Ball de Màscares

Aquest relat és la continuació de : Apartaments amb llar de foc

Després de l’encontre als apartaments vaig seguir mantenint contacte virtual amb la Cristina i la Mercè. Ens havíem donat les adreces d’e-mail i la comunicació va seguir per la via del correu electrònic.

Un dia vaig rebre un e-mail de la Cristina. M’explicava que les havien convidat a una festa de carnaval en una discoteca de Sitges i que elles havien pensat a anar-hi. Era tota una provocació perquè jo els digués que també ho faria. I així ho vaig fer. Vaig caure en la provocació perquè tenia moltes ganes de tornar-les a tenir per a mi. Encara faltaven dies i vam acordar que jo em busqués disfressa i que ja parlaríem dels detalls de com quedarien aquella nit. Les condicions dels organitzadors de la festa era que tots els assistents havien de portar mascares venecianes i pagar la corresponent entrada. Això sí, a elles les convidaven, però jo havia de passar per taquilla.

Vaig estar donant-li tombs a la idea, i no sé ben bé perquè , però la situació em va provocar una certa por escènica. Vaig pensar que havia d’anar jo sol, a un ball de màscares, en un local que no coneixia… Eren factors que m’estaven provocant un cert neguit. Així que vaig convèncer en Jordi perquè m’acompanyés. En Jordi és un amic meu de tota la vida. Bon tipus i sempre a punt per tot. No va costar gaire convèncer-lo. Li vaig dir que dues amigues amb les quals tenia una mica més que amistat, m’havien convidat a la festa. Li vaig dir que ell segurament també podria trobar un bon pla.

El dia abans de la festa, la Cristina va enviar-me el següent mail:

<< Hola wuapu, t’esperem demà a la festa, eh!! No ens fallis. T’informo que la Mercè i jo anirem amb unes perruques rosses, amb màscara veneciana i les dues amb uns vestits llargs d’estil venecià que traurà el sentit a tots els homes. T’adjunto una foto perquè vegis com aniré vestida. Jo sóc la de vermell i la Mercè, la de negre. No et posis calent abans d’hora ehh!!!. Ah si, una cosa més. Et demano discreció, el meu marit a última hora s’ha apuntat a la festa. Busca’ns, i ens trobaràs. Tenim moltes ganes d’estar amb tu.
Petons, Cristina>>

Ostres quin gerro d’aigua freda. Primer no sabia que estava casada i segon perquè em diu que es presentarà a la festa. El fet que es presentés amb el marit canviava l’escenari que m’havia imaginat. Vaig donar-li tombs, molts tombs. Fins que vaig arribar a la conclusió que la presència del marit afegia encara més morbo a la situació. Ella tenia ganes de veure’m, en cas contrari m’hauria demanat que no hi anés. I jo tenia moltes ganes de fer-m’ho amb ella i amb la Mercè. Però en el correu, la Cristina no em deia si la Mercè finalment hi aniria. Total, molts interrogants que feien que anés a la festa força desorientat.

Va arribar la nit de la festa. En Jordi i jo vam triar vestir-nos amb unes capes negres que cobrien tot el nostre cos . Portàvem unes màscares venecianes i uns barrets d’estil Casanova. Vam agafar el meu cotxe i vam anar a la discoteca que es troba en una urbanització als afores de Sitges. Sitges com diu la Cristina, és la ciutat del vici. Quan vam arribar vam poder comprovar que tothom anava més o menys vestit de la mateixa forma. No ens vam sentir estranys. La diferència a la festa la posaven les dones. Totes elles portaven vestits amb un aire venecià, però la majoria havien triat uns modelets amb un nivell de sensualitat i erotisme molt elevat. Vestits on es podien veure pitreres exuberants, vestits amb un tall a través del qual els hi podíem veure les cames cobertes per mitges. La Majoria de les dones portaven mitges de mitja cama, i a mi, això em posen a mil per hora.  Un cop vam demanar el primer Gin-Tònic, vaig començar a buscar la Cristina i la Mercè. Era quasi impossible reconèixer-les entre totes les dones que hi havia. Dic quasi perquè de cop, si vaig creure haver vist la Cristina. Estava a la pista ballant. Portava el vestit que m’havia ensenyat a la foto. Estava super sexy. Portava una perruca com m’havia dit. La màscara veneciana de color blanc li tapava la cara. El vestit era super sensual. Me la mirava i em venien ganes boges d’aixecar-li.

masked-women 1

 La música no parava de sonar. Era una festa de carnaval i sonaven temes de moltes èpoques, tots ells amb ritme molt marxós. Recordo especialment una cançó que a mi m’accelera el ritme,Can’t take my eyes off you”. Se n’han fet milions de versions, però la de Gloria Gaynor és excel·lent per posar-te ritme al cos. La gent estava molt animada i no paraven de ballar. De forma molt dissimulada vaig anar apropant-me a ella. Anava observant amb qui estava, però no vaig poder identificar a cap acompanyant concret. Ella ballava de forma molt sensual entremig de molts homes i dones. Seguint el ritme de la música, vaig apropar-me fins a col·locar-me al seu darrere i vaig començar a moure el meu cos al ritme que marcava ella. No és va girar en cap moment, però vaig comprovar que em seguia el rotllo. Les màscares ens donava la confidencialitat del moment i podíem amagar la nostra identitat davant la resta de persones. Aquell joc sensual que s’obria m’estava posant molt calent. Mentre seguíem ballant, vaig apropar-me a la seva orella i li vaig dir que tenia unes ganes boges d’aixecar-li el vestit. Que em moria de ganes de posar la meva mà per sota. Que desitjava veure i tocar la seva roba interior. Que anava molt calent pensant en el seu cos. També li vaig dir que em moria de ganes de follar-la de nou. La seva reacció va ser de no immutar-se. Ni es va girar per mirar-me. No em va dir res, em va ignorar del tot. Vaig voler entendre aquella actitud perquè potser algú com el seu marit l’estava observant i no volia que la veiessin amb mi. Estava jugant a passar de mi. M’estava llençant un repte nou. Malgrat aquest silenci, els nostres cosos seguíem amb els moviments. Ella davant meu, jo a un pam darrere seu.

Ella no s’havia adonat de la meva presència. Tots els homes anàvem disfressats i segur que no havia pogut distingir-me. No va intercanviar en cap moment la mirada amb mi. Vaig observar la gent que hi havia al seu entorn i no vaig poder identificar la Mercè. El meu amic estava donant tombs per la discoteca buscant rotllo i jo vaig aprofitar per apropar-me a ella.

El joc va fer un nou pas quan ella , sempre sense girar-se, va portar la seva mà cap al seu darrere i temptejant amb els dits, va començar a tocar-me la polla per damunt dels pantalons. No puc descriure la sensació de morbositat que m’estava donat aquella situació. Vaig pensar que potser estava el seu marit a prop i per això m’estava tocant-me de forma dissimulada. Va ser inevitable que trempés molt. Els dos seguíem movent-nos al ritme de la música i ella no parava de grapejar-me el paquet enmig de la pista de ball. Jo, vaig voler correspondre-la, i la meva mà va anar a parar a la seva cintura. Però la seva reacció va ser retirar-la immediatament del damunt del seu cos. Ho va fer amb la mà que m’estava tocant i d’una forma un pèl brusca. Vaig entendre que ella no volia que la toqués. Allò em va desconcertar bastant.

Al cap d’uns instants, ella, sense girar-se cap a mi, va marxar de la pista. Jo no la vaig perdre de vista en cap moment. Vaig comprovar que anava als lavabos. Quan va ser a la porta, va oferir-me la primera mirada de la nit. Estava lluny de mi, però sota l’anonimat que li donava la màscara, va llençar-me una mirada provocativa. Una mirada que vaig interpretar com una invitació a seguir-la. I així ho vaig fer. Vaig arribar a la porta dels lavabos de senyores, i amb molta cura, vaig obrir-la un parell de pams per veure en el seu interior. Ella estava a punt d’entrar en un dels compartiments que hi ha a dins del bany. Va girar el seu cap en direcció a la porta i va poder veure’m com jo l’estava mirant. Crec que la seva mirada volia confirmar que jo estava allà, observant-la. La vaig veure entrar i durant uns segons vaig dubtar d’entrar-hi. No sabia si algú ens podia veure. Però l’excitació del moment era tan potent, que la cordura ja no regnava en el meu cos.

Vaig entrar decidit al bany, vaig arribar a la porta del compartiment en el qual havia entrat i vaig empènyer la porta. L’havia deixat oberta per deixar-me entrar. Ella no va dir res. Jo tampoc. Estava d’esquena i vaig enganxar el meu cos contra el seu . Les meves mans van colar-se per sota el vestit, i vaig començar a tocar-la. Els nostres cossos es fregaven. Els meus dits es colaven a dins de les seves calces. Les meves mans no paràvem de tocar-la tota. Jo vaig treure’m la màscara i el barret i ho vaig llençar a terra. Ella havia inclinat el seu cos cap endavant, oferint-me el seu darrere perquè jo fes el que volgués. No ens vam creuar cap paraula entre nosaltres. Era com seguir el joc del misteri del carnaval venecià. Jo li tenia el vestit aixecat i ja podeu imaginar que així, no podia trigar a treure-li les calces. Me les vaig portar a la cara i vaig notar l’olor del seu sexe mullat. No recordava l’olor que feia el sexe de la Cristina. Ella seguia oferint-me el seu cul i jo vaig posar-me de genolls al seu darrere. Vaig començar a llepar-la, a besar-la a tocar-la. Ella seguia amb les mitges curtes posades.

Després de llepar-la i tocar-la tota ja no podia aguantar més. A fora del compartiment vam començar a escoltar les veus d’altres dones que s’estaven arreglant. Vaig descordar-me els pantalons i me la va treure. Estava enorme!!! Me la vaig agafar amb una mà i molt a poc a poc, vaig acostar-la per penetrar-la . En la posició que estàvem, la punta de la meva polla va relliscar una mica i en comptes d’encara el cony, va lliscar fins a l’ entrada del seu cul. La seva reacció em va sorprendre, ja que ràpidament la seva mà me la va agafar per conduir-la a la porta d’entrada del seu sexe. A poc a poc vaig empènyer cap al fons. La meva verga omplia tot el seu sexe. El tenia mulladíssim. Vaig començar a follar-la. Ella havia obert lleugerament les cames, havia inclinat una mica més el seu cos cap endavant i m’havia facilitat molt la meva entrada. Les seves dues mans li donaven estabilitat fent de punt de suport sobre la tassa del vàter. Les meves mans l’agafaven pels malucs i m’ajudava en les meves embranzides, que eren molt suaus per no alertar les altres dones que hi havia al bany. Cada cop que la punta de la meva polla arribava al fons del seu cony, a ella se li escapa un petit gemec que intentava apagar tancant la boca. El nostre ritme sexual anava augmentant i els sorolls, gemecs i respiracions, cada cop eren més evidents. Aquest fet va posar en avís a la resta de dones que van començar a animar-nos des de fora. Les sentíem com entre rialles, ens deien que seguíssim, que no paréssim. En el moment de màxima excitació, vaig notar que ella retirava el meu cos del seu, i va agafar la meva verga per portar-la, ara si, a la porta d’entrada del seu cul. La humitat de la seva excitació era tan gran, que jo tenia la polla tan lubrificada que ens va servir per poder entrar al dins del seu cul sense massa resistència. Vaig començar a follar-la pel darrere. L’estava follant pel cul mentre ella no parava de tocar-se el clítoris amb una de les seves mans. L’altra seguia a sobre la tassa del vàter fent de suport del seu cos. La situació era tan brutal que ens vam córrer en un no res.

Quan vaig ejacular a dins del seu cul, se’m va escapar un crit de Cristinaaa!!!. Un crit que va anar seguit d’un llarg silenci. El silenci era conseqüència de la sorpresa majúscula que m’estava a punt d’endur-me. La dona que m’acabava de follar no era la Cristina. Es va posar dreta, va col·locar-se bé el vestit i rient pels descosits, es va treure la màscara i em va dir que el seu nom era Regina. Va explicar-me que quan jo li havia dit a la pista que tenia ganes de follar-la , ella s’havia excitat un munt i que havia pogut fer realitat una de les seves fantasies, follar amb un desconegut als lavabos d’una discoteca. Tots dos vam riure de la situació i després de fer-nos dos petons va dir-me que havia de marxar perquè els seus amics l’estaven esperant a la festa.

Us podeu imaginar com em vaig quedar? Havia estat un “polvo” extraordinari, però era la primera vegada que m’ho havia fet amb una dona pensant que n’era un altre. Vaig tornar a la pista, això si, abans tots dos vam rebre els aplaudiments i les felicitacions de les dones que hi havia a lavabo. Les màscares van ajudar-nos a passar discretament aquell moment.

Vaig trobar el Jordi i li vaig fer 5 cèntims. Encara està flipant. Va passar una bona estona quan de nou vaig veure una dona que portava el vestit que m’havia ensenyat la Cristina. Vaig observar-la, i si, aquest cop era ella. Al seu costat estava la Mercè. Estaven estupendes. Jo havia descarregat feia una estona ,però veure-les a elles va provocar un nou estat d’excitació.

Vaig apropar-me on eren elles i aquest cop vaig identificar-me. Ara no hi havia marge d’error. Vam estar intercanviant salutacions i vaig informar que hi havia una dona amb el mateix vestit que ella. Elles per la seva part, van donar-me la notícia que no havien vingut soles, però que tenien ganes de desaparèixer una estona.
Els vaig proposar quedar a l’aparcament i van acceptar. Havien de desfer-se de les seves parelles, i en 10 minuts quedàvem a fora la discoteca. Jo hauria preferit anar sol, però el Jordi estava al meu costat i es va auto convidar a la cita. Les vam esperar un quart d’hora i allà van aparèixer totes dues. Les estàvem esperant, fóra del meu cotxe. Va ser quan les vaig veure venir tan sexuals, tan provocatives… que vaig imaginar-me una escena morbosa fent jugar també el meu amic Jordi.

Quan van arribar on érem nosaltres, el primer que vaig fer va ser presentar-los el meu amic. L’home tenia moltes ganes de follar i més després d’explicar-li el meu encontre als lavabos. Vam entrar al meu cotxe i vaig fer-m’ho venir bé perquè el Jordi i la Cristina entressin als seients del darrere i jo i la Mercè als del davant. Els quatre vam estar xerrant una estona fins al moment que les vaig posar al dia de què m’havia passat aquella nit. Quan els vaig dir que m’havia follat una dona pensant-me que era la Cristina, les dues van obrir els ulls i van començar a demanar detalls de l’encontre. A mesura que els hi donava, més excitades se les veia. A elles i al meu amic. El seu pantaló estava a punt d’explotar. Així que m’hi vaig fixar em vaig dirigir a la Cristina per dir-li:

Ella no s’havia adonat de la meva presència. Tots els homes anàvem disfressats i segur que no havia pogut distingir-me. No va intercanviar en cap moment la mirada amb mi. Vaig observar la gent que hi havia al seu entorn i no vaig poder identificar la Mercè. El meu amic estava donant tombs per la discoteca buscant rotllo i jo vaig aprofitar per apropar-me a ella.

Jo – T’has fixat com te la polla el meu amic ?
Cristina – Siii!! i tant que m’he fixat. I que podem fer per resoldre aquest problema?
Jo – Si algú li llepa, segur que li fa un favor. Tens alguna idea?

 

En Jordi no es podia creure la conversa que acabàvem de tenir. Sense pensar-ho dos cops, la Cristina va descordar-li la bragueta dels pantalons i va colar la seva mà a dins. Va remenar-li i se la va treure tota fora. Estava molt trempat. Després de moure-li va reclinar el seu cap i se la va endur tota a la boca. La Cristina li estava fent una mamada al meu amic mentre la Mercè i jo estàvem observant l’escena des del seient del davant del meu cotxe. No ens perdíem cap detall de què estava passant. Observàvem com la llengua de la Cristina li llepava tota la verga. La mirada de plaer del meu amic era molt eloqüent. No cal dir que allà estàvem tots calents com el ferro roent . Vaig mirar la Mercè, i li vaig indicar que s’afegís, que volia que el meu amic sentís les dues boques llepant-li la polla. No va dubtar ni un instant. Va passar del seient del davant al del darrere i va seure a l’altre costat. El meu cotxe és un Tot Terreny força gran i això els donava l’espai suficient per moure’s relativament bé. Va reclinar el seu cap en direcció a la pelvis del meu amic, i totes dues dones van començar a llepar-li. Jo estava molt excitat perquè el fet de poder observar altra gent, és un gran plaer.

I poder mirar com follen tres persones que conec, em donava un morbo molt intens. Jo seguia observant-los des del meu seient. Elles no paraven de devorar aquella polla que estava a punt d’explotar. Les dues seguien amb els vestits posats, encara que descordats i mal col·locats fruit del moviment que estaven fent. Les mans d’en Jordi no paraven de tocar aquelles dues dones. Els caps, les esquenes i si allargava el braç, els podia tocar el cul. Elles ja no portaven les mascares posades, però si les perruques . Tenien un morbo afegit. En un moment de la mamada a dues boques, els vaig ordenar que es traguessin les calces. Van ser obedients i totes dues ho van fer. Em van mirar als ulls i em van preguntar si estava xalant amb el que estava veient. Després de confirmar la meva satisfacció, les dues em van entregar les seves calces i em van recordar que estaven a la meva disposició. Vaig ordenar al Jordi que li tocava a ell donar-les plaer. La Cristina va estirar-se al seient i obrint-se de cames va deixar el seu sexe perquè el meu amic li mengés tot- La posició era una mica incòmoda, però van trobar l’angle adequat perquè el cap del Jordi s’escolés entre les cames de la Cristina i comencés a menjar-li un sexe que m’informaven que estava molt mullat. Mentrestant, la Mercè, no parava de tocar-los a tots dos. Els pits d’ella, el cap d’ell. Els seus dits tocaven el seu sexe i el de la Cristina. Els mullava amb la seva excitació i després me’ls duia a la meva boca. D’aquesta forma jo podia participar d’aquell moment. Els dits de la Mercè també es feien un lloc entremig de les cames de la Cristina, que seguia rebent el plaer de la llengua del meu amic. Després de mullar-los amb la seva humitat, me’n feia de nou participant, introduint-los a la meva boca. Jo llepava els dits de la Mercè xops de la humitat del cony de la Cristina i això, ens excitava a tots. Quin gust déu meu!!! En Jordi estava concentrat i enfonsat entre les cames de la meva amiga.

Jo m’havia descordat els pantalons i m’estava tocant mentre els mirava. La situació estava al límit. Així que vaig dir al Jordi que deixes de menjar-li en cony i seies. Ho va fer i li va quedar la verga empinada mirant cap a munt. Anava molt trempat. Feia falta que una de les dues s’oferís per engolir-lo dins del seu sexe. La Cristina, amb aquest caràcter més directe, més decidia, més esbojarrada… va cridar que començava ella. Va arromangar-se el vestit i posant els genolls sobre el seient, va col·locar-se de cara a ell i va començar a cavalcar sobre el seu cos. L’escoltava com li deia que estava xalant com mai, que l’estava posant com una moto fer-ho en aquell cotxe i amb nosaltres dos mirant-la. Mentrestant li preguntava al meu amic si li agrada el regal que jo li havia proporcionat. No cal dir quina era la seva resposta. Aquells dos estaven follant, i jo els mirava. La Mercè, els tocava però ella també tenia ganes de follar. Així que va agafar la iniciativa i es va passar al seient de davant. Em va baixar els pantalons i calçotets fins als turmells i va repetir el que estava fent la Cristina. Tenia el sexe xop com una piscina. Quin gust vaig notar al sentir com el meu sexe navegava per dins del seu. Vaig obrir el seu vestit i els seus pits enormes van quedar davant de la meva cara. Se’ls llepava, se’ls besava, se’ls mossegava. Amb les cavalcades que feia davant meu, els seus pits es movien d’una forma tan sexual!!! Les meves mans grapejaven el seu cul i l’ajudaven a moure’s damunt meu. Per darrere, escoltava els gemecs de la Cristina que estava gaudint de la polla del meu amic. La Mercè seguia cavalcant damunt meu, fent entrar i sortint el meu sexe del seu. A més, ella tenia la visió de l’altra parella que seguien follant al seient del darrere. La Mercè m’agafava el cap amb una mà i l’empenyia contra el seu pit, demanant-me una vegada i una altra que no parés de menjar-li els pits.

Va ser la Cristina que va fer canviar les coses. Es va dirigir a la Mercè i li va dir que fessin un canvi. Que volia tenir-me a dins. El fet de tenir a dos homes diferents en una mateixa nit, era una fantasia que se’ls estava fent realitat- Així que la Mercè va aixecar-se i deixant-me la polla xopa va moure’s al seient del darrere. La Cristina va fer l’operació a la inversa. Se’m va posar davant i vaig notar com el seu sexe també era un mar on podia navegar sense dificultat. Els seus pits, una mica més petits que els de la Mercè, van començar a moure’s davant meu. Ella es movia cada cop amb més ritme. Jo estava en un núvol per tot el que estava notant i pels gemecs que sentia de l’altra parella. Era una situació que m’estava portant al limit. Estava tant concentrat en què estava fent, que no m’havia adonat del que passava a l’exterior del cotxe. Els nostres crits i el moviment que provocàvem al cotxe, havia atret un munt de persones que estaven envoltant-nos, observant-nos des de fora . Quan els hi vaig dir, lluny d’amagar-se o espantar-se, les dues dones va reaccions amb molta més excitació. Els donava un morbo afegit que a fora hi haguessin homes i dones, als quals no els podíem veiem les cares, que s’estaven posant com a motos mirant els nostres “claus”

Cotxe

La Mercè gemegava i cridava demanant més. No va trigar a tenir un orgasme brutal. Jo seguia acompanyant els moviments de la Cristina amb les meves mans col·locades al seu cul. El meu nas respirava entre la regatera del seu pit. La meva verga omplia tot el seu sexe. Al nostre darrere, en Jordi i la Mercè rient i besant-se . Finalment, nosaltres també van tenir el nostre orgasme sincronitzat. Els gemecs de plaer de la Cristina van anar acompanyats per uns moviments contundents del seu cos contra el meu. Les seves ungles es van clavar a la meva espatlla mentre ella em mirava amb uns ulls descol·locats del plaer que estava tenint. Jo vaig prémer les meves mans contra el seu cul, fent tota la força del món mentre em corria per omplir el sexe de la meva amant. Després d’una pausa per agafar aire i de no parar de riure, la Cristina va mostrar-se agraïa haver viscut aquell moment.

Vam tornar a posar la roba al seu lloc. Els admiradors que envoltaven el cotxe vam començar a marxar a poc a poc. Ens vam donar uns minuts per compartir aquell moment que havíem viscut els quatre. Tots quatre estàvem satisfets i així ho vam comentar. Després de l’experiència. Vam tornar a la festa. Elles amb els seus respectius i nosaltres sols com a mussols.

Quina nit de màscares!!!

Pots llegir el meu llibre : Treu-te les calces

treure les calces portada

Segueix-nos a

Facebook: https://www.facebook.com/relats.catala
Twitter : https://twitter.com/curtserotics

One thought on “Ball de Màscares

  1. Retroenllaç: Apartaments amb llar de foc | Relats Eròtics

Deixa un comentari

