Sense calces- Primera perversió junts.

Fa dos anys que l’Anna i jo vam començar una relació sentimental. La vaig conèixer en una festa que celebrava una amiga que tenim en comú. La veritat és que ja ens havíem vist algun cop donat que ella treballa molt a prop d’on ho faig jo. L’havia vist en més d’una ocasió a la cafeteria on esmorzo. Tot i que ella anava amb els seus companys i jo amb els meus, m’havia fixat molt en ella. Quan me la van presentar en aquella festa vaig entendre perquè m’hi havia fixat tant abans. L’Anna és una dona molt atractiva tant per fora i com per dins. És més jove que jo, ara té 35 anys. Vam connectar ràpidament i al cap de pocs dies vam començar una relació que hem mantingut fins a l’actualitat.

calces1Donat que feia dos anys d’aquell primer encontre oficial, l’Anna va proposar-me que anéssim a sopar per celebrar-ho. Els dos vam coincidir que estaria bé anar al restaurant en el qual vam sopar per primer cop junts. És un lloc molt acollidor que ens porta molt bons records. I és que després que ens presentessin, vaig trucar-la un dia per proposar-li un sopar plegats. Ella va acceptar i aquella cita va servir perquè ens féssim el primer petó. No és estrany doncs que al cap de dos anys volguéssim reviure aquella cita que va provocar un canvi de rumb a les nostres vides.

Els dos vam posar moltes ganes perquè la nit de celebració fos molt especial. Després de dutxar-nos, vam triar la roba, vam vestir-nos i vam agafar el cotxe per desplaçar-nos fins al port, el lloc on es troba el restaurant. L’Anna, igual que havia fet en la primera cita, va triar un magnífic i seductor vestit negre que li quedava per sobre els genolls. El negre és el seu color. Era un vestit força escotat que deixava veure una part de la seva pitrera. Els seus pits m’atrauen moltíssim, no són ni massa grans, ni massa petits. Però jo bavejo per tots els racons del seu cos. Les seves cames i el seu cul rodonet també són una temptació constant. Per aquella nit, l’Anna va triar unes sabates de taló alt, també de color negre, que la feien més alta i estilitzaven molt les seves cames. L’Anna té el cabell castany fosc i fa un metre seixanta d’altura. Jo tampoc sóc alt, així que tenim les alçades compensades. Com el vestit li quedava per sobre del genoll, quan érem al cotxe anant cap al sopar, els meus ulls no podien evitar centrar-se en les seves cuixes. Només mirar-la, em venien unes ganes boges d’emportar-me-la al llit.
Vam arribar al restaurant i li vam dir al cambrer que havíem fet una reserva per seure en una taula en concret. Era al lloc exacte on vam sopar la nit que volíem rememorar. Fa dos anys aquell raconet ens va donar la discreció que sempre fa falta en una primera cita. Entre plat i plat i bevent un excel·lent vi, vam començar a recordar el que havíem viscut durant aquests dos anys. Els dos vam coincidir alhora de dir que la nostra vida va canviar després d’aquell sopar. Vam repassar els millors i els pitjors moments que hem viscut junts. Ho vam fer així fins que vam fer memòria del nostre primer encontre sexual. No va ser aquella mateixa nit. Vam esperar un parell de setmanes a tenir la primera relació sexual. I vam esperar perquè ella acabava de sortir d’una altra relació i no volia anar més de pressa del compte. El primer cop que vam anar-nos-en al llit va estar envoltat de molts nervis i va ser un desastre. Després de parlar molt d’aquest aspecte, els dos vam estar d’acord en el fet que el nostre sexe actualment és infinitament millor que aquell primer “polvet”.

Tant parlar de sexe que va ser inevitable que acabéssim una mica excitats. La conversa, el vi i aquell vestit m’havien posat força calent. En aquell punt de la conversa, i de cop i volta, li vaig preguntar:

—Anna, quins són els teus límits sexuals?
—Què vols dir exactament?—Va respondre’m ella.
—Doncs, m’agradaria saber fins on podries arribar? A què li diries tu que no?
—No m’ho he plantejat mai, però si vols provar…

No m’esperava que em donés aquella resposta. Em va deixar descol·locat i necessitava uns segons per ordenar la meva ment. Així que vaig anar al lavabo deixant la meva parella asseguda sola a taula. Aquell parell de minuts van servir per clarificar les meves idees. Un cop vaig tornar-hi, ja tenia clar el joc que li volia proposar. Ara havia de comprovar si ella seria capaç de seguir-lo o bé m’engegaria a dida.

—Anna, m’ agradaria que anessis al lavabo i et treguis les calces. I quan tornis a taula, me les dónes a mi. Vull que et treguis les calces per mi.

Sense dir ni una sola paraula, l’Anna es va aixecar i va marxar cap al lavabo. Jo estava convençut que no ho faria. En el meu interior tenia la sensació que havia passat el límit. Ella mai m’havia mostrat un interès per situacions morboses i per això creia que no se les trauria. Uns quatre minuts més tard, va tornar a la taula. Li brillaven els ulls com si hagués fet una malifeta. Va donar-me les mans i la meva sorpresa va ser majúscula! A la mà dreta hi portava les calces que de forma molt dissimulada, em va traspassar a la meva mà esquerra. Vaig donar-li una ullada i quan vaig comprovar que era realment una part de la seva roba interior, vaig tenir una erecció considerable. Amb molta cautela, per evitar ser vist per la resta de comensals, vaig portar la meva mà fins al meu nas i vaig poder percebre l’olor de sexe que desprenien les calces de la meva dona. L’erecció que m’havia provocat aquell gest era impressionant. Ja tenia la verga dura, però va endurir-se més quan ella em va dir:

—Ja em tens sense calces, què vols que faci ara?
La meva resposta va ser proposar-li anar una mica més enllà.
—Anna, vull que comparteixis amb mi una fantasia teva. El restaurant és ple de gent. Vull que miris a tothom i que triïs a una persona, un home o una dona. Vull que triïs algú amb el que te n’aniries al llit, algú a qui et follaries.

Ella va començar a mirar a tothom i al cap d’un minut, va dir-me:

—Descartant-te a tu, trio l’home de la camisa negra, el que està dues taules més enllà i que està sopant amb una noia rossa.

Ella va escollir un home d’uns 35 anys, d’un metre setanta, cabell fosc i amb algunes canes que li donava un aire bohemi.

—Anna, vull que te’l miris, i si ell se n’adona, molt millor. Mentre te’l mires, vull que em vagis explicant com t’ho faries amb ell. És com si t’estigués compartint amb un altre home, però realment ell no et tocarà.
—Però el restaurant és ple de gent! I si m’escolta algú?—Va dir-me ella una mica espantada pel joc que li proposava però alhora molt atreta per la situació plantejada.
El meu joc però, anava una mica més enllà. Així que vaig seguir amb les meves peticions.

—Anna, si has de patir, fes-ho més per si et poden veure. Perquè, a part de les teves explicacions, vull que tinguis una mà entremig de les cames i a mesura que m expliquis com et follaries aquest home, vull que et vagis tocant.
Lluny d’espantar-se pel repte, ella va confessar que.
—La situació que m’estàs proposant m’està posant molt calenta.

Mirant-me fixament als ulls, l’Anna va començar a narrar amb un timbre de veu que només podia escoltar jo i que difícilment era audible per als clients de les taules més properes.

—Em miro aquest home i em vénen unes ganes boges de tocar-lo. Ara mateix, si fos al seu costat, li posaria la meva mà per sobre el seu pantaló. Estic convençuda que la seva polla està dura, molt dura. M’encantaria notar la seva erecció, notar com està calent. Jo tinc el meu sexe humit pensant en el d’aquest home desconegut. Tanco els ulls i m’imagino que de genolls, aquest home s’apropa a la nostra taula. Noto com el seu cap s’introdueix entre les meves cames i com no porto calces la seva llengua no para de llepar el meu sexe! La punta de la seva llengua juga amb el meu clítoris.

Mentre l’Anna em donava els detalls de la seva fantasia, la seva mà es perdia entre les seves cames. Podia veure com els seus dits s’introduïen entre les seves cuixes que mantenia lleugerament obertes per facilitar el seu joc. No m’ho podia creure. La meva Anna s’estava masturbant davant meu i davant d’unes 40 persones més! Ella anava augmentant la seva excitació i jo ja tenia la polla a punt de rebentar els meus pantalons. La mirava fixament i podia veure com ella tancava els ulls interioritzant l’autoplaer que s’estava donant. Jo no parava d’apropar-me les seves calces al meu nas per olorar-les.

Cada segon que passava, més ganes tenia de follar la meva dona. Veure-la davant meu, sense calces, tan excitada i relatant com un altre home li estava menjant el cony, eren uns ingredients que m’estaven posant més calent que mai!

—Tanco els ulls i m’imagino que ara aquest home m’agafa amb força i m’asseu a sobre la taula. Puc notar les seves mans tocant-me el meu cul.—Seguia explicant l’Anna—Mentrestant, el seu cos es posiciona davant del meu i noto com la seva polla comença a penetrar el meu sexe mullat. Tinc el sexe xop, estic molt mullada. Et recordo que el meu sexe ha quedat al descobert després que tu m’hagis fet treure les calces. Vull que en la meva fantasia, tu miris com aquest home de la camisa negra em folla!—M’explicava l’Anna entre gemecs continguts.

No parava de donar-me detalls del que estava imaginat. Estava molt posada en el paper que li havia proposat. Relatava el seu somni mentre seguia masturbant-se amb la discreció suficient perquè ningú la pogués veure. Tan sols parava quan el cambrer s’apropava a la taula per assistir-nos.

—Ets un cabró. Has donat via lliure perquè aquest home m’estigui follant davant teu… Me l’està clavant tota… La noto tota dins… Quines ganes que tinc… Quin plaer déu meu!—imaginava ella en veu alta.

De cop i volta un mig silenci, ella es va mossegar els llavis, amb els ulls tancats i li van venir unes tremolors que van delatar que un orgasme envaïa tot el seu cos. Després d’uns segons per recuperar la respiració va començar a assimilar el que havia passat.

—Que cabró que ets. Acabo de tenir un orgasme somiant amb aquest home. Però segueixo molt calenta i tu deus tenir unes ganes boges de follar. Ara més que mai, el que vull realment és que em follis tu! O sigui, demana el compte i anem cap a casa.

No vam prendre ni cafè. Vaig demanar el compte i després de pagar vam anar a buscar el nostre cotxe. Era tanta l’excitació que no vam arribar a treure’l del pàrquing. Ella seguia sense calces i jo amb la polla que pressionava els pantalons. L’Anna va seure al meu damunt i vam fer-ho allà mateix, sense importar-nos si algú ens podia veure. Aquella nit va canviar radicalment la nostra vida sexual. Des d’aquella nit, hem anat descobrint nous reptes que fins aquell dia eren inimaginables per a nosaltres.

Pots llegir el meu llibre : Treu-te les calces

treure les calces portada

Segueix-nos a

Facebook: https://www.facebook.com/relats.catala
Twitter : https://twitter.com/curtserotics

3 pensaments sobre “Sense calces- Primera perversió junts.

Deixa un comentari

