M’agrada el Nadal

Ara que celebrem el Nadal, les festes per excel·lència de relacions familiars. recordo un dia de Nadal de fa un anys que no oblidaré mai.

La mare ha celebrat el dinar de Nadal en una casa que té als afores de la ciutat. Està a sobre d’un turonet i té una bona extensió de terreny enmig de boscos. És el lloc ideal per fer àpats i festes amb molta gent. Aquell any un dels meus germans grans, el que està per sobre meu, va presentar-nos per primera vegada a la Laura, la seva nova xicota. El meu germà Lluís és un tipus que és creu superior als altres. És estúpid de naixement i el que més odio, és que només pensa en ell. Estic convençut que si no fóssim germans, mai a la vida haguéssim compartit res, està molt lluny d’on sóc jo. El cabró però ha tingut sempre molt d’èxit entre les dones. Però no n’hi ha hagut cap dona que l’hagi aguantat més d’un any.

Aquell Nadal es va presentar amb la Laura. Una dona guapíssima. A primer cop d’ull treia la respiració a tots els homes. Cabell castany llarg, amb ulls foscos que li feien tenir una mirada seductora , una cara angelical i amb un llavis sensuals… Em vaig quedar penjat d’ella només veure-la. Anava vestida molt elegant. Duia posat un vestit negre bastant ajustat al seu cos. El vestit li marcava un pit preciós, ni molt gran ni molt petit, perfecte. Les cames, cobertes amb un mitges negres, estaven elevades damunt d’unes sabates de taló que la feien 10 cm més alta. El vestit li quedava per sobre el genoll. Recordo que portava penjat del coll un collaret que brillava molt . Els llavis estaven pintats d’un vermell intens la pell de la cara era mol fina, anava molt ben maquillada… era tant guapa que no podia deixar de mirar-la.

En Lluís va fer la presentació de la meva cunyada a tota la família. Jo vaig interessar-me molt en ella i recordo que li vaig fer un tercer grau. Volia saber tot d’ella, m’havia encantat com era per fora i volia saber si per dins era igual. Vam connectar ràpidament. Vam parlar dels llibres que llegia ella, dels que llegia jo i dels que que havíem llegit els dos. Vam debatre sobre els seus gustos musicals, sobre els meus i sobre els que coincidíem. I vam fer el mateix amb les pel·lícules. No paraven d’explicar-nos coses, havíem connectat de meravella.

Imatge

A l’hora de seure a taula m’ho vaig fer venir bé perquè ella estigués asseguda davant meu. La taula d’aquella casa és molt estreta perquè si cal es pot fer una U i els dies que som molta gent, els podem encabir a tots. El que normalment és un problema de logística, en la taula estreta costa de fer lloc per posar-hi els plats, és va convertir aquell nadal és un factor al meu favor. La Laura estava davant meu, molt a prop i podíem seguir xerrant sense alçar la veu. En un moment de la conversa, li vaig preguntar si també li agradava el cinema eròtic, i va respondre’m que si. Que una de les seves preferides era la “Història d’ O” que la pel·lícula tot i tenir molts anys desprenia un erotisme i un morbo espectacular. Jo li vaig preguntar si ella seria capaç de posar-se en la pell de la protagonista, i la seva resposta va ser que en el sexe, els límits, els justets. Que aquella dona em digués que ella posava pocs límits en el sexe em va provocar una erecció brutal. Vam seguir parlant d’aquella pel·lícula , de les sensacions que deu tenir O quan ell la entrega a altres homes, de com el prohibit dóna morbo, el sentir-se desitjada…. Estàvem tenint la conversa entre ella i jo, i la resta de la taula tenien d’altres alienes a la nostra. El meu germà, com és habitual, discutia amb la mare de diners. Mentre jo parlava de sexe amb la seva xicota.

La mirava als ulls i llegia en la seva mirada que ella estava encantada amb la conversa que teníem els dos. Jo tenia la verga a punt de rebentar els pantalons. No podia aguantar més i desitjava fer un pas més en aquella situació. Vaig decidir treure’m la sabata del peu dret i com qui no vol la cosa, el vaig avançar fins a tocar una de les seves cames. La seva reacció va ser clau en aquesta història. Quan va notar que el meu peu la tocava, em va mirar fixament i sense dir ni una paraula, es va mossegar el llavi mostrant-me una cara de vici que com us podeu imaginar a mi em va deixar molt calent. Estàvem jugant amb foc, però aquell perill ens donava molt de morbo. Penseu que a taula érem unes 14 persones i la Laura era el primer cop que estava entre nosaltres. Cada 5 minuts la mare li preguntava si tot estava bo. La resta de família anava amb les seves converses creuades, però de tant en tant li preguntaven alguna cosa a la Laura. El meu germà, com era propi en ell, no li feia cas. Entre aquesta situació que us descric la meva cunyada i jo havíem començat a fer un joc sexual per sota la taula que no podíem parar. El meu peu la buscava amb més insistència i les seves cames cada cop s’obrien més per acollir el meu peu al seu entrecuix. La nostra conversa es va centrar en pel·lícules amb un alt contingut sexual. “Diario de una ninfomana”, “Lucia i el Sexo”, “Stealing Beauty” o “La insoportable levedad del ser” van ser algunes de les pelis que vam comentar, pensant tots dos en les escenes de sexe que s’hi veuen. Aquella conversa ens havia posat molt calents i els dos teníem ganes de tocar-nos, de palpar-nos, de besar-nos, de menjar-nos l’un a l’altre. Ho veia en els seu ulls i ho notava en la meva polla dura. El vi el i el cava que havíem begut, va ajudar molt a accelerar aquest clima. Vaig pensar que era casa de la meva mare i si no forçava jo la situació, hauria d’esperar a un altre dia per tenir-la i potser aquella atracció ja no hi seria. M’havia d’arriscar a provocar ta quedar-nos tots dos a soles.

Desprès de prendre el cafè, vam començar a aixecar-nos de la taula. La família ens van dispersar, Uns al sofà, els altres a la terrassa, uns a veure la tele. Jo li vaig preguntar al meu germà si li havia ensenyat la casa a la Laura, i desprès que em confirmés que no ho havia fet, em vaig oferir a fer jo els honors. Ell seguia discutint de diners amb la mare. Primer li vaig ensenyar les estances de la casa i desprès vaig mostrar-li l’entorn. La casa està envoltada per un bosc, sense altres cases a prop. Darrera la piscina, queda un espai on hi ha les màquines de depuració de l’aigua i que està ocult a les mirades des de la casa. Vaig fer-la entrar, però no per ensenyar-li el funcionament de la bomba d’aigua, sinó per mostrar-li com tenia de dura la polla

Vaig menjar-li la boca i vaig tenir les primeres sensacions que aquella dona era meva. Em vaig posar al seu darrera i vaig fer xocar la meva pelvis contra el seu cul. Ella va notar la meva erecció. Les seves mans es van arrepenjar contra la paret. Les meves li tocaven tot els racons del seu cos. La seva cintura, el seu pit, el seu entrecuix. No podíem estar molt de temps, a la casa ens trobarien a faltar. Havia de ser un “aqui et pillo, aquí et mato” però sabíem que no ens costaria gaire d’aconseguir-lo. Jo no parava de dir-li a la orella que tenia unes ganes boges de follar-la i ella no parava de dir que no pensava en un altre cosa que en sentir la meva polla dura a dins del seu cony. Que mai a la vida s’havia sentit tant porca, i que la tornava boja sentir la meva polla dura impactant contra el seu darrera. Mentre li seguia magrejant tot el cos em vaig dirigir a ella com la cunyada que era, i que m’havia posat calent des del primer moment en que l’havia vist. Això ens va excitar encara més. Ella em preguntava com em sentia intentat follar-se a la novia del meu germà i jo li contestava que res em posava més calent que follar la meva cunyada. Jo li havia aixecat el vestit, portava mitges , però no de les curtes, de les que m’agraden a mi. En principi això havia de ser en un problema, però es va convertir en un punt d’excitació més. Se’m va girar i em va ordenar que li trenqués les mitges, que no feia falta que se les tragués , que volia notar com se les destrossava per fer-hi passar la meva polla . Vaig dubtar uns segons pensant en les conseqüències i ella va donar-me la clau, << no et preocupis, en porto unes de recanvi al bolso. Sempre vaig preparada per si apareix una carrera en el moment més inoportú >> va dir-me ella. No va acabar la frase que les meves mans van estirar el nylon de les seves mitges fins que va fer-se un forat a l’altura del seu cul. Vaig descordar-me els pantalons i vaig treure’m la polla que estava dura com una pedra. Ella seguia contra la paret, però va deixar anar una mà per anar a buscar la meva erecció i tocar-la. Estava realment en un quarto fosc ple de màquines, però en realitat em sentia a la gloria. Tenia a la meva cunyada davant meu, calenta com una gossa en cel, amb el vestit aixecat, amb les mitges estripades i amb la meva polla a la seva mà fent-me una palla.

Tenia ganes de clavar-se la tota, i ella no desitjava res més que sentir-se penetrada per mi. Va deixar de tocar-me-la i va deixar la entrada del seu sexe lliure d’obstacles plegant cap un costat la part baixa de les seves calces. Va enretirar el seu cul una mica cap enredera i va demanar que la follés tota, que li claves la polla a dins del seu sexe, que la penetrés fins al fons. No vaig dubtar i vaig encarar la meva polla a la porta del seu sexe i quan va estar ben encarada, vaig prémer el meu cos fins al fons amb contundència. Se li va escapar un crit de plaer que va quedar amortit pel soroll que feien les bombes d’aigua. Vaig començar a follar-la amb ritme, notava com el meu sexe entrava i sortia del seu. Notava com els meu ous xocaven contra el seu cos. Ella cada vegada cridava més enèrgicament. Demanava més força. Se’m dirigia a mi insultant-me , cabró, fill de puta i porc. I darrera de cada insult una expressió que resumia el plaer que estava rebent. Cabró, quin gust tenir-la tota dins. Fill de puta, t’estas follant la teva cunyada. Porc, ja em tens on em volies tenir des de que m’has vist aquest matí. Cada frase que sortia de la seva boca era un estimul sexual afegit. Les meves mans l’agafaven pels malucs i per la cintura mentre el meu cos la penetrava, cada com amb més força. Ella va arribar a l’orgasme primer, entre gemecs de plaer va començar a demanar que la follés amb més ritme, amb més força , que no parés!!! I jo vaig obeir, vaig augmentar el ritme fins que ella va explotar de gust cridant com si fos una dona posseïda pel dimoni. El seu orgasme va precipitar el meu. Un segon abans de corre’m, ella va demanar que no ho fes a dins del seu sexe i vaig estar a temps de treure-la fora i vaig buidar sobre el seu cul. Va justificar la seva petició perquè no volia que desprès el seu germà li mengés el cony i tingués sabor al meu semen. La molt marranota tenia previst fer-se als dos germans en un mateix dia.

Vam agafar aire. Vaig treure un mocador de la meva butxaca i vaig netejar la lleterada que acabava de treure sobre el seu cos. Ella va treure’s les mitges estripades i mes les va donar. Li vaig demanar de quedar-me-les com un record i ella va acceptar. Va treure les que portava de recanvi i se les va posar. Vaig ajudar-la a sortir el més arreglada possible, però la dona tenia una cara de ben follada que no podia amagar-ho ni amb maquillatge. Vam tornar a la casa i tothom seguia a la seva, ningú ens havia trobat a faltar. Ella va aprofitar per anar directament al lavabo per acabar d’arreglar-se desprès del polvo que havia tingut amb el seu cunyat a la sala de la depuradora.

Se’ns dubte el millor dinar de Nadal de la meva vida

Bones festes a tots i totes .

Pots llegir el meu llibre : Treu-te les calces

treure les calces portada

Segueix-nos a :

Facebook: https://www.facebook.com/relats.catala
Twitter : https://twitter.com/curtserotics

Deixa un comentari

