Escalfant-nos per Whatsapp

Fa un dies vaig rebre una trucada de l’Anna. Jo estava treballant i em va sorprendre perquè no acostuma a trucar-me quan estic a la feina. La trucada era per fer-me saber que tenia moltes ganes de veure’m. Vam estar parlant una estona i vam acomiadar-nos fins al vespre.

esposesAl cap d’un quart d’hora m’arriba un senyal de que he rebut un whatsapp. L’obro i comprovo que és de l’Anna. S’havia fet una foto davant d’un mirall amb un vestit negre. Estava molt sexy. Un cop vaig veure la foto, vam començar una conversa per whatsapp.

– I aquest vestit d’on l’has tret? no el recordo.

<Anna> Me’l vull comprar i vull la teva opinió. T’agrada?
<jo>- Ah, que estàs comprant…
<Anna> Me’l Compro?
<jo>Estàs molt sexy. Compra’l.
<Anna> He pensat que potser t’agradaria treure-me’l.
<jo>Posa-te’l aquest vespre. Quan arribi a casa te’l trauré.
<Anna> Ok.

Jo vaig seguir treballant però no em podia treure del cap la foto de l’Anna. Estava molt sexy. Al cap d’una mitja hora, un altre whatsapp. També de l’Anna. Aquest cop la foto era d’ella amb uns sostenidors negres amb les puntes d’encaix. Estava tant provocativa.. tant sexy…

<Anna> – T’agraden? Me’ls he comprat per posar-me’ls aquesta nit.
<jo> – Ostres Anna, m’estàs posant molt calent.
<Anna> Però t’agraden com em queden o no?
<jo> – M’encanten! Tinc ganes de que arribi la nit i pugui pujar-te el vestit i treure’t els sostenidors. Em moro de ganes se menjar-te els pits.
<Anna> Doncs hauràs d’esperar a la nit.
<jo> – Adéu.

Per culpa de les nostres converses jo anava tant excitat que no podia concentrar- me en la feina. El joc d’ensenyar-me una mica el que em trobaria a casa, m’havia encès tant que no podia dissimular-ho sota els pantalons. Anava trempat i havia de tapar-ho perquè els companys no ho poguessin veure.

Una estona més tard, un altre avís del whatsapp. Una altra foto. Aquest cop m’ensenyava una cama coberta per una mitja negre d’aquestes de lligacames. No sé ben be el perquè, però als homes ens excita molt veure una dona amb aquestes mitges posades.

<Anna> T’agraden? Vols que me les posi aquest vespre?
<jo> – Sii, i tant que si vull. Si segueixes així m’agafarà alguna cosa abans de que arribi el vespre.
<Anna> Les he vist a la botiga, i he pensat que et posarien més calent encara.
<jo> – Doncs has encertat, estic com una moto. Tinc unes ganes boges de que arribi el vespre i pugui tocar-te les cames.
<Anna> adéu.

Ara ja no podia pensar en res més que en l’Anna. Me la imaginava amb tot allò posat, i se’m posava molt dura. Quedava una hora per plegar i vaig rebre un nou missatge. Una altra foto. Aquest cop m’havia enviat una imatge on se li podien veure unes calces i un “lliguero” negre. Era la primera vegada que la veia amb aquesta peça posada. Quin morbo m’estava donant el que estava fent l’Anna. Donar- me per capítols els elements que al vespre serien part del nostre “polvo”. Ella també estava encantada amb la provocació.

<Anna> Em queda bé el “lliguero”?
<jo>- Et queda de conya. Estas molt sexy.
<Anna> Tens ganes de follar-me?
<jo> – Tinc unes ganes boges d’estar a dins teu.
<Anna> Doncs no triguis en arribar a casa
<jo> – Sortiré volant de la feina, Ok?
<Anna> D acord. Adéu.

Les fotos del vestit, dels sostenidors, de les mitges i del lliguero havien aconseguit despertat la bèstia més sexual que hi havia dins meu. Només faltaven 15 minuts per acabar la meva jornada, quan vaig rebre el últim missatge. Una altra foto d’ella amb una perruca rossa platí. Llavis pintats de vermell.

<Anna> Aquesta nit seré qui vulguis que sigui.
<jo> – Ostres, quin canvi tant radical amb aquesta perruca.
<Anna> Qui vols que sigui aquesta nit?
<jo> – Què vols dir?
<Anna> Que aquesta nit puc ser la teva fantasia. Digue’m a quina dona voldries follar-te avui, i jo seré ella.
<jo> – Deixa’m-ho pensar. Quan arribi a casa t’ho dic.
<Anna> No triguis, adéu

Vaig recollir i vaig plegar uns minuts abans. L’endemà ja els tornaré , vaig pensar. Vaig anar a buscar el cotxe per anar cap a casa. De camí, vaig acabar de decidir-me per una idea que havia tingut per complementar la provocació que m’havia fet durant tot el dia l’Anna. A un parell de carrers de l’oficina, hi ha una botiga de productes eròtics. Tenia un parell d’idees. Vaig entrar i li vaig preguntar a la dependenta si tenia alguna cosa per tapar els ulls de la meva dona. Va oferir-me uns mocadors de roba molt fina. Vaig triar-ne un li vaig fer una foto i li vaig enviar a l’Anna.

<Anna> Què és això?
<jo> Aquesta nit et donaré plaer, però no ho veuràs perquè et taparé els ulls!
<Anna> Que cabronàs. Tu podràs veure’m i jo no. Mmnnnnn. M’encanta.
<jo> – Ara vinc-
<Anna> T’estic esperant.

La dependenta va preguntar-me si volia alguna cosa més. Li vaig preguntar si tenia algun estri per lligar les mans. I com era d’esperar, va ensenyar-me un mostrari de manilles. Vaig preguntar preus i vaig triar- ne unes. Li vaig fer una foto i li vaig enviar a la meva dona.

<jo> – Aquest vespre no veuràs ni tocaràs. Et lligaré les mans.
<Anna> Quina excitació em dóna estar lligada i sotmesa als teus desitjos sexuals. No triguis en arribar. Vull que em lliguis.
<jo> – Sabia que t’agradaria. En un no res arribo a casa

La dependenta va preguntar si volia alguna altra cosa. Li vaig dir que creia que no, però ella va suggerir-me una vareta-fuet. Si li tapes els ulls i li lligues les mans, necessites alguna cosa per mostrar-li que el què manes en aquesta relació ets tu. Jo li vaig dir que el tema sado se’m escapava, que no podria pegar l’Anna. Però ella va minimitzar el seu efecte i va instruir-me a fer-la servir bé. No es tracta de pegar, es tracta de dominar-la i castigar-la lleugerament si no fa el que dius. Aquest fuet no fa gens de mal. Li vaig demanar poder fer-li una foto a la vareta i que segons respongués ella al whatsapp, me’l quedaria o no. Dit i fet, li vaig fer una foto i enviar. Al cap de 30 segons.

<Anna> ohhhh. Et prometo que no seré dolentota!!!! Em portaré molt bé!!!

La resposta era inequívocament positiva al fuet. Vaig pagar i vaig anar cap a casa. A l’obrir la porta vaig veure com havia preparat una atmosfera molt sensual. Al passadís hi havia unes espelmetes que m’indicaven el camí de la nostra habitació. Al seu interior hi era ella, vestida amb tots els elements que m’havia anunciat. Estava espectacular, sabates de taló alt, mitges negres, vestit negre amb un escot al·lucinant i cabell ros platí. Vaig mirar-la de dalt avall unes quantes vegades. Vam besar-nos apassionament. Vaig posar-me darrera seu, fregant el meu cos contra el seu i vaig treure el mocador amb el qual li vaig tapar els ulls.

— Ara ja no podràs veure res– vaig dir-li a cau d’orella.
— Ets molt dolent amb mi.

I mentre li passava el fuet per la seva cara, li vaig dir ;

– Encara seré mes dolent.
– Què em faràs?
– Et lligaré i faràs tot el que et demani. Si no m’obeïxes, et castigaré!

Amb els ulls tapats vaig apropar-la al capçal del llit. Vaig posar-li les esposes i les hi vaig fer passar pel mig del capçal. El capçal tenia una estructura de tubs metàl·lics que permetien lligar-la. Ella va quedar amb els peus al terra i fruit de tenir les mans lligades al llit, li quedava l’esquena lleugerament tirada endavant. Estava en una posició que et convidava a posar-te al seu darrera.

La meva pelvis va començar a fregar-se pel seu cul. Les meves mans tocaven les seves cames. Els meus dits van pujar el seu vestit per deixar al descobert la sensualitat que portava posada. Vaig fer una passa enrere per poder observar-la.

Mitges negres, lliguero, calces negres… quines ganes tenia de clavar-li la meva polla. Vaig començar a tocar-la. Primer vaig fer-me pas en la part superior del seu vestit. Vaig descordar-li i van quedar al descobert la seva esquena creuada pels sostenidors. Les meves mans s’hi van colar a dins. M”encanta tocar-li els pits. Els meus dits feien petits massatges als mugrons. Les meves mans agafaven per complet tots els seus pits. Hi caben just a dins les meves mans.

Desprès d’una estona recreant-me amb els pits, vaig col·locar-me al seu darrera i vaig agenollar-me. Quina visió tenia davant meu!!!! Vaig començar a besar i a llepar les seves cames, les seves natges, el seu entrecuix. Anava fent-me pas entre les mitges, entre les seves calces. L’olor del seu sexe em torna boig.

L’Anna estava molt excitada. Els seus gemecs de plaer quan la llepava, els moviments que feia el seu cos i que tenia les calces xopes eren els factors que denotàvem que ella també anava com una moto. El no veure’m, el no poder tocar-me … eren factors que li provocava encara més excitació.

Cada instant que la mirava amb la perruca rossa posada i amb aquesta roba…més ganes em venien de entrar-hi a dins. Ella, ella també tenia unes ganes boges d’acollir-me dins seu. Vaig treure’m la roba i vaig comprovar que tenia la verga més dura que una barra de ferro

– No em facis patir més!!. Porto tot el dia esperant que em follis. Va demanar-me

Passant-li el fuet per entremig els llavis, vaig anunciar-li :

– Anna, no siguis dolenta, que si no t’hauré de castigar amb aquesta vara.
– Jo vull que em castiguis amb la teva polla, vull que me la clavis fins al fons. La vull sentir tota dins!!

Aquelles paraules, van fer efecte. Vaig apartar les seves calces, i vaig col·locar el meu sexe a dins del seu. Estava tant mullada que la meva polla va lliscar fins al fons del seu cony sense cap mena de resistència. Vaig començar a follar-la. Mentre seguia lligada de mans i amb els ulls tapats, ella només podia cridar que no parés de clavar-li.

L’impacte del meu cos contra el seu anunciava cada una de les meves envestides. Primer el ritme era lent. A cada entrada, l’Anna responia amb un sospir de plaer. Els meus testicles impactaven contra el seu entrecuix. Les meves mans l’agafaven pels malucs i ajudaven els meus moviments follatoris. El seu cony estava tant humit que quan la meva verga entrava fins el fons, semblava que estigués a dins d’una piscina d’oli. A mesura que els segons passaven, el nostre ritme de moviments va anar augmentant, la respiració era cada cop més ràpida i els gemecs de plaer cada cop eren més intensos.
En aquest moment de màxima excitació, vaig treure la polla del seu cony i vaig agafar el fuet per donar-li una petita fuetada a la natges de l’Anna. La seva resposta va ser la de cridar i demanar-me que tornès a donar-li. Ho vaig fer. Eren cops petites. Vaig seguir una estona fins que ella va demanar que la folles de nou, que volia sentir la meva polla de nou.

Vaig deslligar-la i jo vaig estirar-me al llit. Vaig fer que ella es pugés damunt meu, encara amb els ulls tapats. Amb el tacte de les seves mans, me la va agafar i se la va introduir tota a dins. Les meves mans no paraven de tocar-la mentre jo no parava de mirar-la com es movia a sobre meu. Tenia els ulls tapats però l’expressió de la seva cara era un volcà de plaer- No vam trigar gaire a tenir un orgasme tots dos alhora. La explosió de la meva polla va inundar de semen el seu sexe. Redéu, quin “polvo” acabàvem de fotre.
Li vaig treure el mocador dels ulls i vam estirar-nos tots dos al llit. Vam estar una bona estona besant-nos i agraint-nos mútuament el que ens havíem donat aquell dia.

Pots llegir el meu llibre : Treu-te les calces

treure les calces portada
Segueix-nos a

Facebook: https://www.facebook.com/relats.catala
Twitter : https://twitter.com/curtserotics

Deixa un comentari

