Tornant a Cadaqués

Les xarxes socials tenen moltes coses bones i segur que moltes de dolentes. No sóc qui per analitzar-les però el que si vull, és destacar-ne una de les seves virtuts. Si no hagués estat per Facebook, aquesta història no s’hauria produït. I si hagués passat, segur que l’hauria d’escriure d’una altra manera.
Fa unes setmanes vaig rebre la sol·licitud d’amistat a Facebook d’una amiga meva que feia molts anys que no havia vist. La Cristina. La meva família tenia llogada una casa a Cadaqués i des de petit que hi anàvem a estiuejar. La Cristina era una noia més jove que jo i era filla del poble. Vam jugar molt de nens i en l’etapa de joventut, em vaig convertir en una mena de germà gran que l’havia de protegir dels mals que li podien arribar. La Cristina era una noia molt atractiva i em va costar molt veure com passava de ser la nena amb la qual jugava a la platja, a transformar-se en la dona que desitjaven tots els homes. Recordo que l’últim estiu que vam passar a Cadaqués, jo vaig quedar-me amb la sensació que m’havia penjat una mica d’ella. La Cristina tenia un físic espectacular i per dins era una bellíssima persona. Agradable, simpàtica, atenta, molt riallera i molt sensual. Recordo que en aquella època pesava més la relació personal que havíem tingut de petits que no pas el meu desig d’home. Segur que ni la seva família ni la meva, haurien tolerat una relació entre nosaltres.

Com explicava, un dia vaig rebre via Facebook el missatge de la Cristina. El cor em va començar a bategar amb un ritme molt alt. Quina emoció tornar a saber d’ella. Potser havien passat més de 10 anys des de l’últim cop que ens havíem vist. Després d’acceptar la invitació, el primer que vaig fer és anar a mirar les fotos del seu perfil. Volia saber com havien passat els anys per a ella. És el que hauria fet tothom, no?

Sense alè! Així vaig quedar-me al xafardejar les seves fotos. El temps havia jugat a favor seu. Ara deu tenir uns 30 anys i està magnífica. Radiant, amb aquell somriure que feia embogir els homes, amb la mirada transparent i amb el cabell castany llis. Ara porta ulleres de pasta negra que li afegeixen un toc molt atractiu

A partir d’aquest encontre virtual vam començar-nos a posar al dia. Ella segueix vivint a Cadaqués i és dissenyadora de joies. Jo no havia tornat a Cadaqués en tots aquests anys i el fet de recordar-ho, en vam venir unes ganes boges d’anar-hi . L’Anna hi havia estat un cop de petita així que vaig proposar-li fer una escapada d’un dia. Malgrat que ho podia assumir jo, vaig pensar que podíem quedar amb la Cristina i que ella li ensenyaria molt millor el Cadaqués actual. D’aquesta forma també podríem posar-nos al dia.

Vam arribar a mig matí. Vam aparcar el cotxe i ens vam dirigir cap al bar on havíem quedat. Quan vam sortir de l’autopista li vam enviar un missatge alertant-la que estàvem a punt d’arribar. Jo estava molt il·lusionat per tornar a Cadaqués, però alhora una mica nerviós. No sabia com seria el reencontre físic amb la meva amiga. Feia molt de temps que no teníem contacte i potser la Cristina que jo recordava, havia canviat del tot.

Al cap d’un minut de retrobar-nos vaig comprovar que era la mateixa dona que recordava. Oberta, simpàtica i amable. És una dona que es deixa estimar. L’Anna va connectar ràpidament amb ella. Jo li havia dit que entre la Cristina i jo no havia passat mai res, encara que li vaig confessar que en els últims estius m’havia provocat un pessigolleig

Com l’Anna no coneixia el poble, la Cristina es va encarregar de fer-nos de guia tal com havíem planejat. Un dels atractius de Cadaqués són els seus carrers laberíntics. Vaig poder tornar a trepitjar el típic paviment fet amb pedres extretes de la vora del mar. Recordava perfectament tots els carrers i places pera on jo passava tots els estius. Ens vam creuar amb alguns amics d’aquella època, però amb els que realment m’hi feia més, eren estiuejants com jo. Vam caminar i vam visitar tots els racons del poble. I finalment, la Cristina va portar-nos a dinar al restaurant d’uns amics seus.

Un cop dinat, va proposar-nos anar fins al far del Cap de Creus. Jo tenia molta il·lusió per tornar-hi i l’Anna per conèixer-ho per primer cop. Vam agafar el meu cotxe i vam fer camí. Abans d’arribar al far vam aparcar el vehicle i vam decidir baixar a tocar l’aigua. Vam estar caminant una estoneta fins que vam aturar-nos en unes roques planes. Eren molt calentes perquè els hi havia tocat el sol durant tot el dia. Vam decidir estirar-nos una estona.

Elles dues havien estat previsores i s’havien posat un biquini a sota la roba. Així que no van dubtar en treure’s la roba per començar a prendre el sol. La Cristina portava una camisa de cotó de color blanc que quan se li obria una mica, ens deixava intuir el seu pit. Els meus ulls no perdien detall de la seva regatera, Estava molt sexy. L’Anna portava una samarreta també de color blanc i a sota hi duia un biquini de molts colors. La Cristina el duia de color negre. Del coll de la Cristina hi penjava una cadeneta d’or que fins aquell moment no l’havíem vist ben bé, ja que li quedava un pèl amagada sota la camisa. Al voltant nostre no hi havia ningú i totes dues no van dubtar a treure’s la part de dalt del biquini. Jo vaig seure a contemplar el mar, tot i que no parava de mirar-li els pits a la Cristina. Els records d’estius passats també inclouen les sessions de platja que havíem compartit tots dos. Aleshores, els pits de la Cristina ja eren el tresor que volíem veure tots els joves.

De ben segur que l’Anna també s’hi va fixar en els seus pits, però va centrar la seva curiositat en unes pedretes de molts colors que penjaven de la cadeneta. Eren Turmalines, unes pedretes que per sentir les seves propietats cal que estiguin en contacte amb la pell. La Cristina se’l va treure i li va posar a l’Anna. Amb la mà, li va apropar les pedretes al cor, perquè les notés. Inevitablement, en apropar-li la mà al cor, va acariciar-li un pit. L’Anna va mirar-la als ulls fixament. Aquella carícia en aquell context havia despertat el desig en les dues dones. Jo era un espectador que no podia fer res més que mirar des de fora. El perfum que duia l’Anna havia embriagat la Cristina que veia com naixia en el seu interior unes ganes boges de tocar-la. I sense dubtar, ho va fer. La seva mà va començar a a acaronat el pit de l’Anna que tancava els ulls i es mossegava el llavi mentre rebia el dolç massatge. Estava encantada amb el que estava passant. El mar, la calor, les roques calentes, una dona molt sensual tocant-la i el seu marit mirant-la. No podia demanar res més.
Cadaqués
L’Anna es va estirar sobre la roca calenta, i la Cristina va començar a besar el seu cos. Petons als malucs, petons als mugrons i molts petons a les orelles. Mentre els seus llavis inspeccionaven cada racó de l’Anna, les seves mans no paraven de tocar-la. Les cames, els braços i el cap. No podia parar de tocar-la tota.

He de confessar que feia dies que pensava en una situació similar a la que estava vivint, però només era una fantasia que pensava que seria impossible. Però a vegades, l’impossible es pot fer realitat. Vaig seure i vaig proposar-me de gaudir de l’espectacle plàstic que m’estaven oferint aquelles dues dones.

La llengua de la Cristina jugava amb els mugrons de l’Anna. Aquesta per la seva part acaronava el cap de la seva amant femenina. Les Tumalines seguien tocant la pell calenta i suau de la meva dona. Potser aquest mineral havia provocat aquella tensió sexual en ella. L’Anna va voler gaudir del cos de la meva amiga i va fer-la estirar a la roca. Ara era ella la que la besava, la tocava i la llepava. Els llavis de la meva dona van començar a llepar una de les orelles de la Cristina mentre les seves mans tocaven tot el seu cos. Elles estaven molt enceses i jo, jo era un espectador de luxe.

Les mans de l’Anna van agafar la part inferior del biquini de la Cristina i se’l va treure. Davant dels seus ulls se li presentava el sexe d’una dona que jo feia anys que desitjava. L’Anna havia aconseguit en uns minuts el que jo havia somiat anys enrere. La Cristina va fer el mateix amb el biquini de la meva parella, se’l va treure. Totes dues eren nuetes de pèl a pèl. Havien començat aquell joc al mateix temps, i volien seguir amb aquest ritme. Així que la Cristina va posar el seu cos al damunt la seva amant però del revés. D’aquesta forma es podrien llepar el sexe mútuament.

En aquest punt jo ja tenia la verga en un estat de màxima erecció. Ja feia una estona que me l’estava tocant observant-les a elles. Era tan bonic, tant plàstic, veure aquelles dues dones juntes… No podia deixar de mirar-les. Davant meu em quedava el cul de l’amiga de infantesa, i d’entre les seves cuixes, hi sortia el cap de la meva dona. Les seves respiracions anaven augmentant a mesura que les seves llengües imprimien pressió sobre els seus sexes. Els gemecs de plaer augmentaven de ritme i de timbre.

Jo havia mirat des del primer moment, però va arribar el moment que tenia unes ganes boges de clavar-li la meva estaca a la Cristina. Va ser l’Anna la que em va animar a fer-ho. Va recordar-me que en tenia ganes i que aquella era la meva oportunitat. Després de treure’m els pantalons, vaig clavar els genolls en una tovallola i vaig posar-me darrere la Cristina. L’Anna que seguia amb el cap entre les seves cames, va agafar-me la polla i va acompanyar-la fins que la va introduir a dins del cony de la meva amiga. Vaig fer entrar tota la meva verga i vaig començar a follar-la. Primer amb un ritme lent però després vaig anar augmentant la freqüència. Mentre la meva dona li llepava el sexe jo la penetrava sense parar. Els seus xiscles de plaer cada cop eren més forts i només quedaven tapats perquè ella també li estava llepant el sexe a l’Anna.

Va ser inevitable que en aquella posició, les meves no paressin de tocar el cul d’aquella dona que no parava de demanar més. Tot i que tenia la llengua de la meva dona jugant amb el seu clítoris i que la meva polla no parava d’entrar i sortir del seu cony, ella volia més. Davant d’aquella situació no vaig dubtar a introduir un dels meus dits a dins del seu cul. Primer lleugerament introduït, però a mesura que l’anava penetrant, el meu dit entrava més al fons i ho feia amb més fermesa. La dona invadida pel plaer que li arribava per tres bandes, no parava de cridar que volia més, que no paréssim de follar-la. La meva dona li recordava en veu alta que tenia una polla al seu cony, que la seva llengua li llepava el clítoris i que un dit meu l’estava penetrant el cul!!

La Cristina va tenir un orgasme llarg i molt intens. Una brutalitat d’orgasme. No recordo res semblant. Era tan bèstia l’orgasme que només veure-la cridar jo vaig escorre’m a dins seu. L’Anna va trigar una mica més i va fer falta que la toquéssim entre nosaltres dos. La Cristina, encara amb tremolors a tot el cos, va deixar d’estar a sobre la meva dona i girant-se va estirar-se al seu costat i va començar a besar-la a la boca. Jo vaig abaixar el meu cap fins al sexe de la meva i vaig començar a menjar-li. Les meves llepadetes anaven acompanyats per les descripcions que a cau d’orella li feia la Cristina a l’Anna. La nostra amiga no parava de relatar-li el que havia passat feia una estona. Que sentir la meva polla a dins del seu cony, amb la seva llengua i el meu dit al cul, l’havia fet sentir un plaer únic. Escoltar d’aquella dona totes aquelles descripcions amb pèls i senyals, va portar l’Anna a un estat de màxima excitació, La seva respiració va augmentar fins que una de les seves mans va agafar el meu cap i el va estrènyer contra el seu cony, mentre l’altra mà agafava el clatell de la Cristina i provocava que les dues boques es fusionessin en una de sola en el moment que la meva dona tenia un orgasme intens i molt llarg que li va provocar un plaer immens. .

La resta de la tarda vam relaxar-nos. Vam estar prenent el sol fins que van decidir tornar. La Cristina va regalar-li el collaret a l’Anna en agraïment al dia que havíem passat. No cal que us digui que l’experiència al cap de Creus havia estat genial. Des d’aleshores hem recuperat molt el contacte amb Cadaqués.

Pots llegir el meu llibre : Treu-te les calces

treure les calces portada
Segueix-nos a

Facebook: https://www.facebook.com/relats.catala
Twitter : https://twitter.com/curtserotics

Deixa un comentari

