Joguines sexuals, un nou aliat

Divendres l Anna i jo havíem quedat amb uns amics per fer una copeta. Feia dies que no coincidíem i teníem ganes de fer-la petar. Vam quedar a la tarda, desprès de treballar i abans de sopar. Vaig quedar amb l’Anna que jo aniria directament des de l’oficina i que em trobaria amb ella directament al bar. El bar on vam quedar és el nostre lloc de trobada de sempre. Un local molt acollidor, amb bona música i el porten una gent molt agradable. Té força taules i quasi sempre pots trobar lloc per asseure. Quan vaig arribar, ja havien arribats tots. L’Anna estava asseguda al costat de l’Alícia. No l’havia tornat a veure des de l’encontre sexual que tot tres van viure a casa nostre. Vaig saludar a tothom i li vaig donar un petó a la meva parella. Vaig asseure’m davant d’elles dues. Vaig fer un gest de salutació amb el cap dirigit a l’Alícia i li vaig preguntar si tot anava bé. Ella va dir que si, que estava molt bé. Els tres teníem un secret que compartíem. Això generava un estat de complicitat que a mi m’encanta. I si haig de ser franc, estic segur que a la nostra amiga també. La seva cara i el seu somriure demostraven que estava a gust amb aquesta situació.

imageVam demanar una ronda de beguda i algunes coses per picar. El cambrer ho va anar deixant a sobre la barra. Com vaig arribar l’últim, em vaig oferir per portar les consumicions de la barra a la taula. L’Anna també va aixecar-se per ajudar. Quan estàvem a la barra tots dos sols, em va explicar que s’ havia passat la tarda de compres amb l’Alícia. Va explicar-me que havien anat a una botiga de joguines per adults i que s’havia gastat mig sou. Li vaig demanar que m’expliqués què havien comprat. Només de pensar-hi ja m’estava escalfant. L’Anna va assegurar-me que al vespre ho descobriria tot, però que podia avançar-me una cosa. Jo estava molt impacient. Com us podria dir … estava com un nen la nit de reis esperant les seves joguines. Vaig quedar-me bocabadat quan em va entregar un un objecte rodó que al prémer un botó es va encendre i va vibrar com ho fa un telèfon mòbil.

– I això què és? – Vaig dir amb cara de sorprès.

– Avui et dono el “mando” del meu plaer. Una de les joguines que m’he comprat, és un petit vibrador que ara porto dins de la meva vagina. I tu, tens a les teves mans, el comandament a distància que el fa vibrar.

– Òstiaaaaa!!!! Ohhhhh.. però va en serio el que m’estàs dient ? – Vaig preguntar al·lucinat .

– Si, és clar. Pots fer-lo servir de dues maneres. Amb els botons de més i menys, però la gràcia d’aquesta joguina, és que el pots fer servir amb el moviment del braç. Si puges el braç vibra més, si el baixes , alenteixes el ritme- Va explicar-me ella mentre sospirava fruit del plaer que li donava la demo.

– Ostres funciona com la WII- No vaig poder evitar fer la comparació en veu alta.

– Que dolent que ets. Pensa que ara estem davant de gent, no em facis patir molt .Ves-me donant plaer, però controla’t. Va advertir-me ella.

– Explica’m el que notes amb això posat- Li vaig preguntar mentre pujava el braç

– Es un pessigolleig, ( mmmm), quin gust. Es com un massatge molt satisfactori. Una sensació d’excitació constant. Però el que m’està posant com una moto, és saber que estem entre altra gent i que tu pots fer vibrar el meu sexe.

– Em tens molt calent marranota!!- Li vaig dir.

Vaig posar-me el comandament a la butxaca, i entre els dos vam agafar les consumicions per portar-les a taula. Vam seure i vam continuar la conversa amb els nostres amics. La veritat és que jo no parava gens d’atenció al que esteven explicant. Només tenia al cap que en aquell moment, la meva dona, que estava asseguda davant meu, tenia un dispositiu dins del seu sexe i que jo podia posar-lo en marxa a distància. Que podia anar jugant amb la seva excitació sense que ningú de l’entorn ho sabés. Tenia una certa por d’agafar el comandament i que algú se’n adonés. Però aquest era el joc al que estàvem jugant. Vaig posar-me la mà a la butxaca i vaig mirar l’Anna. Vaig agafar el comandament i tot seguit vaig començar a aixecar el braç. Vaig notar que el meu comandament també vibrava, amb la mateixa intensitat que imagino ho feia el vibrador que l’Anna tenia introduït a dins el seu cos. La vaig mirar als ulls, i la seva mirada delatava que un gust envaïa el seu interior. Es mossegava de forma discreta el llavi inferior de la seva boca. Era un senyal inequívoc que estava gaudint del moment. Vaig estar jugant amb la joguina una bona estona. Ara l’encenia, ara el parava, ara li donava més ritmes, ara el feia més lent.

La situació tenia molt de morbo, m’estava posant molt calent. Em moria de ganes d’anar cap a casa i follar amb la meva dona. Però de cop i volta, vaig veure que l’Alícia, que seia al costat de la meva dona, em mirava molt fixament. S’havia donat compte que portava el comandament a la mà. La seva cara reflectia sorpresa, però sobretot, mostrava excitació. Sabia el joc que estàvem fent davant d’aquell grup d’amics. Ens havia pillat! Ella havia anat a comprat amb l Anna i per tant sabia el seu funcionament. Va girar la mirada cap a l’Anna, i li va dir alguna cosa a cau d’orella. Va aixecar-se i va marxar al lavabo. Nosaltres dos seguíem amb el nostre joc secret. Jo no podia parar. No ens va aturar l’enxampada . Quan l’Alícia va tornar a taula, ja no va seure al costat de l’Anna, ho va fer al meu costat. Va apropar la seva boca a la meva orella i va dir-me en veu baixa:

– Ets un marranot! estàs posant com una moto a la meva amiga, davant dels nostres amics, i jo sense saber-ho! . Sou molt dolents!

– Tens ganes d’excitar-la tu també? — Vaig preguntar-li

– Siiii ,m’encantaria. Deixa’m el comandament! – Va demanar-me ella.

I quan el va agafar, no va parar de gesticular. Braç amunt, braç avall. Tot això mentre no ella parava de xerrar amb la resta de grup. Mare meva quina capacitat de fer dues coses alhora. La molt cabrona, posava al límit a l’Anna, li feia vibrar el interior del seu cony i tenia el valor de preguntar-li en veu alta i davant de tots:

– Anna, avui estàs molt callada. Que et passa res.?

En pocs minuts, vam començar a tancar la trobada. Tots teníem compromisos. Bé, nosaltres el teníem a casa nostre . Quan estàvem pagant, vam preguntar l’Alícia si volia venir a casa, però tenia un sopar amb altre gent. Tot i la nostra insistència, va assegurar-nos que no podia.

Vam pagar, ens vam acomiadar tots i nosaltres dos vam anar cap a casa. Vam anar caminant perquè érem molt a prop de casa. Estàvem molt calents tots dos i només teníem ganes d’arribar i cardar com a cosacs. Quan vam arribar al portal de casa, vam coincidir amb un veí que també pujava en ascensor. És un noi jove que viu a sobre nostre. Us puc dir que fins on arriba el meu criteri, és un noi guapetón. Quan el vaig veure no vaig dubtar en posar-me la mà a la butxaca i treure el comandament a distància. Al sentir la vibració més intensa, l Anna va mirar-me primer a mi, i desprès i de forma dissimulada va fer el mateix amb el nostre veí. Cada segon que passava, més calents estàvem tots dos. La meva polla estava a punt de rebentar els pantalons. L’Anna ja no podia dissimular la seva calentura. Per sort, l’ascensor va parar a la nostra planta i vam deixar al noi sol. Segur que sabia que estava passant alguna cosa. La tensió sexual es podia tallar amb un ganivet, Vam obrir la porta de casa i un cop a dins, vam estar morrejant-nos una bona estona. L’Anna va ensenyar-me una bossa i va recordar-me que teníem altres joguines que provar.

Vam anar cap a la nostra habitació. L’Anna es va treure el vibrador que portava posat, i me’l va presentar. Era com un ou petitet. Estava mullat i tenia una textura molt agradable. Desprès em va presentar l’altre compra que havia fet.

– Mira aquest aparell,serveix per donar-nos plaer a tots dos alhora.

– Però que dius? , com es col·loca? Vaig preguntar-li mentre observava un aparell en forma d’U- ?

– És diu We- Vibe i és és tota una revolució en joguines sexuals. No et dic el preu….

– Però com funciona ? Vaig insistir-hi.

– És molt fàcil, una part me la introdueixo a la vagina i la vibració ens dóna plaer a tots dos. A més, amb això dins, tu pots posar-la al mateix temps.

– Quines coses que inventen, no?

– Diuen que qui prova això, s’escorren en un moment. O sigui que avui preparat!!!

Desprès va ensenyar-me que també s’havia comprat un consolador amb forma fàl·lica, d’un tamany prou generós i un de petit que servia per la penetració anal.

La situació viscuda al bar ens havia escalfat molt, però he de confessar que el fet de que la meva dona volgués experimentar, m’havia obert un món d’imaginació molt potent. Vam acabar de despullar- nos del tot. Tots dos sense cap peça de roba. Vam estirar-nos al llit i l’Anna va obrir-se de cames amb les plantes del peu recolzades al matalàs i amb els genolls en amunt. Va agafar el consolador més i el va lubrificar amb un gel que havia comprat aquell mateix dia. Me’l va donar i va ordenar-me que la penetrés amb aquell aparell. Vaig introduir-lo a poc a poc a dins del sexe de la meva dona. La meva polla entra amb més facilitat, però també el tamany no és el mateix. Vaig començar a fer espai fins que va arribar fins el fons. La seva cara em demostrava que aquella polla sintètica li estava donant plaer, molt de plaer. Vaig començar a besar-li i llepar-li els pits mentre una de les meves mans aguantava aquell aparell sexual, un aparell que estava dins de la meva dona i que a més a més, estava proporcionant-li un plaer immens. Vaig apropar- me a la seva orella, i vaig ajudar-la a fantasiejar amb el veí que ens havíem trobat a l’ascensor.

– Has vist com et mirava el veí a l’ascensor ? Vaig preguntar-li per provocar en ella un morbo afegit- T’ha vist la cara de plaer i tenia ganes de clavar-te-la

– Si, si l’he vist com em mirava.- Va assegurar ella . Però també he vist que a tu et posava calent. T’agradaria veure com es follen a la teva dona davant teu?
– Siii, m’encantaria veure-ho. Vaig respondre al mateix temps que li llençava un repte. Ja sabries cardar amb dos tios alhora?
– I tant que si. Em moro de ganes de estar amb tu i alhora amb un altre home al llit. Ara mateix m’imagino que el consolador que m’omple el cony, és la polla del nostre veí.

Tot seguit, l’Anna que continuava estirada al llit, va agafar-se el consolador amb la mà dreta i va indicar-me que em poses de genolls al costat del seu cap. Va agafar-me la verga i se la va posar a la boca. Ja en tenia una a dins del seu sexe i l’altre a la boca.

– Això és el que somnio moltes vegades. Llepar-te-la mentre un altre home me la clava fins al fons. Quin gust déu meu!!!!- No parava de repetir ella.

Vam estar una bona estona jugant en aquesta situació. Des de la meva posició podia veure com la meva dona em feia una mamada mentre ella mateixa s’introduïa l’altra verga de plàstic. Quin plaer!!! La cabrona sap com donar-me morbo en cada moment. De sobte, vaig veure el consolador més petit i el vaig agafar. Li vaig proposar estrenar-lo.

Vols estrenar aquesta ? Vols comprovar quina sensació tens?- l’Anna va acceptar.

El va mullar tot de crema i va demanar-me que li llepés el clítoris. I va reclamar-me que la penetrés a poc a poc, que fos suau, que només li poses la punteta. I així ho vaig fer. Li vaig preguntar què sentia, quines sensacions li produïa la penetració anal. Va confessar que li estava agradant molt, que la penetració era una sensació diferent. L’olor del seu sexe calent es mesclava amb la humitat que desprenia el seu cony. La meva llengua no parava de llepar-la, mentre els meus dits agafaven aquell petit estri que es feia lloc en l’espai més secret i prohibit del cos de la meva dona. El moment era de màxima excitació. Els seu gemecs de plaer es mesclaven amb les seves frases descriptives del moment.

– Quin gust, tenir la teva boca al meu cony, i aquesta polla al cul. Perquè em fas això? Perquè em fas sentir tant marrana, tant porca!! No paris de donar-me plaer!- Deia l’Anna.

Vam estar així, fins que va fer-me parar amb l’objectiu d’allargar més aquest increïble polvo. Ens faltava per provar, el estimulador de parella. El vam llepar dos dos, ella llepava una part i jo l’altre. Aquell aparell ens havia de donar plaer a tots dos. L’Anna el va agafar i després de mullar-lo amb el gel, el van encendre. La part més petita va anar a parar dins del seu sexe. La part més gran, la que havia de fer massatge a la meva part escrotal, va quedar a fora. L’aparell té dos motorets que funcionen amb un comandament a distància. Ella es va estirar al llit i jo vaig posar-m’hi a sobre. Vaig encarar la meva verga davant del seu cony i va entrar. Allà dins hi eren tots dos, el vibrador i la meva polla. Mare meva quin gust !!!Estava follant l’Anna i la vibració ens donava plaer a tots dos. Quan la penetració arribava al fons, l’aparell em feia un massatge als ous. Quin gust estava donant-nos a tots dos. No vam trigar gaire a tenir un orgasme sincronitzat. Els crits de plaer de l’Anna els devia escoltar el veí de dalt. Vaig descarregar tot el meu semen a l’interior del sexe de l’Anna. Havia estat la primera experiència amb joguines i havia estat genial. Havíem obert una altra porta a la nostra vida sexual.

Desprès vam dutxar-nos, vam sopar una mica i vam tornar a provar aquestes joguines, que ja formen part del nostre sexe.

Bona nit

Pots llegir el meu llibre : Treu-te les calces

treure les calces portada

Segueix-nos a

Facebook: https://www.facebook.com/relats.catala
Twitter : https://twitter.com/curtserotics

 

Deixa un comentari

