Apartaments amb llar de foc

El primer cop que a l’hivern vaig encendre el foc a terra, no vaig poder evitar recordar una de les aventures sexuals més potents que he viscut en primera persona.
Va passar fa un temps quan jo treballava en uns apartaments rurals. Era una feina temporal però que em permetia tenir uns ingressos fixos i pagar-me les meves despeses. Treballàvem tres persones que ens repartíem les tasques en tres horaris, matí, tarda-vespre i caps de setmana. Recordo que eren uns apartaments molt acollidors, amb parquet, mobles rústics i unes terrasses amb magnífiques vistes. Tots ells estaven equipats amb un petit office per cuinar i un dels reclams dels de la classe superior era que tenien una llar de foc. Al complex dels apartaments també hi havia zona de bany i SPA, el què els feia uns apartaments molt interessants.
La feina que teníem els empleats era tenir la recepció oberta durant uns horaris de matí i tarda-vespre, fer el registre de les entrades i sortides de clients i sobretot, la nostra feina era resoldre qualsevol problema que pogués sorgir. Llàstima que el sou no era massa alt, perquè era un treball entretingut i molt agradable.

Un matí van arribar dues clientes que havien fet la reserva d’un dels apartaments per una sola nit. Els seus noms els recordaré sempre, Cristina i Mercè. Dues dones molt agradables, amables , simpàtiques i guapíssimes. La Cristina rossa de cabell amb un cos espectacular i amb un tarannà esbojarrat. La Mercè amb el cabell molt curt, color castany amb metxes rosses, amb un cos que treia la respiració i amb un caràcter més assenyat. Quan treballes a la recepció d’un establiment hoteler ja saps de quin peu calcen les persones a primer cop d’ull. Els “bordes” i estirats els detectes només obrir la porta. Entren sense dirigir-te la paraula i van per feina, En canvi les persones agradables ja veus que entren amb un bon dia, amb un somriure d’orella a orella i amb molta simpatia. La meva actitud per resoldre problemes o facilitar les seves necessitats, tenia molt a veure amb la sensació que deixaven en aquest primer encontre. No cal especificar que la Cristina i la Mercè eren d’aquest segon grup.

Van donar-me la seva reserva impresa i els seus carnets d’identitat. Amb les seves dades vaig fer el seu registre d’entrada. El seu apartament era un dels de classe superior, amb una tele de plasma enorme, dues habitacions amb llits de matrimoni i un líving room de 45 metres quadrats amb una cuina equipada. Una de les gràcies d’aquests apartaments era que tenien foc a terra.

Un cop vaig registrar les dades, els vaig donar la targeta per entrar a l’apartament i després de donar les indicacions de com podien arribar-hi, vaig donar detalls d’on podien trobar els serveis comuns, com per l’exemple l’SPA.

Al cap de mitja hora una de les dues va trucar a la recepció i va preguntar-me si la llar de foc funcionava. En dir-li que si, em va demanar que si les podia ajudar. Quan vaig tenir un moment de tranquil·litat, vaig pujar al seu apartament per explicar com podien encendre el foc i quins aspectes de seguretat havien de tenir en compte per evitar un accident. Un cop a l’apartament vaig adonar-me que tenien poca llenya. Van ser elles les que em van justificar el seu desig. Havien pensat encendre-la al vespre perquè els feia molta il·lusió. Sense que els demanés cap mena d’explicació, van dir-me que a la tarda anaven a un acte de presentació de no sé quin producte, i que si lligaven, vindrien a l’apartament i encendrien el foc. Va ser en aquell moment que va sortir el recepcionista que portava dins, i els vaig recordar que si havien de portar nous hostes, aquests s’havien de registrar. Van riure les dues, i el pitjor és que se’n en reien de mi. No vaig insistir, jo tancava la recepció a les 10 de la nit i segur que ja no les veuria entrar. Per tant, no m’havia de preocupar si el director em cridava l’atenció perquè en aquell apartament hi havia més gent de la registrada. Respecte a la llar de foc, després de donar les indicacions pertinents de com l’havien d’encendre, vaig quedar amb elles que els aniria a buscar més llenya perquè segur que farien curt.

Al cap d’una estona, vaig aprofitar un altre moment de tranquil·litat a la recepció i vaig pujar uns quants troncs de fusta que sempre guardem al magatzem. Vaig trucar tres cops a la porta de l’apartament de la Cristina i la Mercè i no van contestar. Vaig obrir la porta amb la meva clau mestre i vaig comprovar que havien baixat a l’Spa.

Vaig entrar per deixar la llenya i em va cridar l’atenció que a sobre el sofà havien deixat estirats dos vestits de nit. Fent servir la meva imaginació, em va venir al cap la imatge de com els quedarien posats. Els dos eren de color negre, diferents, però els dos de color negre. Vaig imaginar que el més curt se’l posaria la Cristina i la Mercè portaria el que era més llarg. Eren dos vestits molt elegants i que segur que eren els que havien previst posar-se per la presentació que m’havien dit que assistirien aquella mateixa tarda.

Aquelles dues dones m’estaven donant molt de morbo. No ho havia fet mai, però aquell dia vaig tenir la temptació de xafardejar l’apartament. Vaig mirar al meu entorn i no vaig poder evitar veure que a sobre d’un dels llits, hi havia estirada la roba interior d’una d’elles. Veure la roba d’aquelles dones m’estava excitant com mai. La curiositat i el morbo van fer-me apropar al llit per veure la roba que hi havia estirada. Tenia un ull vigilant la porta per si en aquell moment elles fessin acte de presència. Era una atracció molt bèstia. A sobre el llit hi havia estirades unes calces i uns sostenidors negres. Donant un cop d’ull, vaig deduir que era l’habitació que havia triat la Cristina, ja que de l’armari hi penjava el vestit que portava posat quan havia arribat al matí. Era inevitable que la meva ment perversa no parés d’imaginar la Cristina amb aquella roba interior posada Rossa, guapa, sexy… només pensar-hi em venien unes ganes boges de fer-m’ho amb ella.

La situació m’estava donat tant de morbo que no vaig poder contenir-me d’entrar a l’habitació de la Mercè. La seva roba interior la tenia a sobre de la maleta que havia deixat damunt una cadira. Sostenidors de puntes d’encaix, calcetes negres i al costat unes mitges de mitja cama. Començava a estar massa calent i ja tenia una erecció de consideració. Imaginava la Mercè, morena de pell, amb aquell cabell castany, amb aquesta roba interior posada… Només pensar-ho, també em venien unes ganes boges de fer-m’ho amb ella.

No podia creure el que estava fent. No era gens professional. Estava envaint la privacitat de dues clientes. Però que voleu que us digui, el que estava fent tenia una atracció sexual tan gran que no podia resistir-m’hi. A més, l’atracció era cap a les dues, no n’hi havia una per sobre l’altra. Però la meva falta de professionalitat no s’havia acabat encara. Quan anava a deixar l’apartament vaig veure que al terra del bany hi havia unes altres calces. S’havien dutxat i les havien deixat allà terra. No sé explicar ben bé el perquè, però la curiositat em va dur fins aquell bany i replegar del terra aquella prende íntima. Les vaig agafar amb les dues mans i encara no m’explico el perquè, me les vaig acostar al nas per comprovar si feien olor de sexe. I tant que feien olor de cony!. Però tenia un dubte, no sabia si era el sexe de la Cristina, o el de la Mercè. Vaig retenir aquella olor al meu cervell i vaig deixar- les al mateix lloc. Estava molt calent i havia de marxar d’aquell apartament perquè en el fons, una “veueta” interior m’estava dient que no estava bé el que estava fent. M’estava jugant la feina. Després de tancar la porta, vaig baixar a la recepció sense aixecar cap sospita.

Cap a les set de la tarda les dues dones van deixar el seu apartament. Anaven vestides amb els dos vestits negres que havia vist a sobre el seu sofà. Estava content perquè havia encertat quin era el vestit de cada una. Estaven magnífiques, super arreglades, elegants, sexys… Jo, inevitablement no vaig parar de mirar-les i només pensava en la roba interior que portaven a sota. No podia treure’m del cap l’olor de sexe, i el meu cap feia travesses per saber a qui correspondria aquella olor.

La Cristina va apropar-se al taulell de la recepció i va demanar-me si els podia demanar un Taxi per anar al recinte Firal. No vaig dubtar a fer la trucada i demanar-los el transport que em reclamaven. Mentre no arribava el taxi, la Mercè va confirmar-me que s’ havia adonat que havia pujat la llenya i va disculpar-se pel desordre amb què m’havia trobat l’apartament.

Si sabés ella com de calent m’havia posat aquell desordre… A títol informatiu, els vaig indicar que la recepció la tancàvem a les deu de la nit i que més enllà d’aquella hora, no hi hauria ningú. Per tant si arribaven més tard, havien d’entrar per una porta lateral que s’obria amb la mateixa clau de l’habitació.

Després que marxessin, vaig estar tota la tarda pensant en aquelles dues dones. No me les podia treure del cap. Quan s’apropaven les deu de la nit, el meu cap era un mar de dubtes. Si elles no arribaven abans, que havia de fer? Em quedo fins que arribin i intento tirar la canya? I si arriben amb dos individus? La cara de babau que se’m quedarà serà per recordar-la tota la vida. Van ser les deu i efectivament elles encara no havien arribat. L’atracció era tan gran que vaig posar-me les 11 de la nit com a hora màxima per marxar. Tenia algunes coses pendents per fer i per primera vegada d’ençà que treballava en aquella empresa, faria una hora extra.

Van trigar més del que jo havia previst. Devien ser dos quarts de dotze quan les vaig veure com obrien la porta lateral. Per sort per a mi arribaven soles. Les dues es van sorprendre de veure’m, ja que els havia dit que a les deu tancàvem. En un to molt irònic, la Cristina va preguntar-me si estava allà per vigilar si col·locaven algun hoste sense registrar. Els vaig dir que no i sense aturar-se van anar en direcció al seu apartament. M’havia quedat quasi dues hores per esperar-les i aquelles dues dones havien passat pel davant meu i quasi ni m’havien mirat. La fantasia que s’havia generat al meu cap s’havia desmuntat tota.

Però la vida té cops amagats i quan ja estava tancant els llums, va sonar una trucada interna. La trucada la feien des del seu apartament.

—Cristina: Quina sort que encara hi ets – Estem intentant encendre la llar de foc i no podem. Podries ajudar-nos?
—Jo: Són quasi les dotze de la nit. Estava a punt de marxar i avui porto tot el dia treballant ( Això els ho vaig dir per fer-me una mica la víctima, però ja sabeu que estava boig per pujar)
—Cristina: Ho sé, però som una mica inútils per encendre el foc. Ens fa molta il·lusió fer la xerradeta davant del foc, i no sabem encendre-l!! Ajuda’ns!
foto 4
Vaig acceptar com si els estigués fent un favor. Vaig trucar a la porta i em va obrir la Mercè. La Cristina estava asseguda al sofà . Quan vaig entrar i les vaig veure, la meva polla va començar a reaccionar i va començar a posar-se erecta. Mirava les cames creuades de la Cristina i podia comprovar com portava mitges curtes, d’aquestes de mitja cama. Els meus ulls se me n’anaven cap al secret que guardava sota el seu vestit. Em preguntava si l’olor de sexe que deprenien les calces que havia olorat a la tarda, era del seu cony o bé era el de la Mercè. La Mercè estava al meu costat, mirant com encenia el foc. La tenia tan a prop que els seus genolls estaven a l’altura dels meus ulls. De tant en tant em dirigia a ella per explicar-li el procés d’encendre el foc amb la il·lusió de poder-li veure la roba interior que duia posada sota el vestit.


El foc va començar a tirar i les dues dones es van mostrar encantades amb la llum que emetia el foc i amb l’escalforeta que desprenia. Quan creia que tot s’havia acabat, la Cristina va aixecar-se del sofà i va treure d’una bossa una ampolla de vi.

—Mercè: En la presentació d’avui ens han regalat unes ampolles d’aquest vi del Penedès. Anem a obrir-ne una. Ja que ens has ajudat, vols compatir una copa amb nosaltres o tens pressa per marxar?
—Jo: A una copa de vi de la nostra terra no li dic mai que no.

El vi i el foc havien creat un clima super íntim i em va permetre que jo conegués una mica d’elles i que elles dues poguessin saber una mica de mi. L’ambient s’anava escalfant en gran mesura per culpa del vi i de l’escalfor del foc. Estàvem tots tres asseguts al sofà, davant del foc. La Cristina era al meu costat. Tenia les cames creuades i m’estava posant molt calent!. Només em venia al cap la possibilitat de passar-li la mà per sota el vestit i pujar-la fins a tocar-li les calces. La Mercè estava asseguda a l’altre sofà. També tenia les cames tancades i recolzava els seus colzes sobre els genolls mentre les seves mans subjectaven la copa de vi. No podia deixar de mirar-li la regatera dels seus pits. Mirava l’escot de la Mercè i em venien unes ganes boges d’enfonsar el meu nas entremig dels seus pits!!. Era inevitable que amb els efectes del vi i les visions que tenia, la conversa entrés en termes molt picants.

—Cristina: Tu deus lligar molt en els apartaments, oi?
—Jo: No, quan estàs treballant no penses mai a lligar. Bé, mai tampoc. Avui per exemple ho he intentat!!!
—Cristina: I te n’has sortit bé?
—Jo: Doncs no t’ho puc dir, encara no sé com acabarà!!
—Cristina: Estàs dient-nos que vols lligar amb nosaltres? Jajaja . I creus que nosaltres ens deixarem lligar per tu?
—Jo: Això espero. D’ençà que us he vist entrar, no he pensat en res més que en poder estar amb vosaltres.
—Mercè: Però amb quina de les dues has pensat estar?
—Jo: La meva imaginació no ha pogut triar-ne una. Us he vist a les dues, i us vull a les dues.
—Mercè: Estar com? Com has pensat estar amb nosaltres- Explica’ns-ho!!
—Jo: Doncs el meu somni era estar com estem ara i a partir d’aquí poder fer realitat la meva fantasia.

_7Les dues dones volien provocar-me més dessig, i ho estaven aconseguint. No m’ho podia creure, però aquell somni era pel camí de fer-se realitat. La Cristina, va deixar la seva copa a sobre la taula. Va mirar-me als ulls i va agafar la meva copa, va beure un glop d’aquest vi del Penedès, i va fusionar les nostres boques. Vam estar morrejant-nos, tocant-nos tot el cos. La meva polla estava ja molt dura. En l’altre sofà, la Mercè era espectadora del magreig que ens estàvem fent la seva amiga i jo. La meva mà es va escolar per sota del vestit de la Cristina. Li vaig començar a tocar el seu entrecuix. Començava a tenir les calces mullades. Els meus dits feien un lleuger massatge per sota el vestit de la Cristina, mentre amb un ull no parava de mirar la Mercè. Havia obert lleugerament les seves cames i havia reclinat la seva esquena contra el sofà. Passejava una de les seves mans per sobre el seu pit. Primer per sobre el vestit i després va fer-ho directament sobre la pell.

La Cristina s’estava excitant molt de pressa. Tenia moltes ganes d’anar a més. Jo en canvi, volia que allò anés en càmera lenta!! El meu somni s’estava fent realitat i el volia degustar!! Les mans de la Cristina van anar a parar a la meva bragueta i van descordar-me els pantalons. Ella seguia magrejant tota la meva polla per sobre els meus calçotets mentre els seus llavis no paraven de mossegar-me l’orella, petonejar-me el coll i besant la meva boca. Davant nostre, la Mercè seguia tocant-se els pits. Tenia les cames obertes i li podíem veure les calces i les mitges curtes. La Cristina va aixecar-se del sofà i va plantar-se davant meu. Va treure’m les sabates i els mitjons. Després va fer alçar el meu cul per agafar els pantalons i també me’ls va treure. Per últim vaig notar com els seus dits agafaven els meus calçotets a l’altura dels meus malucs i els van baixar cames avall.

Teniu la foto del moment? Us la relato. Jo despullat de cintura en avall. Amb la polla dura com una pedra. De genolls davant meu, entremig les meves cames, la Cristina que portava el vestit mig descordat. Davant meu, a l’altre sofà, la Mercè, amb les cames obertes tocant-se tota mentre ens mirava a nosaltres. Només recordar-ho. Bufffff-

La Cristina va agafar-me la polla amb una mà i va apropar-la a la seva boca. Podia veure com la seva llengua començava llepar-me-la. Una imatge brutal! Aquella mirada de picarona, amb la llengua llepant la meva verga. Déu meu quin gust era capaç d’oferir-me aquella dona. Vam estar una estona fins que vaig donar la primera ordre a la Cristina. Si continuava llepant, encara m’escorreria. Vaig demanar-li que el mateix que m’estava fent a mi, li fes a la Mercè. Va obeir a la primera. De genolls va apropar-se fins on estava la Mercè, va colar les seves mans per sota el vestit i li va treure les calces. Me les va llençar a mi. Va obrir-li les cames i vaig veure com enfonsava el seu cap enmig del seu sexe. Des de la meva posició, podia veure el darrere de la Cristina, les cames obertes de la Mercè i la cara de plaer que tenia cada vegada que li feia una llepada. Jo vaig apropar-me les calces de la Mercè, i em va arribar l’olor que havia detectat a la tarda. Les calces que havia trobat al bany, eren les de la Mercè. La situació era tan brutal, que no vaig poder evitar començar a tocar-me la polla. M’estava masturbant mentre la Mercè no parava de mirar-me i gemegar del plaer que li estava donat la Cristina.

Havia de compensar aquella situació i li vaig proposar a la Mercè tornar-li a la Cristina la satisfacció que ella ens havia donat a tots dos. Que era moment que ella rebés tot el plaer. Va deixar-m’ho a les meves mans. Vaig aixecar-me i vaig posar-me darrere la Cristina. Ella seguia de genolls, a quatre grapes llepant el cony de la Mercè. Vaig interrompre l’acció i tot seguit vaig aixecar el vestit i vaig comprovar que encara portava posades les calces. La vaig estirar a sobre l’estora que hi havia davant el foc a terra. Vaig posar les meves mans per sota el vestit i li vaig treure les calces. Vaig obrir-li les cames i amb una mà vaig indicar a la Mercè que ella li mengés els pits mentre jo li menjava el cony. Allà estava la Cristina, estirada a terra, amb les cames obertes i el meu cap entremig de les seves cuixes. La Meva llengua estava jugant amb el seu sexe, llepant-la tota. Mentre jo feia això, la Mercè, també de genolls, besava els seus pits mentre les seves mans la tocaven per tot el cos, Li feia mossegadets als mugrons, li llepava tota la davantera. Els gemecs de plaer de la Cristina era brutals. Ens excitava tant sentir-la!! No parava de demanar-nos que no paréssim de menjar-la tota.

Jo volia portar el ritme. Volia que aquell trio fos al ritme que sempre havia somiat i havia fantasiejat. Al cap d’una estoneta, vam fer una pausa i vam posar-nos de peus tots tres. Elles dues van acabar de treure’s els vestits i van quedar-nos tots tres despullats.
Tot seguit vaig estirar-me a terra, amb la meva polla empinada i molt dura i vaig demanar la Mercè que es poses a sobre meu. Va obeir. Va seure al meu damunt i va engolir el meu sexe dins del seu. Va entrar tot fins al fons. Era un plaer sentir-la tota dins. Ella va començar moure’s damunt meu amb moviments suaus.

Les meves mans enganxades als seus malucs, ajudaven el seu cos a fer els moviments endavant i endarrere. Mentre l’estava follant, la Mercè no parava de dir en veu alta que estava gaudint , que volia més, que la sentia tota dins. Mentre això passava, la Cristina no parava de tocar, de besar, de descobrir tots els racons del cos de la seva amiga. Però a part de donar, ella també volia rebre. Així que sense preguntar va col·locar el seu sexe damunt la meva cara. S’hi havia col·locat enfront de la seva amiga. Buscava que la meva llengua la llepés tota, i així ho vaig fer. La humitat del seu sexe mullava tota la meva boca. M’estava bevent tota l’excitació d’aquella dona. Quin plaer m’estaven donant aquelles dones.  El cony de la Mercè estava tan mullat que semblava que la meva polla navegués a dins d’una piscina. Degut a que la Cristina havia fet aterrar el seu sexe a la meva cara, vaig perdre tota la visió, però les podia escoltar com gemegaven de plaer, com demanaven més plaer. Jo estava gaudint com un porc, però elles dues no es quedaven enrere.
Vaig demanar parar, i em va fer cas. No volia que aquell plaer s’acabés mai. Volia allargar-ho en el temps. Vaig deixar-les a elles dues soles . Vaig seure al sofà i les vaig observar de nou. La Mercè es va estirar a l’estora i repetia en veu alta que volia més, que estava molt calenta. La Cristina va repetir el mateix que havia fet amb mi , i va col·locar el seu sexe damunt la cara de la seva amiga. Totes dues es donaven plaer mútuament, la llengua d’una llepava el sexe de l’altre. Jo tenia davant dels meus ulls el cul de la Cristina que es movia al ritme que marcava els moviments de la llengua de la Mercè.
Era una temptació molt gran tenir aquelles dues dones davant meu, menjant-se mútuament els seus sexes. El preciós cul de la Cristina era davant meu movent-se a un ritme seductor. Recordo molt bé aquell cul, rodonet, proporcionat, temptador i molt follable!! Vaig posar-me de genolls darrera la Cristina. La Mercè que tenia el cap entre mig del seu sexe, va agafar la meva polla i la portar fins a la porta d’entrada del sexe de la seva amiga i va ordenar-me que la follés fins al fons. No vaig dubtar en fer-ho. Li vaig clavar fins al fons i de la seva boca li va sortir un crit de plaer que segur que van sentir tots els hostes dels apartaments. Vaig començar a follar-la des d’aquella posició. Cada penetració em portava a donar uns cops cada cop més secs, més violents, més salvatges. La Cristina no parava de repetir el plaer que li estàvem donant amb la meva polla al mateix temps que la Mercè li llepava el cony des de sota.
Per compensar el trio, recordo que vaig traslladar tota l’artilleria contra la Mercè. La vaig posar amb l’esquena a terra i amb l’ajuda d’un coixí la vaig elevar una mica perquè la meva polla li entrés tota a dins del seu sexe. La Cristina va estirar-se al seu costat amb les cames obertes. M’estava follant a una i podia masturbar al mateix temps l’altra. I així ho vaig fer, mentre envestia la Mercè, la meva mà no parava de tocar el sexe de la Cristina. Vam agafar un ritme els tres, els gemecs de plaer es van començar a sincronitzar. Tots tres estàvem gaudint, fins que vam anar-nos tots tres. Primer crec que va ser la Mercè, que va començar a tenir un orgasme molt intens de moviment i de crits, Tot seguit la Cristina va tancar les cames amb la meva mà entre elles, i va explotar amb una sèrie de “sis” seguits i un crit final de plaer enorme. Jo vaig corre’m l’ últim . Vaig tenir tems de treure-la fora del sexe de la Mercè i vaig mullar el cos de les dues dones amb el semen que vaig treure per la meva polla.

No m’ho podia creure. Havia fet realitat el meu somni. Aquella dia vaig quedar-me amb elles tota la nit. No vam parar de fer-ho. ,Quan no tenia ganes una, en tenia l’altre. Va ser un no parar de follar.
A l’endemà, vaig marxar abans de les 9. No volia que el meu company del matí em veiés sortir de l’apartament. Elles m’havien recordat que no m’havia registrat com a hoste.

Aquest relat l’he escrit pel suggeriment de dues seguidores de twitter i segueix en aquesta altra història: Ball de màscares 

També pots llegir el meu llibre : Treu-te les calces

treure les calces portada
Segueix-nos a

Facebook: https://www.facebook.com/relats.catala
Twitter : https://twitter.com/curtserotics

Un pensament sobre “Apartaments amb llar de foc

  1. Retroenllaç: Ball de Màscares | Relats Eròtics

Deixa un comentari

