Bany sota la llum de la lluna

Aquest matí, per motius de feina he hagut d’anar a fer unes tasques fora de l’oficina i he passat per davant de la platja. No sé explicar que és, però els que hem nascut a la costa, el mar és una atracció. Jo, em puc quedar hores mirant les onades com venen i com tornen a venir. No em canso d’escoltar aquell rumor que fa l’aigua quan arriba a la sorra. A mi m’agrada la platja, però quan no hi ha ningú més. No suporto els dies d’estiu plens de gent amb nevera, cadira, ombrel·la i altres estris per passar-se el dia plantat a la sorra. No és la meva platja quan els crits de la gent apaguen el soroll de l’aigua. No és la meva platja quan mires a l’horitzó i veus centenars o milers de banyistes flotant a l’aigua. Respecto que hi hagi gent que els agradi, però la meva atracció cap a la platja és una altra. Aquest matí, he fet una d’aquelles coses que m’agrada fer. He aparcat el cotxe i m’he posat a mirar el mar. Aleshores he recordat que a principis d’estiu, l’Anna i jo vam anar una nit a prendre uns mojitos a un xiriguito. Un d’aquells que estan a la sorra i que als matins no paren de servir begudes als banyistes i que a les nits, amb una mica de música són l’espai perfecte per compartir amb amics.platja copy

Era una nit molt calorosa d’estiu. La veritat és que recordo que allà s’estava molt bé. Al xiringuito érem 4 gats i la música que sonava, bastant de fons, ens acompanyava molt. El més espectacular era veure una immensa lluna plena que tenia una brillantor especial. El seus rajos es reflectien sobre el mar. Els mojitos entraven sols, un darrera l’altre. L’Anna i jo vam estar parlant de tot una mica. Ella i jo sempre tenim conversa. No recordo haver-nos quedat mai sense paraules. Quan van arribar les dues, el cambrer va venir-nos a dir que ja tancaven. Que a les 9 havia de tornar per obrir i va demanar-nos amablement que passéssim per caixa.

Estàvem tant a gust que vam decidir no tornar cap a casa. L’Anna va proposar-me que anés al cotxe i agafés unes tovalloles que sempre portem per si cal fer-les servir. Ho vaig fer i ens vam seure a la vora del mar. El run run de l’aigua era mínim. La mar estava molt quieta. La Llum de la lluna era espectacular. I a la Platja no hi havia ningú més, com m’agrada a mi.

Vam començar a parlar de la platja i el que havíem viscut. L’Anna va preguntar-me si alguna vegada havia tingut alguna experiència sexual a la platja, i jo li vaig dir la veritat, que malauradament no n’havia tingut cap. Ella va explicar-me que una nit de Sant Joan, en una platja del costat, hi va anar amb la seva parella i que de la matinada van començar a follar al costat de les roques. Em va explicar que vam acabar amb els primers rajos de sol i la llum solar va fer-los descobrir que repartits per la platja hi havia un munt de parelles que estaven follan com ells.

L’alcohol dels mojitos, la lluna, el mar i la conversa ens va encendre una mica tots dos. Vam començar a besar-nos. Ens vam acariciar . Començàvem a desitjar-nos el un a l’altre. L’Anna va descordar-me la camisa i va començar a tocar-me el pit. Les meves mans feien el mateix amb ella. Asseguts a la tovallola, les nostres boques estàvem fusionades, mentre les nostres mans tocàvem l’un a l’altre. Una de les meves mans passava per sota de la seva samarreta i li acariciava el seu pit. L’altra passava per la seva esquena i tocava el seu cabell. Primer em va treure la camisa i jo vaig fer el mateix amb la seva samarreta. Ella va descordar-me els pantalons i vaig notar com la seva mà buscava el meu sexe. M’encanta aquesta sensació de remenar per dins dels pantalons. Jo vaig descordar-li els sostenidors i va quedar amb els pits al descobert. Va ser inevitable que els meus llavis els anessin a buscar. Llepadetes, mossegadetes, petonets. Els pits de l’Anna em tornen boig. No, els pits sol no, tota l’Anna em torna boig. Desprès de la menjada de pits, ella va treure’m els pantalons i tot seguit els calçotets. Allà estava jo, amb la camisa descordada i despullat de cintura en avall. La meva verga com us podeu imaginar estava dura i molt tiesa. L’Anna seguia amb els pantalons posats però amb els pits a l’aire. Va inclinar-se davant del meu sexe i se’l va empassar tot. Me’l llepava amb un ritme i amb una tècnica tant dolça que ràpidament li vaig demanar que parés o em buidaria a dins la seva boca. Va parar i vam començar a morrejar-nos. La seva boca tenia gust al meu sexe. Va ser ella la que es va posar d’en peus i va convidar-me a quedar-nos els dos en pilotes i a a banyar-nos al mar de nit i sota la influent lluna.

Fins aquell dia jo mai havia tingut una experiència sexual a la platja, però això anava a canviar aquella nit. L’Anna es va treure els pantalons i despès les calces. Jo vaig treure’m la camisa i la vaig deixar al costat de la tovallola. La llum de la lluna ens permetia veure tota la platja i podíem comprovar que no hi havia ningú més. Això tranquil·litza una mica i destensa la situació.

Vam entrar a l’aigua, i l’impacte de la fredor de l’aigua va fer baixar la meva erecció. Un cop teníem els dos cosos mig coberts per l’aigua, ens vam tornar a besar. Molt hàbilment, l’Anna va penjar-se del meu coll i les seves cames van rodejar el meu cos. Les meves mans grapejaven el seu cul. Estàvem l’un davant de l’altre, amb els cosos enganxats i besant-nos amb molta passió. En aquest punt, li vaig demanar que em donés detalls del polvo que va tenir ella la nit de Sant Joan. I ho va fer. Va explicar-me amb tot tipus de detall que aquella nit portava un vestit molt sexy, que molts homes li van tirar els trastos, i que a mesura que passava la nit, més ganes de follar li venien. Que hi havia un amic, del que aleshores era el seu nóvio, que li posava molt, que li donava molt de morbo. Va explicar-me que en fons va tenir sort, ja què aquest noi no havia mostrar cap interès cap a ella. Que si se hagués intentat lligar, l’Anna hauria tingut un problema greu de decisió. Cap allà les 5, li va dir al seu nòvio que volia cardar i que ho volia fer a la platja. M’explicava que el noi no va dubtar ni un instant.

Ja podeu imaginar-vos que la conversa i la situació van fer tornar la meva verga a la situació inicial. Dura , molt dura i tiesa, molt tiesa. L’Anna estava davant meu a sobre de la meva polla. Però malgrat érem dins de l’aigua, va aconseguir escalfar-se tant que va lubrificar el seu sexe permeten la meva entrada sense massa dificultat dins del seu cos. Els nostres ulls es miràvem fixament. Les nostres cares transmetien l’un al altre el plaer que ens estàvem donat l’un a l’altre. El mar, que estava quiet, em permetia agafar la meva dona i moure-la amunt i avall. Els seus braços rodejaven el meu cap i les meves mans l’agafaven a ella per les natges del seu cul. Ella no parava de dir en veu alta, que follar a dins de l’aigua li donava molt de gust.

Al cap d’una estoneta, recordo que em va preguntar si m’havia posat calent escoltar-la a ella com narrava el sexe amb un altre home. Li vaig dir que m’havia posat com una moto. Que em donava morbo que m’expliqués que aquell dia s’havia posat calenta escalfant a altres homes. I que m’havia calentat molt escoltar-la mentre m’explicava que volia follar-se un amic del seu nòvio. En el moment en que ens trobàvem, follant, calents com el ferro roent i amb un nivell d’excitació extrema, els records de l’Anna van ajudar a pujar-nos encara més la temperatura. Ella va detallar-me que aquella nit, li hagués sigut infidel a la seva parella. Que aquella nit volia i tenia unes ganes boges de follar amb aquell home . Però també va explicar-me que va fotre un clau espectacular perquè follava físicament amb el seu nòvio, però que la seva imaginació estava amb aquell home.

Les confessions mentre ella i jo estàvem cardant, ens va estimular tant que no vam trigar a tenir un orgasme. Primer se’n va anar ella, va començar tremolar tot el seu cos. M’agafava del cap amb força al mateix temps que els gemecs de plaer es van convetir en un crit de plaer enorme. Jo vaig anar just al seu darrera. Vaig descarregar dins del seu cony.

Vam besar-nos. Vam riure molt. Ella va recordar-me que mai més podria dir que no havia tingut sexe a la platja. Vam estar una estoneta, però ràpidament ens va agafar fred. Vam sortir i vam anar cap a casa.

I avui, he recordat aquella nit d’estiu sota la lluna.

Adéu.

Pots llegir el meu llibre : Treu-te les calces

treure les calces portada

Segueix-nos a

Facebook: https://www.facebook.com/relats.catala
Twitter : https://twitter.com/curtserotics

 

Un pensament sobre “Bany sota la llum de la lluna

Deixa un comentari

