar-ho aquella mateixa tarda. Primer va mostrar algun recel, però no va haver cap inconvenient perquè ella agafés el seu casc i s’assegués al meu darrere. Jo havia deixat la motxilla al seu maleter amb tota la intenció del món. Els seus pits van quedar enganxats a la meva esquena i cada cop que frenava amb el fre del davant, el seu cos se’m clavava a la meva esquena. Vam començar a donar un tomb per les carreteres de l’entorn del súper. Els 120 cavalls de la moto van provocar l’efecte desitjat. Va agafar-se com una paparra i va poder descarregar adrenalina.

Després vaig canviar els cavalls de potència per la tranquil·litat d’una carrereta local per la qual no circula mai ningú. Passa pel costat d’un pantà i com és plena de corbes vaig baixar la velocitat fins a quasi anar al ralentí. Aquesta velocitat ens va permetre parlar entre nosaltres i vaig poder parar més atenció a les seves cames. Els seus genolls estaven a l’altura dels meus malucs. No vaig poder evitar posar la meva mà sobre el seu genoll esquerre. Començava a tocar-la descaradament, i el més al·lucinant, és que ella no em va treure la mà de sobre. En veu alta va dir-me que la situació es començava a complicar i automàticament la meva mà va passar d’acariciar el seu genoll a passar a tocar les seves cuixes. Jo seguia conduint la moto amb una sola mà, l’altre la tenia inspeccionat el cos de la mare del meu amic. Una dona que no parava d’advertir-me que si continuava tocant-la, allò acabaria malament. Vaig preguntar-li si no li agradava i la seva resposta va donar-me ànims a seguir. Va començar a explicar-me que quan estàvem al súper, havia desitjat que la toqués, que sabia que estava malament, que ella era una dona casada, que jo era amic del seu fill, però que malgrat tot, només tenia ganes de què la toqués. Mentre la meva mà esquerra començava a burxar al seu entrecuix, la dreta mantenia un pèl de gas a la moto i mantenia l’equilibri. Ella va passar a l’atac, i encara recordo el moment que vaig notar com la seva mà es va posar al damunt dels meus pantalons i va començar a fer-me un massatge a la polla. Estava dura, molt dura, i aquella mà de dona experta va ajudar a endurir-la encara més. Aquell gest va esperonar-me a anar més enllà, i els meus dits van començar a jugar al seu entrecuix. Duia les calces molt mullades. La humitat que desprenia el seu entrecuix era tan excitant com les peticions que em feia. No para de repetir-me que no parés de tocar-la, que estava gaudint com mai ho havia fet abans i que tenia unes ganes de boges de què la follés.

moto2A la que vaig trobar un caminet, vaig treure la moto de la carretera i vaig aturar-la en un lloc apartat de les mirades del pocs conductors que circulaven per aquella via. Ens vam treure els cascs i els vam llençar a terra. Vam començar a besar-nos a tocar-nos, a magrejar-nos. Ella va tornar a repetir que estava molt malament el que estava fent. Que ella mai havia enganyat al seu marit amb un altre home i que si el seu fill ho sabés, es moriria de vergonya. Però tot seguit va descordar-me els pantalons i va posar la mà a dins per tocar-me la polla. La seva veu deia unes coses i el seu cos en feia unes altres. Tot seguit, sense avisar, va posar-se de genolls davant meu i aleshores, la mare del meu amic, aquella dona que jo sempre havia vist en un altre estadi de la vida, se’n va endur tota la meva verga a la seva boca i va començar a menjar-me-la. Tenia una mà arrepenjada al dipòsit de la meva moto i no podia de deixar de mirar-la mentre se’m menjava la polla de forma golafre.

Vaig interrompre aquesta operació i la vaig fer posar de peus. Vam besar-nos de nou. Les meves mans van posar-se sota la seva faldilla i li vaig treure les calces cames avall. Vaig començar a parar atenció als seus pits. Vaig fer-li lliscar els tirants pels seus braços i vaig descordar-li els sostenidors. Els meus llavis van començar a menjar-li els pits. Llepadetes, petons i petites mossegades. Ara un, ara l’altre. Mentre la meva boca donava totes les atencions als pits d’aquella dona, les meves mans van aterrar a les natges del cul de la Tere. Els meus dits l’agafaven amb força, els meus llavis la besaven amb intensitat. En un moment de màxima excitació, ella va agafar-me pel cap i mirant-me als ulls va demanar-me que la follés, que ho fes amb força, que volia sentir com el meu sexe penetrava l’interior del seu .

Vaig obeir-la i vaig fer realitat el que m’havia demanat. Va seure de costat a la moto i vaig agafar les seves cames que van quedar obertes. M’estava oferint el seu sexe. Vaig apropar el meu cos i vaig posar-me entremig de les seves cames. Les nostres mirades de luxúria van quedar una davant de l’altre. El meu sexe va començar a penetrar el seu. Vam estar follant l’un davant de l’altre, però havíem d’anar amb compte, ja que un sotrac fort podia fer caure la moto. Ella volia més força i va fer-me enretirar.

Tot seguit va recolzar els braços sobre el seient de la moto i va oferir-me que em poses al seu darrere. Vaig aixecar-li la faldilla i vaig dirigir el meu membre erecte cap al seu cony. Vaig fer-hi entrar la punteta. Ella estava tan mullada que la meva polla lliscava sense cap resistència cap l’interior del seu sexe. Vaig començar a entrar i sortir del seu interior. Les meves mans estaven enganxades a la seva cintura, les quals l’agafaven amb força i feia xocar el seu cos contra el meu. A mesura que anava follant-la, més força imprimia en les meves envestides. Cada cop que el meu sexe arribava al fons, ella emetia un crit de plaer cada cop més intens. El ritme dels nostres cossos xocant l’un contra l’altre anava augmentant d’intestat i als seus crits de plaer hi afegia l’ordre que la seguis follant, que no parés fins a fer-la córrer de gust.

No vam trigar gaire a trobar el que havíem buscat des d’aquella mirada a l’escala mecànica del súper. Vaig buidar tot el semen que va brollar de la meva polla a dins del seu cony. En aquell moment de descàrrega, a ella li va arribar un orgasme immens que la va fer cridar amb una intensitat espectacular.

Vam quedar-nos així uns segons. A mi, de cop em va venir al cap la realitat de què havíem fet. Vaig recordar que el cony on tenia la meva polla, era el de la mare del meu amic Joan. Vaig treure-la i sense mirar la Tere als ulls, vaig tornar la verga a dins dels pantalons. Ella es va pujar les calces, i també va evitar mirar-me. Vam agafar els cascos i van tornar cap al pàrquing del súper. La seva reacció va ser mostrar-se preocupada perquè a la compra hi portava iogurts i s’havien quedat a dins del cotxe que era un forn.

Vam destinar un sol minut per dir-nos que el que havia passat havia estat extraordinari, però que no havia de tornar a passar. Que hi havia moltes coses en joc, i que el més assenyat era fer un reset.

Vam fer-nos dos petons, a la galta, i cada un vam seguir el nostre camí…

Quan vaig arribar a casa, vaig rebre un missatge al telèfon, era d’ella…

Gràcies Tere !!

La història segueix al relat  A casa teva 

Pots llegir el meu llibre : Treu-te les calces

treure les calces portada

Segueix-nos a

Facebook: https://www.facebook.com/relats.catala
Twitter : https://twitter.com/curtserotics

One thought on “Encontre casual amb una MILF

  1. Retroenllaç: A casa teva | Relats Eròtics

Deixa un comentari

