La màquina de fer forats

Aquesta setmana he començat a posar-me al dia en aquelles petites coses que sempre estan pendents en una casa. Bombetes foses, quadres per penjar o aquell pany que sempre es trenca. Entre els treballs pendents hi havia penjar uns quadres. L’Anna va fer ampliar unes fotos que jo havia fet a la platja i encara estaven pendents de col·locar-les a la paret.

Quan he agafat la màquina de fer forats, m’ha vingut al cap un record que vaig viure en primera persona ara fa uns tres anys. Aleshores vivia en un bloc de pisos al centre de la ciutat. Al primer hi vivia un matrimoni d’uns quaranta i pico d’anys. Ella era una dona amb un atractiu sexual brutal. La típica MILF. Sempre era molt amable, molt riallera i sobretot , sempre vestia molt sexy. Amb l’home crec que no vaig creuar mai ni una sola paraula. Era un borde. Ella en canvi sempre tenia un bon dia preparat i treia temes de conversa de sota les pedres. Rosa, el seu nom es Rosa. I la Rosa era rossa de cabell. Quan coincidia a l’escala sempre em venien ganes boges de fer-m’ho amb ella. Com diríem vulgarment, era una dona que estava molt bona, molt follable. Malauradament, el nostre nivell de conversa no havia passat mai de l’estàndard de bon veïns, per de caràcter personal.

encimeraPerò aquesta relació va canviar quan un migdia va trucar a la la porta de casa meva. Era ella que volia demanar-me un favor. Volia que li deixes la màquina de fer forats per penjar unes fotos. Per això avui he recordat aquella història. La qüestió és que no va parar de consultar-me els detalls de com l’ havia de fer servir. La sorpresa me la vaig endur quan va confessar que mai havia fet un forat i que per tant, mai havia fet servit una foradadora. I encara més estrany va ser la resposta a la meva pregunta del perquè no li feia els forats el seu marit. Textualment em va dir que, el seu marit s’havia negat a ajudar-la i li havia dit que es busqués la vida. I la vida l’havia trobada al pis de sota.

Com us podeu imaginar, vaig patir per la dona i també per la meva màquina!! Així que com a bon veí, em vaig oferir a ajudar-la. Em va assegurar que només eren dues fotos i jo li vaig dir que no patís, que tenia la tarda lliure per ajudar-la.

Vaig agafar la màquina i el seu carregador, les claus de casa i vaig acompanyar aquella dona fins a casa seva. Vestia amb uns pantalons molt curts i una samarreta de tirants força arrapada al cos. Fins aquell dia no m’hi havia fixat amb detall, però tenia un cul i un pit tant temptador… Aquell dia portava el cabell sense recollir. Va obrir la porta de casa seva i ens van dirigir a la seva habitació. Allà va ensenyar-me les dues fotografies que volia penjar a la paret del capçal del llit. Eres dues fotografies molt eròtiques. Eren en blanc i negre i en les dues es veia a una dona rossa en llenceria i en dues postures molt sensuals. Una asseguda de revés en una cadira i l’altra on se la veia d’esquenes, amb el cos estirat a sobre una taula. En la primera la foto destacava la silueta del seu pit i en la segona, el fotògraf aconseguia que et fixessis en el seu cul. En cap de les dues es podia veure el rostre de la model.

Les fotos eren molt eròtiques i em van agradar tant que va ser inevitable tenir una petita erecció al veure-les. Però l’erecció es va convertir en “calentura” total quan la meva veïna va confessar-me que la model de la foto, era ella. Des del moment que m’ho va confessar, no vaig parar de fixar-m’hi en tots els detall. Estava tant eròtica … estava tan sensual… tenia un polvo tant gran!

Va explicar-me que se les hi havia fet un amic seu, que és un bon fotògraf professional. Va dir-me que quan ell li ho va proposar, ella va acceptar encantada. Ara bé, al seu marit no li va fer cap gràcia i s’havia posat tant gelós que es va negar a ajudar-la a penjar-les. Per això havia anat a buscar lla meva ajuda.

Per aixecar-me i poder fer els forats a l’alçada que s’havien de penjar, la meva veïna m’havia preparat una petita escaleta de dos graons que es movia més que una atracció de fira. La inestabilitat era tant evident, que la Rosa no va tenir més remei que posar-se al meu darrera i subjectar-me per evitar que caigués. Això feia que per un cantó notés les seves mans enganxades al meu cul i per l’altre, havia de mirar les seves fotos eròtiques. Cada cop que les mirava, més bocabadat quedava. La situació s’estava escalfant per minuts i per sota els meus pantalons, ja es començava a marcar la forta erecció que patia la meva verga. Tot era tant evident que la meva veïna va adonar-se i encara que dissimuladament, no parava de mirar-me el paquet.

Vaig acabar de fer els forats i van penjar les fotos. Vam comprovar que estiguessin rectes i les vam observar des del peu del llit. Li vam donar el vist i plau i vam donar per acabada la feina.

Abans de marxar, ella va oferir-me un cafè. I jo a un cafè no li mai que no i per suposat el vaig acceptar. La vaig seguir fins a la cuina i mentre ella el feia, per trencar el silenci i donar-li tema de conversa, li vaig confessar que les fotos m’havien agradat molt. La Rosa va contestar que s’havia donat compte de la reacció que havia provocat en el meu cos. Començava el joc de seducció. Lluny de tallar-me, vaig confessar-li que les fotos m’havien posat calent i la culpa era seva perquè a les fotos hi sortia molt sexy. La Rosa va explicar-me que havia acceptat fer-se les fotos perquè l’excitava provocar els homes. Que les fotos l’ajudaven a per provocar reaccions. Ella havia pensat penjar-les al menjador, però el seu marit no ho havia acceptat. El seu home havia acceptat penjar-les a l’habitació i ara el seu problema era buscar el sistema per fer passar al màxim de mascles per la seva cambra i que poguessin veure les seves fotografies. En aquell moment li vaig preguntar on era el seu marit, no fos cas que es presentés en aquell moment. Ella va informar-me que no arribava a casa fins al vespre.

Us podeu imaginar com estava jo ? Tant sols pensar que la dona de les fotos era la mateixa que m’estava dient que la posava “tonta” el fet de ser observada. Jo no pavara de mirar-la, amb aquells pantalons curts…samarreta ajustada…i pensaments “marranots”… La tensió sexual penjava d’un fil i algun dels dos havia de fer el pas per trencar-lo. I va ser ella, mirant-me la muntanyeta que feien els meus pantalons, va preguntar-me :

– Amb aquesta eina també podries fer forats?
– Aquesta eina no és per foradar, és per omplir els foradets de les veïnes que son dolentes!!- Vaig reaccionar a la seva provocació

Aquelles dues frases van desencadenar la passió entre els dos. Vaig aprofitar que ella es va girar per rentar les tasses del cafè, i vaig col·locar el meu cos enganxat al seu darrera. La meva eina dura va impactar contra el seu cul. Jo estava al seu darrera esclafant-la contra el moble de la cuina. En aquella posició ella va girar el cap per buscar la meva boca i vam començar a besar-nos i a grapejar-nos per tot el cos. No parava de tocar-li els pits. Primer per sobre de la samarreta de tirants i desprès directament sobre la pell. Jo em movia al seu darrera, com fent el moviment de follar-la i ella no parava de moure el seu cos per fregar-se contra l’erecció de la meva polla. Des de la meva posició podia dir-li a cau d’orella tot el que havia pensat fer-li. <Et posaré tota la polla dins del teu cony, fins el fons>. Aquesta frase la va fer gemegar moltíssim. No parava de dir que la volia tota dins. Recordo que va demanar-me que la llepés tota. Per fer-ho, la vaig agafar per la cintura i la vaig asseure al taulell de la cuina. Vaig descordar-li els pantalons i els hi vaig treure. Portava posades unes calcetes blanques que a simple vista ja es veien mulladíssimes. Amb els dits els hi vaig baixar cames avall fins que se les vaig treure. I va quedar allà asseguda davant meu, i sense calces. Les meves mans van ajudar-la a obrir les cames i vaig introduir el meu cap entre el seu entrecuix. La meva llengua va començar a menjar el cony d’aquella rossa que estava gaudint a la cuina de casa seva. La meva llengua la llepava tota mentre ella no parava de pressionar amb força el meu cap contra el seu sexe. No parava de repetir que aquell cony era per mi i que no parés de menjar-li.

Vaig estar una bona estona i, si no m’hagués fet parar, aquella dona hagués tingut un orgasme amb la meva cara enganxada seu cony. Va baixar del taulell i va posar els peus a terra i dirigint les seves mans als meus pantalons, per tot seguit descordar-los fàcilment. Va baixar-me els pantalons fins els genolls i desprès va fer el mateix amb els meus calçotets. Quan va tenir la meva polla a la seva mà, va dir que tenia moltes ganes de fer-me una mamada. Que des del moment que havia vist com havia reaccionat davant les seves fotos, estava somiant en posar-se la a la boca. No cal dir que allò em va posar a 1000 . Amb els genolls a terra, la va agafar amb suavitat i se la va endur a dins la seva boca. La seva llengua jugava amb la meva eina, fent-me massatges suaus en amunt i en avall.

Al cap d’uns segons, vaig acabar de treure’m els pantalons que m’havien quedat a l’altura dels genolls. Un cop van ser fora, vaig estirar-me al terra de la cuina que era fred però que no va fer-me destrempar. Vaig agafar la Rosa per les cames i la vaig dirigir de tal manera que el seu sexe va quedar per sobre el meu cap. Li vaig demanar que s’ajupis i que apropés el seu sexe humit a la meva cara. Li estava oferint fer-nos un 69 al terra de la cuina. La cuina on d’aquí una estona, ella cuinaria el sopar del seu marit.

La meva cara es van enfonsar de nou en el seu sexe, però aquest cop, al mateix temps que jo li llepava, ella omplia la seva boca amb la meva polla. Una verga que en aquell moment ja estava dura com una pedra. Els meus llavis la llepaven , el meu nas olorava la seva excitació i els meus ulls podien veure la silueta del seu cul. Les meves mans grapejaven les seves natges i en aquella posició era inevitable intentar-li posar un del meus dits pel cul. Si el rebutjava, hauria de parar, però si no deia res, la penetraria al mateix temps que la llepava. Doncs la seva reacció va ser la que dona el plaer extrem. Va cridar que no pares de tocar-li el cul al mateix temps que li llepava el cony. El meu sexe estava a punt d’explotar i el seu regalimava com mai jo li havia vist abans a una dona.

Va ser ella que va voler canviar. Va aixecar el seu sexe de la meva cara i va posar-se d’en peus. A la cuina hi havia una taula que quedava a l’altura del meu sexe. Vaig agafar la Rosa i la vaig asseure al damunt. Li vaig obrir les cames i vaig posar-me entremig les seves cuixes. Vaig apropar-la cap al meu cos i vaig enfilar la meva polla en direcció el seu sexe. Estava tan xopa que no va costar gens posar-la tota fins al fons. L’agafava per la cintura i li feia entrar la meva verga fins el fons del seu sexe mentre la mirava als ulls. La seva cara transmetia un plaer extrem cada vegada que el meu sexe s’enfonsava fins el fons del seu. Les envestides les feia amb tanta força que els prestatges que hi havia costat tremolaven. Tot plegat feia un soroll escandalós i que acompanyava cada una de les penetracions que li estava fent . Cada cop que arribava fins el fons, notava com els meus testicles rebotaven amb força contra el cos de meva veïna. Era espectacular. Una follada intensa, salvatge, bestial. En aquella posició, de cara tots dos, va ser ella que va demanar que em corregués a dins del seu cony. Que volia que jo l’omplis del meu semen. I no va trigar gaire en fer-se realitat el que m’estava demanat. La meva polla va esclatar i va inundar el seu sexe. Recordo molt bé aquell moment. Ella estava a punt de tenir el seu orgasme, i malgrat jo ja m’havia buidat, vaig seguir follant-la per veure com explotava ella. I ho va fer en un no res. Els seus crits de plaer anaven acompanyats d’unes fortes esgarrapades que fer-me a l’esquena. La seva cara va dibuixar un plaer immens a l’arribar-li el seu orgasme. Els crits de plaer que va llençar, els deurien escoltar tots els nostres veïns.

Desprès de vestir-nos. Vam coincidir en la valoració que havia estat un “polvo” increïble, però ella va demanar que es quedés en allò, en un fet puntual. Que estava casada i que no volia posar en perill el seu matrimoni. Li vaig donar la raó, perquè jo no volia perjudicar-la i perquè realment, l únic que jo volia, ja havia passat. La sorpresa la vaig tenir quan al cap de dues setmanes em va arribar un paquet a casa i a dins hi havia dues còpies ampliades de les fotos sensuals de la meva veïna. Unes fotos que encara guardo.

Pots llegir el meu llibre : Treu-te les calces

treure les calces portada

Segueix-nos a

Facebook: https://www.facebook.com/relats.catala
Twitter : https://twitter.com/curtserotics

Deixa un comentari

