El Tren de mitjanit

Hi ha llocs que afavoreixen que l’erotisme i la sensualitat aflorin amb més facilitat. L’espai en si juga un paper determinat en el joc de la seducció. Sens dubte el tren és un d’aquests llocs. Crec que es degut a que estas una bona estona davant d’una persona a la qual no coneixes de res i com has de matar el temps, surt la teva part perversa de dins i comences a imaginar-te passions desbocades.   Malauradament en trànsit de rodalies, el trajecte acaba aviat i un cop ella baixa del tren, tu ja l’has esborrat de la teva memòria. Ahir però, vaig estar mirant preus per estrenar l’AVE a París i va ser inevitable que me’n recordés d’una experiència que vaig viure fa un temps. Avui els trens de nit ja són gairebé història. La comoditat i la rapidesa de l’AVE han acabat amb molts d’aquests trajectes. En una època de la meva vida vaig haver de viatjar molt sovint a Madrid. I ho feia en el “Costa Brava”, un tren que sortia a diari de Portbou i arribava a primera hora del matí a Madrid. Anava molt bé perquè aprofitaves la nit per fer el recorregut. Jo sempre l’agafava a l’estació de Sant Vicenç de Calders. Sóc fill de ferroviari i un dels privilegis que teníem era que podíem viatjar sense pagar utilitzant un document que anomenaven “kilomètric”. El tren tenia vagons de segona i primera. Recordo que en els de segona, els compartiments eren de 8 persones i anaves com si fossis en una llauna de sardines. En els de primera en canvi, els seients eren amplis i es podien reclinar. El compartiment en aquesta categoria eren per a 6 persones.
La història que avui us explico em va passar un estiu. Jo havia d’anar a Madrid i com sempre havia triat el tren per anar-hi. Sobre les 11 de la nit va arribar el Costa Brava a Sant Vicenç de Calders. La majoria dels passatgers sempre pujaven a Barcelona, el que feia que quan jo m’incorporava, la resta de viatgers del compartiment ja estaven acomodats. Vaig buscar el vagó, vaig pujar i vaig dirigir-me directament al compartiment on tenia la reserva. Sempre que agafava un tren li donava moltes voltes al fet de amb qui em tocaria viatjar. Penseu que s’havia de compartir amb ells més de 9 hores de viatge i tot això en un espai reduït. Recordo aquella experiència molt positiva. En aquestes situacions la majoria de la gent està predisposada a mantenir una relació cordial, Sempre hi algun borde, però eren casos molt esporàdics.

tren2 Tornant a aquell dia , quan vaig obrir la porta del compartiment vaig comprovar que el meu seient estava lliure i que les altres 5 butaques eren ocupades. Quatre homes i una dona. Als homes ni els vaig mirar, però ella, ella em va posar molt nerviós. Estava asseguda a la butaca del davant de la meva. Portava un vestit curtet d’una roba amb colors estampats. Tenia les cames creuades i els seus genolls envaïen una mica el meu espai, un fet que va ocasionar que accidentalment me’n entrebanqués amb ella. Vam disculpar-nos mútuament i això va servir sobretot, perquè comencéssim a mantenir una conversa entre tots dos. Que petit són aquests espais… Fa una mica de calor , no ? …El tren porta un mica de retard, arribarem a l’hora ? … Aquests eren els temes habituals que  anaven bé per trencar el gel en aquelles situacins. Ella viatjava amb l’home que seia al seu costat. La resta érem passatgers sense acompanyant. A mesura que anàvem passant les estacions, aquella noia i anàvem millorant la intensitat de la nostra conversa. Ella era la Joanna i viatjava amb el seu pare a Madrid. Anaven a veure a uns familiars. Era un encant de dona per fora i per dins. Estava compromesa amb un noi de Barcelona amb el qual havien previst casar-se a la primavera següent. Ella era administrativa a l’empresa familiar. Tenia el cabell castany que li arribava a les espatlles. Els seu llavis eren la sensualitat en estat pur. Els duia pintats de color vermell. La seva mirada era neta, innocent, amable… El ulls foscos feien un contrast molt sensual amb el color de la seva pell . Les cames, les quals podia observar perfectament des de la meva posició, estaven proporcionades a la bellesa global d’aquesta dona. Tenia unes mans d’una finura extraordinària, semblaven les d’una nina. Però el que més m’atreia d’ella era el seu caràcter amable. Era escoltar-la cinc minuts i et senties atret per ella. En pocs minuts vam començar a parlar com si ho haguéssim fet tota la vida. No sé ben bé el perquè, però vam connectar ràpidament.

Cap a la mitja nit, li vaig dir que anava a fer un cafè al bar. Com el tancaven a la una, si no hi anava en aquell moment, ja no el podria prendre. Ella sense dubtar-ho, també s’hi va apuntar. Li va preguntar al seu pare si volia que li portés alguna cosa i ell va respondre que no. Vam estar al bar, vam prendre el cafè i cada cop la complicitat entre els dos era més gran. No ens vam donar compte i ja se’n va fer la una de la matinada. El cambrer va suggerir-nos amablement que anéssim tirant, que ell havia de tancar. Van deixar el bar i quan vam arribar al compartiment vam poder comprovar que el seu pare i els altres homes estaven dormint amb el llum apagat. Jo li vaig dir que no tenia ganes de dormir, que em volia quedar una estona a la plataforma per veure com passava el tren per les estacions. Ella però, em va dir que volia intentar dormir una estona i va entrar al compartiment.
Quin gerro d’aigua freda! Vaig pensar que aquell flirteig havia acabat allà. A mi m’agradava molt mirar per la finestra de la porta del vagó. Veure com els pobles passaven de llarg. Escoltar el soroll que fa el tren quan canvia de rail . I si a més ho podia fer escoltant cançons de Bruce Springsteen, els quilòmetres passaven més ràpid.   No van passar ni 10 minuts que la Joanna va deixar el compartiment i va venir o era jo. Va explicar-me que no podia dormir, que estava una mica atabalada i que els 4 homes estaven roncant. Així que vam continuar xerrant fins que va passar en que havia de passar.
En un dels moviments del tren, la Joanna va perdre l’equilibri i va caure al meu damunt. Jo la vaig agafar evitant que caigués a terra. Les nostres cares van quedar una davant de l’altre. Els nostres ulls van fixar la mirada en els de l’altre. Els nostres llavis van quedar separats per un sol centímetre. En aquell moment vaig tenir la sensació que el món s’havia aturat. Ja no sentia el soroll del tren. Me la mirava i dubtava en si podia o no besar-la. Pel cap em passava que el seu pare era allà al costat, que ella estava promesa i que encara ens quedaven 6 hores de viatge.   Però els seus ulls no m’enganyaven; ella també ho volia. I va ser conjuntament que vam començar a besar-nos. Les nostres boques van fusionar-se en una de sola. Les nostres llengües jugaven entre elles. A mesura que anaven passant els minuts, el desig sexual anava creixent a dins dels nostres cosos i les nostres ments. Les meves mans tocaven tot el seu cos. Crec que no vaig deixar un sol espai del seu cos sense que el toqués. Les meves mans li acariciaven el clatell, les espatlles… Els meus dits jugaven amb la seva esquena i els seus feien el mateix amb els meus texans. Les meves mans tocaven el seu cul, primer per sobre del vestit, però ràpidament es van escolar per sota. Mentre les nostres boques seguien compatint fluids, els meus dits van començar a jugar amb les seves calces. És curiós perquè entre nosaltres dos no vam intercanviar cap paraula, tot era passió. Era el moment de besar-nos i grapejar-nos. De tant en tant , per darrera nostre passava algun viatger, i la Joanna els mirava de reüll, no fos el seu pare que l’estigués buscant. Res no ens feia parar. Les meves mans no paraven de tocar-la. La cintura, el cul i els seu pits eren el destí preferit de les meves mans. Jo tenia la polla cada cop més dura, i d’això se’n havia adonat la Joanna, que discretament també tocava per damunt dels meus pantalons. Jo cada cop feia un pas més en els meus tocaments cap a ella. Ja no en tenia prou en tocar-li les calces per sota el seu vestit, volia arribar al seu sexe. La meva mà va fer-se en un lloc a dins de les seves calces. Els meus dits van poder tocar els pèls del seu cony. Com si estiguessin escarbant, els meus dits van fer-se un lloc a dins de les seves calces i van aconseguir que ella obrís lleugerament les cames. Aquest gest va permetre que un dels meus dits arribés fins a tocar el clítoris del seu sexe. El busseig de la meva mà a dins les seves calces em va servir per comprovar que tenia el sexe xop. Així, en aquesta posició, els dos seguíem de cara morrejant-nos, vaig començar a masturbar-la en aquell passadís del “Costa Brava” . Ella va deixar de besar-me perquè no podia reprimir les gesticulacions facial que li venien fruit del plaer que la envaïa per dins. Es mossegava el llavi mentre tancava els ulls i emetia un sospir de plaer cada cop que el meu dit fregava el clítoris. Jo no podia deixar de mirar-la. La primera paraula que vam creuar-nos, la va dir ella: “més”, no parava de dir-me que volia més. Ella intentava tocar-me, però el plaer que rebia era tant intens que va quedar mig bloquejava degustant aquella intensa masturbació que li estava fent jo.
Jo hagués continuat fins a fer-la córrer, però ella va treure’m la mà de dins de les seves calces i va tornar a besar-me. Va girar-me perquè la meva esquena toqués la paret i mentre ho feia, les seves dues mans van descordar-me els pantalons. Una de les seves mans va posar-s’hi a dins i apartant els calçotets, va agafar-me la polla i me la va començar a tocar. Els seus dits feien un massatge suau a tota la meva verga. No podia donar crèdit, m’estava fent una palla al mateix temps que ens menjàvem la boca. Jo la tenia cada cop més dura i ella estava xalant de l’escena, com jo  havia fet abans a ella.
La Joanna va preguntar-me que volia, i vaig respondre que volia follar-la. Tot i que m’estava masturbant en el passadís del tren, la posició en què estàvem era força dissimulada. Si algú hagués passat, la imatge era d’una parella enrotllant-se. Però follar era més difícil d’amagar.
Ella va posar-hi seny i va dir que allà ens podien enxampar. Així vam anar a buscar un dels lavabos del tren. Recordo que era petit, estret i segurament estava brut. Dic segurament perquè jo només pensava en aquella dona, en poder-la posseir-la. Primer va entrar ella i jo al seu darrera. Vaig passar el pestell de seguretat i un cop estàvem tancats, ella va portar les seves mans als meus pantalons i els va tornar a descordar. Aquest cop els va deixar caure cames avall. Desprès va descordar-me la camisa i recordo que les seves mans no paraven de tocar-me el meu cos. Els seus llavis em llepaven el pit i la meva erecció tornava a estar a nivells espectaculars. Mentre ella em llepava el meu cos, les meves mans no paraven de acaronar-li el cap, el clatell i les espatlles. La seva llengua i els seus llavis jugaven a llepar i besar tot el meu tors. Mica en mica, la seva atenció va anar baixant fins que la seva boca va arribar a l’altura dels calçotets que tapaven el meu sexe erecte. Sense treure-la de dins dels bòxers, va obrir la boca i va començar a mossegar-la. Entre la meva polla i la seva llengua hi havia el teixit dels meus calçotets. Al cap d’un no res va agafar els calçotets i els va arriar en avall . El meu sexe erecte va quedar davant la seva cara i ara si, el va engolir a dins la boca. Va començar a llepar-me la polla en aquell lavabo petit i estret.  Veure la meva polla a dins la boca d’aquella dona era una imatge molt morbosa. El moviments produïts per la marxa del tren encara ho feien més excitant Per molt que ho intenti, crec que no podria mai descriure el morbo que m’estava produint aquella situació. Me l’estava menjant com una golafre, com si tingués molta gana. Mentre ella seguia jo li informava que m’estava donant molt de gust. Una de les seves mans em tocaven el cul i l’altre la feia servir per tocar-me la polla de tant en tant. Si seguia així m’acabaria corrent a la seva boca i no era el que jo volia en aquell moment. Així que la vaig fer aixecar, i vam seguir besant-nos. Recordo molt bé que la seva boca tenia gust al meu sexe. Mentre estàvem en aquesta posició, vaig tornar a colar la meva mà a dins de les seves calces i vaig tornar a masturbar-la, aquest cop sense la por que algú ens pugues veure. La seva cara va tornar al punt de plaer que li havia vist feia una estona. Amb l’altra mà vaig descordar-li la part de dalt del vestit i van quedar els seus sostenidors al descobert. A sota hi havia el seu pits que vaig començar a llepar, a mossegar, a menjar,,,   El seu pit estava el línia del cos d’aquesta dona. Vaig estar jugant amb el seu sexe, provocant-li excitació fins el punt que el seu cony estava molt mullat. Tant que els meus dits van quedar xops de la seva excitació. Va ser treure’ls del seu cony i els hi vaig posar a la seva boca perquè ella els degustés. Tot seguit la vaig fer girar fent que recolzés les seves mans a la paret. Ella va quedar d’esquenes a mi, i jo vaig apropar el meu cos contra el d’ella. Li vaig aixecar el vestit i vaig baixar-li les calces fins als turmells. No vaig dubtar en clavar-li la polla fins al fons. El crit de plaer que va emetre la seva boca va ser escandalós. La meva polla entrava i sortia del seu sexe d’aquella dona donant-me un paler extrem. Les anades i tonades del tren feien aquella penetració fos més salvatge. Jo la tenia agafada pels malucs i la penetrava amb força fins el fons. Ella no parava de gemegar, de cridar i de demanar que no parés de follar-la. Us crits que estaven amorteits pels soroll del tren. El ritme anava en augment, i les nostres respiracions van sincronitzar-se. Estàvem follant al mateix ritme. Les meves mans la tocaven tota. Els seus pits i el seu cul rebien les màximes antencions de les meves mans. Ella demanava que no parés de follar-la i jo li contestava que se l’estava fotent fins el fons. Els seus gemecs eren cada cop més ràpids i intensos i això em va esperonar a mi a donar més intensitat a la penetració. Aquesta intensitat va portar a que aquella dona tingués un orgasme brutal. Va començar a pronunciar un seguit de “si” que primer eren curts i que van acabar en un de molt llarg i alt. El seu cos va tremolar tot.  Ella va aprofitar per agafar una mica d’aire, però sabia que jo no havia acabat.

Va ser ella que va demanar-me que volia que jo m’escorregues a la seva boca. Així que va girar-se cap a mi, va baixar el cap i amb un estil impecable, va començar a jugar amb mi, alternat la masturbació amb una i la llepada amb la boca. No vaig aguantar ni un minut. Li vaig agafar el seu cap amb força i vaig buidar-me a l’interior de la seva boca. La vaig omplir de sémen i ella se’l va empassar tot. Desprès va passar-se la llengua pels llavis, per no deixar cap resta pendent d’ingerir.

Desprès d’aquella follada, vam tenir un temps per reflexionar i analitzar el que havia passat. Ella va decidir que allò s’havia de quedar allà. I jo, no vaig poder-la convèncer de tornar a quedar per repetir-lo. Ella tenia un plans de vida i no els volia tirar per la borda. que el tren havia fet treure la bèstia sexual que tenia a dins , però que ella això no ho havia fet mai. Vam trigar una bona estona a tornar al compartiment. El seu pare no s’havia adonat de res. Nosaltres no vam poder dormir en tota la nit. Vam mirar-nos tot el trajecte, però ja no vam dir-nos res més. A l’endemà, un cop vam arribar a Chamartin, un adéu i com ella havia decidit, cada un va agafar el camí del seu destí.

Pots llegir el meu llibre : Treu-te les calces

treure les calces portada

Segueix-nos a :
Facebook: https://www.facebook.com/relats.catala
Twitter : https://twitter.com/curtserotics

One thought on “El Tren de mitjanit

Deixa un comentari

