Sessió fotogràfica.

Una de les meves passions és el món audiovisual. Especialment m’encanta fer fotos. Faig fotos de tot i en qualsevol moment. Un dia va trucar-me la Cèlia, una amiga meva. Volia fer-se unes fotos xules i s’aprofitava que a mi se’m dóna bé per proposar-m’ho. Evidentment vaig dir-li que sí i van quedar un dimecres a la tarda a casa seva. En aquell moment va passar-me pel cap algunes de les propostes que algun cop li havia fet. A mi m’encanta fer fotos eròtiques i tinc poques oportunitats de fer-ne. Concretament a ella li havia dit en més d’una ocasió que m’encantaria fer-li unes fotos provocatives. Sempre s’ho havia pres de broma. Aquest tipus de proposicions només les pots fer a la teva parella o algú amb qui tens molta confiança. Amb la Cèlia tinc molta confiança però mai vaig insistir a fer aquestes fotos. El seu silenci era un no. De totes maneres, com somiar es gratis, la meva ment perversa va tornar a pensar-hi quan va trucar-me.

Dimecres a les tres en punt estava trucant al timbre de casa seva. Va obrir-me la porta i després de fer-nos els dos petons de cortesia, vaig entrar a casa seva. Jo havia agafat la meva càmera reflex digital i una targeta de memòria de 8gb. Ella però, va demanar-me que li fes les fotos en una targeta seva que m’havia preparat.

—Quin tipus de fotos vols?—vaig preguntar.
—Vull fotos meves, que siguin xules. Que se’m vegi guapa—va demanar ella-
—Quin ús li vols donar?—vaig interrogar-la
—No he pensat en un ús concret, L’altre dia vaig veure que no tenia cap foto guapa, i vaig pensar que si en tingués alguna de maca, les penjaria al Facebook-

Després d’advertir-li que li sortirien pretendents per tot arreu, ella va contestar-me que en el fons era el que buscava. La Cèlia és una dona que està boníssima i segur que folla amb qui vol i quan vol. Que no tingui parella estable és només per una qüestió de les seves exigències en trobar un home perfecte en tots els aspectes.

Aquella tarda s’havia presentat amb uns pantalons curts i una samarreta de color groc de màniga curta. Anava vestida molt simple. Li vaig suggerir que si es posava un tipus de roba una mica més atrevida, les fotos la farien encara més atractiva.

Em va sorprendre al proposar-me que l’ajudés a triar la roba. Demanar-li a un fetitxista com sóc jo, que li busqués en el seu armari i amb el seu consentiment, era el meu somni fent-se realitat. Vam anar a la seva habitació i vaig començar a remenar entre els seus vestits. M’agradaven tots! Me l’imaginava amb aquells vestits posats i se’m posava dura només de pensar que potser podria fer-li fotos amb un cert toc eròtic. Per això, la meva tria va anar a buscar la roba més sensual que vaig veure a l’interior del seu armari. La meva selecció va ser un vestit de color negre, que li arribava fins als genolls amb doble tirant i amb una mica de tul negre. La faldilla començava a la cintura, una mica per sota del pit. Li vaig dir que amb aquell vestit estaria fantàstica i ella va acceptar de posar-se’l. Li vaig indicar que amb unes mitges negres milloraria molt més.

La vaig deixar sola a l’habitació i vaig anar a veure quines localitzacions podíem fer servir per fer les fotos. El sofà, la terrassa, la cuina i la seva habitació. Qualsevol racó de casa seva era bo per fer-li una foto. Vaig obrir totes les persianes i cortines per aconseguir el màxim de llum natural. Malgrat tot jo havia portat un panell de llum freda.

En uns minuts va sortir de la seva habitació amb el vestit posat. La meva tria havia estat un èxit. Estava sensual, eròtica, atractiva… Estava molt, però que molt follable. Vam començar a fer unes quantes fotos a la terrassa. Somriu, mirada perduda, un peu al davant… Jo li anava donant instruccions, i ella les anava complint totes estrictament. Després vam passar per tota la casa. Davant d’una finestra a contrallum, estirada al sofà i asseguda en una cadira.

Vaig dir-li que també estarien bé unes fotos asseguda al seu llit, i ella va coincidir en què era una bona idea. Primer van ser unes fotos amb les cames creuades i amb el cos tirat endavant. En aquestes fotos, la seva cara va començar a dibuixar sensualitat. Mirada de desig, llavis provocatius i postures que insinuaven sensualitat. En aquesta sèrie vaig poder comprovar que duia unes mitges curtes, d’aquestes que a mi em tornen boig. Després de cada foto que li feia, ella es trobava més desinhibida, més entregada en el paper. Estava clar que el seu objectiu era posar calent a tots els qui havien de mirar les seves fotos. Però de moment, el que anava com una moto era jo. Començava a tenir una erecció que em costava dissimular-la sota els meus pantalons. La tensió sexual anava creixent. La meva fantasia de fer les fotos eròtiques, començava a fer-se realitat. Inconscientment l’objectiu de la meva càmera buscava els seus racons més íntims. No parava d’enfocar en mig del seu entrecuix. Li podia veure les mitges i si parava una mica d’atenció, també podia veure un trosset de les seves calces.

Vaig demanar-li que es possés a quatre grapes damunt del llit i mirés l’objectiu amb cara sexy. Vaig pensar que m’enviaria a pastar fang, però em vaig equivocar. No va dubtar gens i va obeir la meva ordre. Jo no parava de fer-li fotos. En aquesta posició, en aquella altra. De cara, de cul. En algunes se li podia veure la lliga cama, en altres se li ressaltava el pit. En una es mossegava el llavi inferior i en l’altre la seva llengua mullava lleugerament el llavi superior. Cada instant que passava, la tensió sexual era més evident. La meva pressió sexual era més que evident i estava comprimida a dins dels pantalons. Estava convençut que ella no em mirava a mi, mirava l’objectiu de la càmera. Buscava ser sensual per algú desconegut que més tard miraria aquelles fotos. Sabia que els homes es posarien molt calents i això també l’estava escalfant a ella.

En la línia d’aquest joc vaig demanar anar una mica més enllà. Li vaig suggerir que tornès a seure i si podia arromangar-se una mica el vestit per ensenyar bé les cames. Li vaig dir que les mitges que portava eren molt sexys i que si les mostrava, sortiria molt sensual. Vaig tornar a pensar que ara si, que ara m’enviaria a pastar fang. I em vaig tornar a equivocar. Va complir la meva petició. Va seure, es va aixecar el vestit i va deixar a la meva vista les seves cames cobertes per unes mitges molt sexys i unes calces negres. No sé ben bé com jo estava aguantant el tipus en aquella situació. Me la mirava i tenia unes ganes boges de clavar la meva cara entre el seu entrecuix. Tenia ganes de menjar-li el cony. Estava boig per saber com era l’olor del seu sexe!

Però estàvem fent fotos. Cames creuades, cames juntes, cames separades. Vaig fer-li fotos des de tots els angles. I quan vaig tenir-ne suficients, vaig demanar-li si podia descordar-se el vestit i mostrar una mica dels sostenidors. Tampoc va dir que no. Estava molt posada en el paper. Estava gaudint deixant-se fer aquelles fotos. El pit de la Cèlia és preciós. I sostingut per aquells sostenidors a conjunt amb les seves calces, era encara molt més sensual. Vaig començar a demanar-li que fes servir els dits. Li vaig demanar que possés un dit a dins del sostenidor, com si anés a buscar el seu mugró. Quina imatge!! Us imagineu com de calent anava jo? Em sentia molt bé en aquell paper, i ella estava provocant en el meu interior l’excitació més bèstia que mai havia contingut a dins dels meus texans.

Ja no sabia que fer per intentar amagar el “bulto” que feia la meva polla. La vaig fer estirar al llit i li vaig indicar que li faria unes fotos des del cap en direcció a les cames. Li vaig suggerir que seria molt eròtic, si els dits de la seva mà dreta es colessin a dins de les seves calces, com fent veure que s’estava masturbant. No va posar cap objecció. Estava fent tot el que li estava demanant. Va aixecar lleugerament els genolls i va introduir els dits a dins de les seves calces i va inclinar el cap en direcció a la càmera i va posar una cara de vici que va encendre’m encara més. Jo no parava de fer fotos, i ella no parava de tocar-se. No ho estava fent veure. S’estava masturbant davant la càmera. No m’ho podia creure, Al principi els seus moviments eren suaus i dissimulats, però a mesura que passaven els segons, el ritme anava creixent. La fricció dels seus dits amb el seu sexe era més que evident. La seva respiració anava seguint el ritme de la seva mà. Els sospirs eren ja els dominants d’aquella escena. Jo no parava de fer-li fotos i ella ja tenia els ulls més tancats que oberts. La meva polla oprimia els pantalons i jo de tant en tant l’anava col·locant bé.

La descol·locació total va arribar quan amb un gest va demanar-me que m’apropés i va oferir-me llepar-li el dit amb el qual s’estava masturbant.

—Com has estat aguantant tota aquesta estona sense tocar-te, vull que tastis el gust del meu sexe. Va dir-me deixant-me petrificat,

Aquell dit tenia un gust deliciós. El gust del sexe d’una dona és molt exquisit. Però la forma com l’estava produint aquell dia, era encara més saborós. Li vaig llepar el dit amb una insistència que s’apropava tranquil·lament a la golafreria. Ella no parava de mirar-me, gaudint de l’escena de la meva boca engolint el seu dit xop del seu sexe. Ella seguia estirada al llit. Jo havia deixat de fer fotos.

Tot seguit, va treure el dit de la meva boca i les seves mans van anar a descordar la bragueta dels meus pantalons. Em va descordar i va treure la meva verga a fora. Els seus dits me la van agafar com si fos una cantant amb l¡un micro i em va demanar.

—Vull que em facis fotos menjant-te la polla!

Se la va endur tota a la boca i va començar a llepar-la. Vaig trigar a reaccionar. No donava crèdit a què estava passat. Com me l’estava menjant. Quin plaer, quin gust m’estava donant. Finalment, vaig reaccionar i vaig emportar-me la càmera a l’ull, i vaig començar a fer fotos d’aquell instant. Amb tota la polla a la boca, amb només la punta, amb la llengua resseguint el meu gland. Un cop vaig començar, no podria de parar de fer fotos,

Aquesta situació va seguir fins que ella va parar i després de treure’s les calces, va ordenar-me.

—Deixa’m la càmera a mi. Vull que ara tu em mengis el meu cony.

No vaig dubtar ni un moment. Vaig donar el tomb al llit i vaig col·locar el meu cap entremig de les seves cames. La meva llengua va començar a llepar-li el seu sexe. L’olor que desprenia m’estava tornant boig. Vaig alçar la mirada per buscar la seva, i ara ella la que m’estava fent fotos menjant-li el seu sexe. Em va fer unes quantes i ràpidament va abandonar la màquina a sobre el llit. El plaer que li estava donant la meva llengua no la feia concentrar en la tasca de fotògrafa. Els meus dits ajudaven a donar-li més gust. Una mà li acariciava un dels seus pits, i l’altra li tocava el cul. Era tant el plaer que si hagués continuat una mica més, s’hauria corregut a la meva cara. Vaig parar perquè ella m’ho va demanar. Va obrir la tauleta de nit i va treure una caixa de preservatius. Va treure’n un i me’l va col·locar a la meva verga empinada com mai. Va clavar els genolls a sobre el llit, i col·locant-se a quatre grapes, va indicar-me que volia ser follada, que volia que la penetrés fins al fons.

Vaig treure’m els pantalons i vaig posar el meu cos al seu darrere. El seu sexe estava xop i el meu estava dur com una pedra. Ella seguia amb el vestit que havia triat. Amb les mitges negres i amb unes ganes boges de ser follada. Va ser ella la que va ordenar-me que li fes fotos mentre se la clavava. Volia tenir fotos on es veies com la meva polla entrava en el seu sexe. Va demanar-me que volia fotos amb la meva verga omplint el seu cony. El tenia tant xop que semblava que la meva polla entrava a dins d’una piscina. Els meus testicles rebotaven contra el seu sexe. Cada penetració era contestada per un gemec de plaer que sortia de la seva boca. Jo seguia fent fotos perquè ella insistia. Volia més fotos. Em demanava fotos dels nostres cossos reflectits en el mirall. Em deia que l’estava posant molt calenta veure pel mirall els nostres cossos mentre l’estava follant.

Vaig seguir follant-la des del seu darrere i els seus gemecs vam ser cada cop eren més intensos i amb intervals més curts. Sabia que la tenia a punt, i no volia defraudar-la. Així que vaig deixar la càmera, la vaig agafar pels malucs i vaig començar a imprimir més força a les penetracions. El plaer era immens. Notava com la polla entrava fins al fons. Sentia com els ous rebotaven en el seu cos. Escoltava els seus crits de plaer, demanant més, demanant que no parés de follar-la. I així ho vaig fer fins que ella va llençar un crit amb fortes tremolors amb les quals el seu cos em va indicar que s’havia corregut.

Jo vaig parar. Ella va prendre’s un segons per agafar aire i girant-se cap a mi va treure’m el preservatiu i va tornar a portar-se la polla a la boca. Va començar a llepar-la com una golafre mentre no parava de repetir-me que volia que em corregués a la seva boca, que s’ho volia empassar tot. Va menjar-me la verga fins que vaig explotar. Un plaer immens va envair-me el meu cos, des de la punta de la polla fins a la meva boca des d’on van sortir uns sospirs de plaer extrem. El meu semen va omplir la seva boca. La seva llengua va ajudar a no deixar ni una sola gota.

Després de la sessió de sexe, vam estirar-nos una bona estona al llit i vam comentar el que havia passat. Ella va confessar-me que no s’havia pogut treure del cap la idea que un dia li vaig proposar. Que li donava un morbo extrem fer-se fotos eròtiques, i que s’ho havia passat molt bé. Vam passar per una dutxa conjunta i abans de deixar casa seva, va reclamar-me la targeta de memòria. Ella es va quedar totes les fotos, i jo, jo no les he pogut gaudir cap altre cop.

Pots llegir el meu llibre : Treu-te les calces

treure les calces portada

Segueix-nos a :
Facebook: https://www.facebook.com/relats.catala
Twitter : https://twitter.com/curtserotics

8 pensaments sobre “Sessió fotogràfica.

Deixa un comentari

